Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf de Prairie en Mazda 323.![]()
foxje met leuke striping.
![]()
![]()
zomaar en prairie in mijn vizier! wel even de schade bijwerken!
![]()
![]()
heftige model 3. niet mijn smaak!
![]()
![]()
nette 323 uit 1989. door de meegespoten bumpers dacht ik al dat het iets bijzonders was. blijkbaar een ensign edition.
![]()
![]()
linker voor wiel plat, zag er niet zo netjes uit helaas!
![]()
BK-40-TS by CitroenAZU, on Flickr
DZ-07-81 by CitroenAZU, on Flickr
28-DG-NX by CitroenAZU, on Flickr
DE-12-93 by CitroenAZU, on Flickr
GD-DV-93 by CitroenAZU, on Flickr
R-423-VH by CitroenAZU, on Flickr
HXL-18-N by CitroenAZU, on Flickr
86-YB-96 by CitroenAZU, on Flickr
V-11-NRV by CitroenAZU, on Flickr
66-GF-DV by CitroenAZU, on Flickr
81-02-ZR by CitroenAZU, on Flickr
88-PS-BT by CitroenAZU, on Flickr
HB-LH-04 by CitroenAZU, on Flickr
Dat idee had ik ook al. En de driedeurs hebben de (vind ik) best wel leuke knik in de ruit van het voorportier.De vijfdeurs-exemplaren waren volgens mij ook een stuk minder verkocht dan de driedeurs-Starlets.
Dan ben ik niet de enige met zo'n frustratieaangezien deze met Laferrari-snelheden op de tegengestelde richting van de snelweg reed heb ik deze niet vast kunnen leggen.
Je hebt gelijk!Volgens mij is die VW een T2. Leuke spots! Zo'n eerste generatie Patrol zie ik bijna nooit meer.
De kentekenplaten lijken in ieder geval niet eerlijk.....En vanmorgen deze eerlijke Poloooooo origineel NL uit ‘85:
![]()
Oeh, scherp Louisz, hij is niet van vóór ‘78 inderdaad.De kentekenplaten lijken in ieder geval niet eerlijk.....
Ik weet niet wat het is, maar hij staat er niet vrolijk bij.Ik kwam vandaag nog deze Honda E tegen:
![]()
Er zijn er maar 168 van verkocht in Nederland, jammer dat het zo'n flop was.
De sedan-uitvoering zie je inderdaad nooit meer. De hatchback-versie heel soms nog en de stationwagon is ook zo goed als uitgestorven.Hiervan rijden er blijkbaar niet al te veel meer rond in Nederland... ik had pakweg 26 jaar geleden een stationcar van deze auto, donkergroen metallic. Mooie, comfortabele herinneringen mee gemaakt. Leuk om dan deze sedan (in het eigen dorp!) eens te zien.
![]()
De sedan-uitvoering zie je inderdaad nooit meer. De hatchback-versie heel soms nog en de stationwagon is ook zo goed als uitgestorven.
Meerdere smaken zelfs, benzine met- of zonder turbo en ook een 5 cilinder dieselVolgens mij ook nog als vijf cilinder geleverd!

Hij zal niet geïmporteerd zijn, dan is dit de verplichte afmeting?Waarom nou zo'n achterlijk grote kentekenplaat voor en achter op die mustang.