Elco: Peugeot 306 Cabriolet, 407 Coupé & 404 Berline | 345678 & 250000

Ik vind het heerlijk om te volgen, zowel hier als via Insta. Ik kom zeer regelmatig in je woonplaats (mijn schoonpa woont er ook). En rij dan regelmatig bij jou door de wijk om de bolides te bewonderen.

• Leuk
Waarderingen: Elco
Ik vind het heerlijk om te volgen, zowel hier als via Insta. Ik kom zeer regelmatig in je woonplaats (mijn schoonpa woont er ook). En rij dan regelmatig bij jou door de wijk om de bolides te bewonderen.
Nog meer druk om 't spul er spic en span bij te hebben staan ;)

De 407 is in ieder geval weer op volle sterkte. Het gerepareerde zomerwiel is ein-de-lijk terug, waardoor ik gênant lang op winterbanden moest rijden, en er liggen twee nieuwe Ventus Evo K137's (doei, geld) op de achteras. Het is het waard, wat heb ik deze look (en grip) gemist!

PXL_20260520_160351285.MP_.jpg

Heel begrijpelijk, maar jammer dat hij mag vetrekken.

En hopelijk leest de rest van het internet even mee, want zo hoort een autoadvertentie eruit te zien! Mooi, eerlijk en een hoop mooie foto’s. Hopelijk vind je snel een nieuw baasje voor hem. Succes!

Jammer, ik had het idee dat ie toch steeds beter begon te bevallen dan je had gewild :)
Prima moment om 'm te verkopen, zo in mei. En hij is inderdaad al een heel stuk opgeknapt. Het is een leuk projectje geweest!

Ja ik vind het ook jammer dat de 404 dit forum waarschijnlijk gaat verlaten. Mooie pure auto, hopelijk komt ie weer bij een echte liefhebber terecht.

407 staat er mooi bij! Heb het al vaker gezegd maar blijft een tijdloos mooi model.

Jammer inderdaad dat de 404 weg gaat maar ik herken me wel in het dilemma. Zelf ook een oldtimer al jaren stilstaan omdat er gewoonweg niet de tijd voor is of voor gemaakt wordt. Hij rijdt wel maar het wordt er allemaal niet beter van.

Hopelijk gaat deze over naar een liefhebber.

Jammer dat je de 404 te koop zet - binnen het forum heb je in ieder geval al goede zichtbaarheid... Hopelijk vindt ze een goede nieuwe verzorger die ervan gaat genieten!

Terug
Bovenaan