Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is wel meteen het begin van Frankrijk, ik heb hier ook wel foto's uit Aken, Keulen e.d. neergezet.
En een Volvo P210 Duett uit 1965:
Klopt ja, zonder kenteken. Ik heb er wel foto's van gemaakt maar niet online gezet.En die rode auto, Fiat 126?![]()
Moderator
Die had inderdaad dat kenteken. Maar dan vraag ik me af: bestaat dat exemplaar niet meer, of hoe komt ie aan die kentekenplaten? Met GAIK is dat best lastig.Ik denk dat de extra kentekenplaten van de manta, een verwijzing zijn naar de new kids.
Het kan (bijna) alleen als een eigenaar over twee dezelfde auto's beschikt... zoals de exemplaren die je hier op één trailer ziet staan.Die had inderdaad dat kenteken. Maar dan vraag ik me af: bestaat dat exemplaar niet meer, of hoe komt ie aan die kentekenplaten? Met GAIK is dat best lastig.
LS-ZB-22 by CitroenAZU, on Flickr
JB-GT-61 by CitroenAZU, on Flickr
DH-44-19 by CitroenAZU, on Flickr
96-YA-61 by CitroenAZU, on Flickr
65-JU-81 by CitroenAZU, on Flickr
11-YB-63 by CitroenAZU, on Flickr
76-YB-74 by CitroenAZU, on Flickr
JJ-927-D by CitroenAZU, on Flickr
6851 DXL by CitroenAZU, on Flickr
_IMG4945 by CitroenAZU, on Flickr
22-97-MH by CitroenAZU, on Flickr
AH-74-67 by CitroenAZU, on Flickr
05-YE-93 by CitroenAZU, on Flickr
69-DS-FJ by CitroenAZU, on Flickr
RT-VR-65 by CitroenAZU, on Flickr
94-RG-JN by CitroenAZU, on Flickr
EZG 5503A by CitroenAZU, on Flickr
LP-ZL-14 by CitroenAZU, on Flickr
FF-24-JN by CitroenAZU, on Flickr
VS-991-K by CitroenAZU, on Flickr
36-RX-23 by CitroenAZU, on Flickr
79-YD-75 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG4855 by CitroenAZU, on Flickr
AH-98-12 by CitroenAZU, on Flickr
TV-74-FP by CitroenAZU, on Flickr
DM-08-34 by CitroenAZU, on Flickr
S-200-KD by CitroenAZU, on Flickr
PD-HH-37 by CitroenAZU, on Flickr
Untitled by CitroenAZU, on Flickr
Testfahrzeug by CitroenAZU, on Flickr
92-XT-NT by CitroenAZU, on Flickr
78-14-RL by CitroenAZU, on Flickr
19-XK-68 by CitroenAZU, on Flickr
68-RK-44 by CitroenAZU, on Flickr
PM-04-07 by CitroenAZU, on Flickr
JS-GF-71 by CitroenAZU, on Flickr
16-63-SX by CitroenAZU, on FlickrHij bestaat nog wel, maar al anderhalf jaar geen APK meer. Nog wel verzekerd, sinds 2000 op naam.Die had inderdaad dat kenteken. Maar dan vraag ik me af: bestaat dat exemplaar niet meer, of hoe komt ie aan die kentekenplaten? Met GAIK is dat best lastig.
Haha dat is waar.. wat me vooral verbaast is de rest BPM van ~€3k die is betaald. Lijkt dan iets met schade, want ik heb dat bedrag ook betaald voor een auto uit hetzelfde bouwjaar, die bijna de helft minder uitstoot en ruim 1,000 kg minder weegt.Op een instapmodel Subaru (de Crosstrek) zit tegenwoordig al € 20.792 BPM. In dat licht valt die € 23K voor een moloch als een Escalade wel mee.