Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ik zag jou, met de Jaguar! Weet niet of je mij ook gezien hebt, de MG en ik kwamen van een rotonde af. Niet ver van mijn huis dus volgens mij wel een eindje van het jouwe.Citroën_azu, maar dat komt omdat ik wel vaker langs zijn huis rijd.

Ik reed in colonne, anders had ik getoeterd. Wellicht een andere keer. Als je vaker in de regio bent, ben je natuurlijk welkom!Pas nadat we elkaar gepasseerd waren realiseerde ik mij dat jij het was, anders had ik wel even gezwaaid.
[/url]
[/url]
die zijn heel erg mooi!Even een crosspost - maar een Chevrolet Caprice zie je niet zo vaak meer. En dan drie op een rij.
![]()
heel mooi!Afgelopen week was het prachtig weer en dat vertaalde zich ook in een bovengemiddeld aantal spots.
Te beginnen met een witte Audi RS6 op Spaanse platen:
![]()
Eén dag verschil, maar haast exact dezelfde parkeerplaats. Kies maar: een Ferrari Roma of een Lamborghini Huracan LP610-2?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook België loopt niet warm voor de Lancia Ypsilon. Dit is een benzine-versie, getuige daarvan de open ventilatieroosters in de snoet:
![]()
Deze (ver ingezoomde) ONK Mercedes-Benz 280S uit 1968 is al sinds 1998 (!) bij de huidige eigenaar:
![]()
Bizarre kleurstelling op deze Land Rover Range Rover. Zou dit een af-fabriek special request zijn?
![]()
Nog een Range Rover, dit keer een exemplaar van de eerste generatie:
![]()
Erg mooie '70s Alfa Romeo Giulia:
![]()
US Toyota Sienna van de laatste generatie, bijzondere import:
![]()
Ik rond af met deze gele (!) Jaguar F-Type, die nooit zo af-fabriek is geleverd:
![]()
okeProbeer eens een ENTER en dan de volgende foto en tekst in dezelfde post…..![]()
De F-type was wel in geel leverbaar vanuit de SVO catalogus. Maar dit lijkt een andere kleur geel.Ik rond af met deze gele (!) Jaguar F-Type, die nooit zo af-fabriek is geleverd:
Dat vond ik ook al.Wat een rare kentekenplaten op die 245!