Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Citroën_azu, maar dat komt omdat ik wel vaker langs zijn huis rijd.
En ik zag jou, met de Jaguar! Weet niet of je mij ook gezien hebt, de MG en ik kwamen van een rotonde af. Niet ver van mijn huis dus volgens mij wel een eindje van het jouwe.

Pas nadat we elkaar gepasseerd waren realiseerde ik mij dat jij het was, anders had ik wel even gezwaaid.

Ik heb eindelijk weer eens tijd om mijn spots van afgelopen maanden te plaatsen!

Mijn eerste spot van 2026 was deze Hyundai:

In Haarlem hebben wij lang niet zoveel sneeuwval gehad als elders in het land. Deze leuke camper zag ik op 7 januari.

Deze BMW viel op door zijn leuke kleur en op het oog nette staat!

Dit vond ik wel een gaaf ding, deze Terrano:

Erg gaaf, deze Buick:

Pas nadat we elkaar gepasseerd waren realiseerde ik mij dat jij het was, anders had ik wel even gezwaaid.
Ik reed in colonne, anders had ik getoeterd. Wellicht een andere keer. Als je vaker in de regio bent, ben je natuurlijk welkom!

Leuke spots weer @D oh , die Nissan Terrano vind ik ook top!

• Leuk
Waarderingen: D oh
hele leuke 126 uit 1976!
sHZ9VRk.jpeg

misschien te jong voor dit topic? maar ik deze volvo uit 1998 vond het een hele mooie en nette 940.
XTSQ7FG.jpeg

43I69Yw.jpeg

ck9atn7.jpeg

280 slc uit 1975.
gGLJBVj.jpeg

ook een mooie porsche 924s uit 1986!
aqLuv5U.jpeg

ik kan mij niet heugen dat ik een driedeurs cherokee voor het laatst heb gezien.
ng20IW3.jpeg

opvallende kever en een voyager die vast geen apk heeft.
V5qhJR5.jpeg

dikke gmc vandura uit 1982.
NrgofxC.jpeg

Die VW Scirocco MK1 is erg gaaf, vroeger 1 van mijn favoriete auto's, samen met de Ford Capri, en nog steeds een fraaie auto om te zien.

Afgelopen week was het prachtig weer en dat vertaalde zich ook in een bovengemiddeld aantal spots.

Te beginnen met een witte Audi RS6 op Spaanse platen:
IMG-5922.jpg

Eén dag verschil, maar haast exact dezelfde parkeerplaats. Kies maar: een Ferrari Roma of een Lamborghini Huracan LP610-2?
IMG-5925.jpg

IMG-5926.jpg
IMG-5980.jpg
IMG-5981.jpg

Ook België loopt niet warm voor de Lancia Ypsilon. Dit is een benzine-versie, getuige daarvan de open ventilatieroosters in de snoet:
IMG-5930.jpg

Deze (ver ingezoomde) ONK Mercedes-Benz 280S uit 1968 is al sinds 1998 (!) bij de huidige eigenaar:
IMG-5993.jpg

Bizarre kleurstelling op deze Land Rover Range Rover. Zou dit een af-fabriek special request zijn?
IMG-5987.jpg

Nog een Range Rover, dit keer een exemplaar van de eerste generatie:
IMG-5985.jpg

Erg mooie '70s Alfa Romeo Giulia:
IMG-5996.jpg

US Toyota Sienna van de laatste generatie, bijzondere import:
IMG-6025.jpg

Ik rond af met deze gele (!) Jaguar F-Type, die nooit zo af-fabriek is geleverd:
IMG-6026.jpg

Afgelopen week was het prachtig weer en dat vertaalde zich ook in een bovengemiddeld aantal spots.

Te beginnen met een witte Audi RS6 op Spaanse platen:
IMG-5922.jpg

Eén dag verschil, maar haast exact dezelfde parkeerplaats. Kies maar: een Ferrari Roma of een Lamborghini Huracan LP610-2?
IMG-5925.jpg

IMG-5926.jpg
IMG-5980.jpg
IMG-5981.jpg

Ook België loopt niet warm voor de Lancia Ypsilon. Dit is een benzine-versie, getuige daarvan de open ventilatieroosters in de snoet:
IMG-5930.jpg

Deze (ver ingezoomde) ONK Mercedes-Benz 280S uit 1968 is al sinds 1998 (!) bij de huidige eigenaar:
IMG-5993.jpg

Bizarre kleurstelling op deze Land Rover Range Rover. Zou dit een af-fabriek special request zijn?
IMG-5987.jpg

Nog een Range Rover, dit keer een exemplaar van de eerste generatie:
IMG-5985.jpg

Erg mooie '70s Alfa Romeo Giulia:
IMG-5996.jpg

US Toyota Sienna van de laatste generatie, bijzondere import:
IMG-6025.jpg

Ik rond af met deze gele (!) Jaguar F-Type, die nooit zo af-fabriek is geleverd:
IMG-6026.jpg
heel mooi!

Terug
Bovenaan