Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

DF-37-60 by CitroenAZU, on Flickr
DF-37-60 by CitroenAZU, on Flickr
71-SF-PJ by CitroenAZU, on Flickr
1-SPL-485 by CitroenAZU, on Flickr
0-AFB-672 by CitroenAZU, on Flickr
1-OBI-441 by CitroenAZU, on Flickr
0-AEB-528 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG8346 by CitroenAZU, on Flickr
Maar één Volvo: de middelste is een Wartburg 311 en erachter staat een GAZ-M20 (kan ook een FSO Warszawa zijn, een in licentie gemaakte GAZ, maar zo te zien heeft die een andere grille). Erg toffe spots dus. Die Marbella 'cabrio', 104 en Rekord ook.Volvo's. Die middelste herken ik niet. Iets Brits? Hillman?
En vooral ook de "C2" achterzijde. Die zat alleen op de laatste serie C1s.Mooie C1 uit 1961, dus met de dubbele koplampen en de kleine gril.
![]()
![]()
Achteruitrijlichten zijn verplicht op nieuwe auto's vanaf 1997!Volgens mij werd de achteruitrijlamp pas in de jaren '80 verplicht. Dit is een lekker kale uitvoering voor een GL.

De GL was toen de kaalste 104.Volgens mij werd de achteruitrijlamp pas in de jaren '80 verplicht. Dit is een lekker kale uitvoering voor een GL.
Ja, correct. Zeker een mooie wagen, zou een aanwinst zijn voor Nederland.Genesis GV60 toch? Bijzonder ding, ken ik alleen nog van de foto's. Fris ding zo in het geel.
Stond nog meer, o.a een Saab en een CX, maar achter hegMooie verzameling
Tip, Stop met zeiken, wist niet niet hoe foto's hier te plaatsen, uur mee bezig geweest om dat uit te vinden, daarna dacht ik jullie er een plezier mee te doen om dit hier te plaatsen, en dan dan zo'n lullige reactie, bedankt.Tip: paar stappen naar voren en de camera door heg/hek, dan staat het beter op de foto![]()
Ben 59, heb jouw reactie gemeld, is kennelijk exclusief clubje dat hier mag posten, veel succes met elkaar.Een tip is niet zeiken, rubberen stoeptegelmeneer.
Wat is dit nu weer voor een rare reactie. MCW zegt "leuke verzameling" en geeft een tip - iets wat ook door mijn hoofd ging toen ik je foto zag, met een telefoon kun je immers eenvoudig door een hek heen gaan. De tip wordt afgesloten met een vriendelijke emoji.Tip, Stop met zeiken, wist niet niet hoe foto's hier te plaatsen, uur mee bezig geweest om dat uit te vinden, daarna dacht ik jullie er een plezier mee te doen om dit hier te plaatsen, en dan dan zo'n lullige reactie, bedankt.
En een nep-Zweed
![]()