Escher
Wegverkenner
Deel 2, te beginnen met deze Volvo V70R:
BMW 1602 die profiteerde van één van de weinige zonnige dagen die we in april hebben gehad:
Onopvallende Mercedes-Maybach GLS600:
Stijvolle Audi Cabrio:
Iets minder stijvolle, maar wel heel brute BMW M8 Competition Cabrio:
Leuk kleurtje (China Blue) op deze Mercedes-AMG G63:
De eerste keer dat ik deze generatie Honda Civic Type R spot. Best ingetogen t.o.v. de vorige generaties:
Nette, maar ietwat saai uitgevoerde Porsche 944:
Deze niet-AMG Mercedes G-Klasse was toch de moeite waard om vast te leggen, aangezien het een "35th Anniversary" betreft:
Wat een lomp ding, deze BMW X4M Competition (volgens mij een M-model dat heel weinig wordt verkocht):
Nog een anonieme Chinese SUV, ditmaal een XPeng G9 (opnieuw met een prijskaartje van +- € 80K):
Erg mooi lichtblauw kleurtje op deze Porsche 911 Turbo S, volgens mij PTS (paint to sample):
Stijvolle Audi Cabrio:
Iets minder stijvolle, maar wel heel brute BMW M8 Competition Cabrio:
Leuk kleurtje (China Blue) op deze Mercedes-AMG G63:
De eerste keer dat ik deze generatie Honda Civic Type R spot. Best ingetogen t.o.v. de vorige generaties:
Nette, maar ietwat saai uitgevoerde Porsche 944:
Deze niet-AMG Mercedes G-Klasse was toch de moeite waard om vast te leggen, aangezien het een "35th Anniversary" betreft:
Wat een lomp ding, deze BMW X4M Competition (volgens mij een M-model dat heel weinig wordt verkocht):
Nog een anonieme Chinese SUV, ditmaal een XPeng G9 (opnieuw met een prijskaartje van +- € 80K):
Erg mooi lichtblauw kleurtje op deze Porsche 911 Turbo S, volgens mij PTS (paint to sample):
Laatst bewerkt: