Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heel erg mooi!Vanavond op de terugweg vanaf mijn dochters dansles zag ik in mijn ooghoek iets Datsunnerigs van de jaren 70. Ik dacht zelf eerst een 280C (Cedric/Gloria 330), maar nadat ik terug gekeerd was zag ik dat het een 810 wagon was:
![]()
![]()
Heeft nog Washington platen, dus nog niet ingevoerd in NL
ik twijfel of die Ferrari nep iszal vast geen normaal wit zijn maar vind het toch een beetje basic ogen op zo'n gave audi.
![]()
![]()
hele nette carina e uit 1997!
![]()
![]()
leuke golf 2 uit 1990.
![]()
dit is vast geen echte ferrari
![]()
![]()
lang niet gezien een 626coupe
![]()
Lastig te zien. Mijn gevoel zegt ‘ja’.ik twijfel of die Ferrari nep is
HEEL VETDe iconische Nissan Silvia, in dit geval een 30 jaar oude S14. Liever zou ik ‘m in originele staat zien, maar goed, smaken verschillen zullen we maar zeggen…
![]()
![]()
Lastig te zien. Mijn gevoel zegt ‘ja’.
Dat moet je echt niet Googelen... bah bah. Wat een verschrikkelijk creaties maken die mannen.Liberty Walk
Ik ken ze nog uit de tijd dat ik een Kaido Racer-blog runde en wat zij deden met (toen nog) waardeloze roestige Skylines en Cedrics was echt fantastisch. Maar ik ben het wel met je eens dat wat zij tegenwoordig doen het voornamelijk is om te shockeren, zo van "kijk eens wat wij durven te doen met een Huracan".Dat moet je echt niet Googelen... bah bah. Wat een verschrikkelijk creaties maken die mannen.
Heb je die zeer nette Citroen C15 dan ook gezien?Gisteren was ik even naar Emmeloord om wat kledij te halen voor een gala. En zeker ben ik wel wat tegengekomen.
Deze Buick Regal vam 1992 steelt de show.
Een gigantische Ford F-150 Lariat van 2024.
Ook wel bijzonder een Mitsubishi Grandis ook helemaal uit Oekraiene.
En nog een leuke Volvo V70 van de eerster generatie
heel erg mooi die StarionHet begint weer wat mooier weer te worden dus de auto's komen weer naar buiten... hoewel deze Renault 4 vermoedelijk vaker en langer buiten staat.
![]()
Een Mitsubishi Starion (Turbo!) heb ik al héél lang niet meer gezien. En dan in mijn eigen dorp!
![]()
![]()
dit is vast geen echte ferrari![]()
In allerhande opzichten lijkt het niet om een ferrari te gaan maar de A-stijl, ruit en dak komen weldegelijk overeen met een F430 en dat is nou juist de plek waar alle ombouw exemplaren het niet redden...met Liberty Walk (geïnspireerde) kit is wel heel bijzonder om te spotten, maar eerlijk gezegd was mijn eerste indruk dat het een kitcar was
Ik heb deze Starion echt in de 18 jaar dat ik hier woon nog niet eerder gezien. In Hilversum (Kerkelanden, tegen de hei aan) heb ik een paar jaar geleden een two-tone Starion gezien. Het blijft een bijzondere auto.Die Starion heb ik hier ook al eens gedeeld. Die jongen woont daar.
Deze auto staat ook regelmatig bij mij voor de deur.
Wat een juweel zeg die Taunus. Ik moest even wennen maar ik vind de kleur echt schitterend passen. Evenals de velgen en wielkasten. Roestprobleem rechtsachter baart mij wel enige zorgen ik hoop wel dat de eigenaar de waarde ervan in ziet.Een Ford Taunus 1600L uit 1971:
![]()
Waar ik mij zorgen over maak, is dat deze auto inmiddels ouder is dan 50 jaar en dus geen APK-plicht meer heeft. Ik hoop dat de eigenaar toch iemand naar de roestproblemen laat kijken.Wat een juweel zeg die Taunus. Ik moest even wennen maar ik vind de kleur echt schitterend passen. Evenals de velgen en wielkasten. Roestprobleem rechtsachter baart mij wel enige zorgen ik hoop wel dat de eigenaar de waarde ervan in ziet.
Klopt, goed gezien! Die heb ik ook al een keer hier gepost.Leuke vondst! En ik zie ook nog een leuke Giulietta.
Moderator
De eigenaar is nu 19 jaar oud denk ik, dus zo lang heeft ie m nog niet.Ik heb deze Starion echt in de 18 jaar dat ik hier woon nog niet eerder gezien. In Hilversum (Kerkelanden, tegen de hei aan) heb ik een paar jaar geleden een two-tone Starion gezien. Het blijft een bijzondere auto
Een scheve kentekenplaat brrrr. Daar ben ik echt allergisch voor. Doet zoveel afbreuk.
NB-RH-29 by CitroenAZU, on Flickr
5-VDP-82 by CitroenAZU, on Flickr
AH-79-76 by CitroenAZU, on Flickr
59-YD-94 by CitroenAZU, on Flickr
LJ-38-GY by CitroenAZU, on Flickr
AM-40-40 by CitroenAZU, on Flickr
HN-53-ZL by CitroenAZU, on Flickr
DM-70-54 by CitroenAZU, on Flickr
09-MA-48 by CitroenAZU, on Flickr
75-YB-57 by CitroenAZU, on Flickr
45-ZRF-4 by CitroenAZU, on Flickr
JVG-65-N by CitroenAZU, on Flickr
36-YB-97 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_1292 by CitroenAZU, on Flickr
47-GXJ-1 by CitroenAZU, on Flickr
KB-23-TJ by CitroenAZU, on Flickr
GN-97-67 by CitroenAZU, on Flickr
37-84-MT by CitroenAZU, on Flickr
PX-LX-77 by CitroenAZU, on Flickr
GDB-52-P by CitroenAZU, on Flickr
WOB X 362 E by CitroenAZU, on Flickr
XR-94-JT by CitroenAZU, on Flickr
LH-88-LP by CitroenAZU, on Flickr
LD-HX-17 by CitroenAZU, on Flickr
50-91-AB by CitroenAZU, on FlickrMisschien zag je collega Marc Klaver hier rijden voor de eerste rijtest!WOB X 362 E by CitroenAZU, on Flickr