Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Die garage is zeker Ordas in Diemen? In 2009 bracht ik mijn leaser van destijds, een C1, daarheen voor een beurtje. Ik werkte er om de hoek. Echt een ouderwets autobedrijf, de showroom leek precies op die uit de scene in Flodder. Toen ik mijn auto ophaalde rook ie heerlijk naar tectyl!![]()
Volgens mij is hier in het dorp het meeste bijzondere spul weer in de garage verdwenen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze week wel minder op de fiets naar pak 'm beet het werk ben gegaan dan normaal, combinatie van het weer en mijn net-niet-verkoudheid. Vanmiddag wel en toen stond er gelukkig ook meteen weer iets leuks. Volgt volgende week.Grappig dat je zegt dat je niets spot, ik heb het gevoel hier juist weer meer te zien.
Het zijn er pak 'm beet 120 minder dan 10 jaar geleden, met nu nog zo'n 365 geldige kentekens waarvan 114 met geldige apk. Alleen weet ik natuurlijk niet hoeveel van de Visa's van 10 jaar geleden een geldige apk hadden. In het wild zijn ze inderdaad wel verdwenen, de tijd van Visa's als pekelbak of studentenauto is echt wel voorbij.Het aantal Visa's in Nederland loopt aardig terug. Een jaar of tien geleden zag ik er nog regelmatig een, nu kan het zomaar twee jaar geleden zijn (afgezien van meetings). Alle Visa's die hier in de omgeving stonden, zijn ook weg. Eens kijken of ik nog foto's kan vinden en de kentekens natrekken.
Moderator
Zonder een moderne diesel had ie die combinatie ook nooit op snelheid gekregenDaarna dit bijzonder duo, een Citroen Type-H uit 1957 met een moderne diesel erin en een autoambulance er achter waar weer een Austin FX4 uit 1969 opstond:
AH-81-05 by CitroenAZU, on Flickr
RV-870-B by CitroenAZU, on Flickr
AL-10-85 by CitroenAZU, on Flickr
SN-24-ZX by CitroenAZU, on Flickr
850 by CitroenAZU, on Flickr
HR-62-SF by CitroenAZU, on Flickr
ZL-26-NF by CitroenAZU, on Flickr
61-DX-ZG by CitroenAZU, on Flickr
K-443-TF by CitroenAZU, on Flickr
67-RX-ZD by CitroenAZU, on Flickr
AE-47-44 by CitroenAZU, on Flickr
R-509-SB by CitroenAZU, on Flickr
AL-44-96 by CitroenAZU, on Flickr
02-35-FK by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9071 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG9069 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG8839 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG8762 by CitroenAZU, on Flickr
GR-NR-80 by CitroenAZU, on Flickr
09-GT-NL by CitroenAZU, on Flickr

Was dat indertijd niet een kleine actie serie die zonder die 3e ruitjes is uitgeleverd?Frappant hoe die Eend geen ruitjes in z'n c-stijlen heeft.
FS-80-60 by CitroenAZU, on Flickr
T-737-ZX by CitroenAZU, on Flickr
89-YA-85 by CitroenAZU, on Flickr
09-RK-GS by CitroenAZU, on Flickr
36-BU-89 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_0029 by CitroenAZU, on Flickr
KF-92-ST by CitroenAZU, on Flickr
JR-46-VX by CitroenAZU, on Flickr
81-NZV-8 by CitroenAZU, on FlickrDeze is zeker niet origineel zo geleverd, kenteken hoort bij een 2CV6 Club uitvoering volgens RDW en die dichte C-stijl is alleen op de (nog) kale(re) Special uitvoering kortstondig geherintroduceerd ergens rond die tijd ... en waarschijnlijk alleen vóór die tijd, lees net dat de Special zonder derde ruitje al in 1975 werd geïntroduceerd en weet vrijwel zeker dat die extra beknibbeling niet heel lang heeft geduurd.Kwestie van een oudere koets plaatsen i.p.v. het originele. Regelmatig worden de derde zijruitjes ook dichtgelast voordat de desbetreffende Eend een spuitbeurtje krijgt.

Niet de beste foto…..maar over opvallende CLA gesproken:Opvallende CLA
BY-95-YB by CitroenAZU, on Flickr
25-YB-58 by CitroenAZU, on Flickr
21-SGD-5 by CitroenAZU, on Flickr
61-FE-07 by CitroenAZU, on Flickr
HS-73-VK by CitroenAZU, on Flickr
EH-80-31 by CitroenAZU, on Flickr
AM-73-79 by CitroenAZU, on Flickr
BE-31-31 by CitroenAZU, on Flickr
SL-62-YX by CitroenAZU, on Flickr
VP-36-JR by CitroenAZU, on Flickr
HZ-078-L by CitroenAZU, on Flickr