Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk, zag er inderdaad nog keurig uit!Hij staat bijna op de centimeter nauwkeurig nog op dezelfde plek als waar ik hem vier jaar geleden fotografeerde. En elke keer dat ik daar ben staat hij er nog. Maar stoffig wordt ie nooit en de APK wordt ook elk jaar verlengd. Maar of er daadwerkelijk mee gereden wordt durf ik te betwijfelen.
Untitled by CitroenAZU, on Flickr
YY-19-RZ by CitroenAZU, on Flickr
BP-96-TJ by CitroenAZU, on Flickr
RK-08-TT by CitroenAZU, on Flickr
ZV-88-DP by CitroenAZU, on Flickr
73-DV-VH by CitroenAZU, on Flickr
78-65-MZ by CitroenAZU, on Flickr
22-34-MS by CitroenAZU, on Flickr
GB-66-DV by CitroenAZU, on FlickrModerator
Je weet natuurlijk wel wat je eraan hebt... ;-)derde eigenaar heeft ‘m al 16 jaar…
GN-FR-70 by CitroenAZU, on Flickr
65-TX-DR by CitroenAZU, on Flickr
13-ZR-GJ by CitroenAZU, on Flickr
AL-09-52 by CitroenAZU, on Flickr
DM-20-72 by CitroenAZU, on Flickr
NX-01-RT by CitroenAZU, on Flickr
AE-50-93 by CitroenAZU, on FlickrIn de garage met de Mondeo en Rolls staat er ook een 635 CSi, maar die heb ik al eerder gedeeld.Die BMW 628![]()
Ik ken de eigenaar, dit is zijn daily dus maanden stil staat die sowieso niet.De Silver Shadow staat door zijn vering heen, dus die staat al een paar maanden stil of heeft ergens een lek in het hydrolisch systeem.

Neem die Ford Cortina Station maar meteen mee voor de Spot van het jaar!Ik ken de eigenaar, dit is zijn daily dus maanden stil staat die sowieso niet.
Meestal wacht ik totdat ik er wat meer heb om te delen maar deze Ford Cortina 1600E station kon ik niet laten wachten:
![]()
Volvo 740 met krul-lettertype
![]()
Citroën AX, lang geleden dat ik een vijfdeurs zag
![]()
Oppgrijs kenteken met verhoogd dak een zeldzaamheid. Jammer van de kermisbeschildering.
Dat was ook mijn gok.Hij lijkt ook een eind verlengd te zijn. Een ex-ambulance?

Die staat vlakbij mij in de buurt, vandaag nog gezien ook. De eigenaar is precies de paradijsvogel die je er bij verwacht.De auto zie je wel vaker maar de beschildering is ook de moeite waard! Je ziet deze niet zo snel over het hoofd...
![]()
Ik had vorige week precies dezelfde gedachte!
Was ook precies mijn gedachte!Die Volvo kwam ik pasgeleden ook nog tegen.... op Marktplaats.
Dat lijkt wel het grote pre GAIK lettertype?
Ik sprak gisteren toevallig Ernst Kasteleijn van het Volvo Museum bij ons in de buurt. Liet hem natuurlijk de foto zien vanwege de vragen hier. Zonder twijfel een ambulance was zijn reactie.Die verwacht ik wel bij een ambulance.
Is die witte een Nissan?

Oeps, die zitten boven elkaar op het toetsenbord, ik pas het aan1975.![]()
AL-61-47 by CitroenAZU, on Flickr
47-DV-BT by CitroenAZU, on Flickr
HN-BR-54 by CitroenAZU, on Flickr
21-DN-NT by CitroenAZU, on Flickr
36-34-VT by CitroenAZU, on Flickr
NK-31-YZ by CitroenAZU, on Flickr
HY-43-KH by CitroenAZU, on Flickr
NS-92-FN by CitroenAZU, on Flickr
SJ-93-YT by CitroenAZU, on Flickr
DR-53-07 by CitroenAZU, on Flickr
JFR-20-F by CitroenAZU, on Flickr
O-AGG-757 by CitroenAZU, on Flickr