Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Deel 2, te beginnen met deze Volvo V70R:
spot202420.jpg
BMW 1602 die profiteerde van één van de weinige zonnige dagen die we in april hebben gehad:
spot202421.jpg
Onopvallende Mercedes-Maybach GLS600:
spot202422.jpg

Stijvolle Audi Cabrio:
spot202423.jpg
spot202430.jpg

Iets minder stijvolle, maar wel heel brute BMW M8 Competition Cabrio:
spot202424.jpg

Leuk kleurtje (China Blue) op deze Mercedes-AMG G63:
spot202425.jpg

De eerste keer dat ik deze generatie Honda Civic Type R spot. Best ingetogen t.o.v. de vorige generaties:
spot202426.jpg

Nette, maar ietwat saai uitgevoerde Porsche 944:
spot202427.jpg

Deze niet-AMG Mercedes G-Klasse was toch de moeite waard om vast te leggen, aangezien het een "35th Anniversary" betreft:
spot202428.jpg

Wat een lomp ding, deze BMW X4M Competition (volgens mij een M-model dat heel weinig wordt verkocht):
spot202429.jpg

Nog een anonieme Chinese SUV, ditmaal een XPeng G9 (opnieuw met een prijskaartje van +- € 80K):
spot202431.jpg

Erg mooi lichtblauw kleurtje op deze Porsche 911 Turbo S, volgens mij PTS (paint to sample):
spot202432.jpg

Laatst bewerkt:
Deel 3!
Twee moderne BMW-verschrikkingen achter elkaar. Pluspunten voor de two-tone op de i7:
spot202438.jpg
spot202439.jpg

Bijzondere Polestar 2, want dit is de zgn. "BST-edition 270", het sportieve topmodel waarvan slechts 270 exemplaren wereldwijd werden gemaakt:
spot202440.jpg

Gave Volkswagen Golf 4 R32 in de juiste kleurstelling:
spot202433.jpg

Mercedes-Benz W110 met pech (in volle Antwerpse avondspits):
spot202434.jpg

Ietwat stoffige Fiat Barchetta, die waarschijnlijk staat te wachten op mooiere lente- en zomerdagen:
spot202436.jpg

Mercedes-Benz CLK Cabrio met Brabus-goodies. Op de flank zat nog een subtiel "Powered by Brabus"-embleem en ook de dikke uitlaat doet vermoeden dat er meer power in dit exemplaar schuilt dat het wat brave uiterlijk doet vermoeden:
spot202437.jpg

De absolute topversie van de nieuwe Maserati, deze Grecale Trofeo:
spot202442.jpg
Prachtige Aston Martin V8 Vantage S Roadster:
spot202443.jpg

Zeer mooi ontwerp, deze nieuwe Lotus Emira:
spot202444.jpg

Nog een gele Lotus om mee af te ronden, ditmaal een knalgele Britse Eletre:
spot202414.jpg

Dat two-tone op die 7 serie, staat hem idd goed.
En het kenteken is goed gemonteerd!!, in Nederland willen ze dat nogal eens over de nieren vastzetten inplaats van eronder.

De achterkant van de ferrari is wel heel bijzonder, doet me ergens aan een alfa denken, de brera misschien.

Vanaf de vorige.
citroenAZU: keurige Sloveense R5! Leuke reis voor zo'n ding.
Martyn83r: inderdaad een leuke Toyota! Gaaf, zo origineel.
Klassiekerrijder: mooie Triumph!
louisz: leuk rijtje, die Cressida en Skyline zijn top!
MCW: wat een heerlijke two-tone op die Malibu :)
HarmenA: die DeTomaso zou bij mij op mogen voor de spot van het jaar, geweldig!
Escher: inderdaad een geweldige Donkervoort, ik neem mijn digitale hoed af voor de eigenaar. Niet het soort auto's waarmee ik graag de Belgische snelwegen zou trotseren ;).
Joost Boers: leuke verassing inderdaad, altijd top om een Scion te zien.

1996 Daimler Double Six LWB
Nuenen: geen Jaguar maar de Daimler, met V12 en lange wielbasis. Daar zullen er in NL toch niet veel van zijn verkocht.

1982 Mercedes-Benz 500SE
Eindhoven: een keurige Mercedes, vaak gezien maar zelden bij daglicht.

Alfa Romeo Giulia QV (2015-24)
Cool nieuw spul in de vorm van deze subliem uitgevoerde Alfa.

1999 BMW 750i
Nou zette ik vorige week net zo'n 750 op de foto, onder het mom van 'die zie ik haast nooit'. Zie ik er een week later nog een. Ik ga er vanuit dat het toeval is, anders heb ik een tijdje niet zitten opletten.

1968 Volvo Amazon
En een keurige Amazon.

Ik was gister in Utrecht , een specifieke parkeergarage in het centrum heeft héél, héél veel leuk spul staan.

Een kleine greep aan auto’s

VW T2 pick-up
IMG-4959.jpg

Peugeot 304 en een Eend
IMG-4960.jpg

Rolls-Royce Silver Spur
IMG-4962.jpg

Oh en m’n eigen waggie stond in een andere parkeergarage naast wel iets heel bijzonders..

Eeuwige roem wie de auto vormen herkent !

IMG-4731.jpg

Laatst bewerkt:
Ik was gister in Utrecht , een specifieke parkeergarage in het centrum heeft héél, héél veel leuk spul staan.

VW T2 pick-up
IMG-4959.jpg

Peugeot 304 en een Eend
IMG-4960.jpg

Rolls-Royce Silver Spur
IMG-4962.jpg

Oh en m’n eigen waggie stond in een andere parkeergarage naast wel iets heel bijzonders..

IMG-4731.jpg
Buick Special?

Mooie spots!

Twee opvallende Amerikanen
bBys5pI.jpg

n0saXKF.jpg

Keurige BMW
bSNjFUo.jpg

Ik zie inmiddels meer 605s dan 607s, het lijkt hard achteruit te gaan met deze grote bakken
4R3Y9cR.jpg

Toffe 911 targa
DEpQy0N.jpg

GEHq5en.jpg

Een aantal jaren geleden, net na de Nederlandse intro, zag ik wel eens een Aiways rijden. Daarna jaren niet meer, tot er ineens drie in mijn omgeving stonden. Ik dacht dat het een mislukte import was, maar er blijken er bijna 800 van in het land te zijn
xnI9Qmz.jpg

Cenntro, (Chinees?) EV-bestellertje
RF6S7wP.jpg

Lang geleden dat ik een Neon zag
6EMYHa0.jpg

Dc9EAh0.jpg

En een Toyota Sienna, lekker ruime kar
OQ18F6p.jpg

• Leuk
Waarderingen: XBXG
Een aantal jaren geleden, net na de Nederlandse intro, zag ik wel eens een Aiways rijden. Daarna jaren niet meer, tot er ineens drie in mijn omgeving stonden. Ik dacht dat het een mislukte import was, maar er blijken er bijna 800 van in het land te zijn
xnI9Qmz.jpg
Het viel mij ook op dat je ze eigenlijk nooit ziet. Maar ook in Shanghai en Beijing was naast HiPhi dit toch wel het minst voorkomende merk op de weg. Zelfs veel exoten zie je dan vaker.

Niet de beste foto zo in de regen maar dit was toch wel een bijzondere Dacia

Prachtige Simca en leuke Toyota!

BMW 435i '14. Elke (hoogglans) zwarte accessoires er op geplakt.. niet mijn smaak, viel wel op.
ttUeekx.jpeg

Land Rover 88 '78
Vind zwarte wielen op een witte auto nog steeds lekker ogen. Hier is het zwart-wit thema te ver doorgevoerd imho.

Zijn de deurranden ook zwart gemaakt of passen de deuren en kofferklep van die 4 Serie echt zo slecht?

Ook lekker aangedikt... brrr.. kende zoiets wel van Japanse auto's die dat in chroom hadden (accessoire). Te lelijk.

Ik mis de regenkapjes op de ruiten nog, maar bedenk me dat dat bij dit model niet kan in verband met de frameloze ruiten.

Vanaf de vorige.
De Dude: geweldige T2!
Klassiekerrijder: inderdaad een hele leuke Porsche targa zo. Die T3 is ook top.
Marc van der Togt: wauw, wat een goed ding is die Mercedes!
JL86: wat je zegt, alledrie leuk.
Engineer2: zo'n oude Dacia zie ik hier inderdaad nooit, de voorganger van de Logan?
MX6: geweldige Simca!
MCW: prachtige Rolls! De 305 is ook top.

1964 Volvo PV544
Nuenen: een prachtige Katterug die, toen ik de foto nam, pas een paar uur bij de huidige eigenaar was.

1992 Suzuki Swift cabriolet
Volgens mij is dit best een vroege cabrio. Een keurig ding.

1978 Oldsmobile Custom Cruiser
Eindhoven: een hele dikke Oldsmobile. Wel wat roestiger dan een paar jaar geleden, laat Flickr zien.

1991 Citroën AX
Heel ver door de voorruit ingezoomd maar toch de moeite waard, een vijfdeurs AX van voor de facelift zal inmiddels toch best zeldzaam zijn.

1970 Citroën 2CV
En een herspotje, deze eend was in 2018 al niet helemaal okselfris meer, er lijkt sindsdien heel weinig aan te zijn gedaan.

Er klopt iets niet aan die Opel 'Porsche' Rocks; die kentekenplaat is vreemd! Ik mis het hologram, en de uitlijning is ook anders. Nog nooit gezien.

Oja :D Aangepast. Ja blijft een gaaf ding!
Als je toch bezig bent die "Austin Allergo '76" spot van iets langer geleden misschien ook even aanpassen?
Hoewel er vast mensen zijn die dat een toepasselijker naam zouden vinden (vanwege een allergische netvliesreactie of zo) ;)

Zitten verder trouwens heel fraaie spots tussen! (y)
Austin Allergo '76
m4QdoD1.jpeg

Rolls-Royce Silver Cloud 3
ZlGaBGy.jpeg

gOZ6Mn7.jpeg

Opel Monza '85
ppN4pGP.jpeg

Opel Manta '79
W12sF05.jpeg

VW T2 pick-up
IMG-4959.jpg

Peugeot 304 en een Eend
IMG-4960.jpg

Rolls-Royce Silver Spur
IMG-4962.jpg

IMG-4731.jpg
Mooi spul. Die BMW op de laatste foto komt me ergens ook bekend voor ;)

Binnenkort ook maar eens een flickr-account oid aanmaken en een rondje door de P-garage alhier doen.
Staat ook wel regelmatig wat bijzonder spul, waaronder steevast een Kever van respectabele leeftijd, met een chromen kofferdrager boven de motorklep en bumper achter.
Helaas staat er tot nu toe altijd veel recenter blik hinderlijk in de weg voor een goeie foto...

Terug
Bovenaan