Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

https://auto.marktplaats.nl/oldtimers/584926940-talbot-tagora-2-3-dt-dsl.html?return=eJw1jt0KgzAMRt9F0EttFXFWyphvUmyHxZ8GE5nb2LsvZe4m%2BQ7fgcQoqd5eiQ5VKRuVoDPbMHYjEaiimAK4NV%2FMNhHMxhDm61z8lBxGuB6zlplFTSGtbmnVw85bcJglh5ZHb%2F1Zwb8iDi%2FP2OPdIkPUgM56id66L27zQ7QPxlLUQtaRnkx107R1wzQ9mNAvg2EIGA%2BVGcCuRUbIj0FAGoJ1ui0vMuk%2BX3lqRmk%3D&df=1&fta=eNotjklywyAQRe%2FCwmuaQYimdIVcQYUBOVSQRRlkK3H57gEnu9f9e3gWFT4Ljkj2W5rvNhViCgIDJEea4OTLVDc0eUdqEqAG42Mrcy8r%2FsRsyuLbgsm1tdaM130Nt%2BhMOpBRSUGa9I1SKS2V%2BXpgiauzZisR2SnnfaKnWtqbvJXqNh8mzUboBgJJtpdATGy3C3Ik0f%2BpwYCEMbE4v8iDMRXOXEODoBWEDt4P6nx%2Bgxi8a%2BACF0NoMIKQdukdEWSgBwQLXPK2RRn3cqQtspQ5yvuwGADYwQAC08PbCppH3bL1ZU7heqmf3Y%2B2QCNZ7TF35Wbp384MiX0Q8%2FGPd2IsUny%2BXr9THG8A&fta_ind=5&fs=1

Weet niet of deze hier al voorbij gekomen is maar vind haar, alleen al vanwege de prijs, zeer EMW.

zootje zei:
https://auto.marktplaats.nl/oldtimers/584926940-talbot-tagora-2-3-dt-dsl.html?return=eJw1jt0KgzAMRt9F0EttFXFWyphvUmyHxZ8GE5nb2LsvZe4m%2BQ7fgcQoqd5eiQ5VKRuVoDPbMHYjEaiimAK4NV%2FMNhHMxhDm61z8lBxGuB6zlplFTSGtbmnVw85bcJglh5ZHb%2F1Zwb8iDi%2FP2OPdIkPUgM56id66L27zQ7QPxlLUQtaRnkx107R1wzQ9mNAvg2EIGA%2BVGcCuRUbIj0FAGoJ1ui0vMuk%2BX3lqRmk%3D&df=1&fta=eNotjklywyAQRe%2FCwmuaQYimdIVcQYUBOVSQRRlkK3H57gEnu9f9e3gWFT4Ljkj2W5rvNhViCgIDJEea4OTLVDc0eUdqEqAG42Mrcy8r%2FsRsyuLbgsm1tdaM130Nt%2BhMOpBRSUGa9I1SKS2V%2BXpgiauzZisR2SnnfaKnWtqbvJXqNh8mzUboBgJJtpdATGy3C3Ik0f%2BpwYCEMbE4v8iDMRXOXEODoBWEDt4P6nx%2Bgxi8a%2BACF0NoMIKQdukdEWSgBwQLXPK2RRn3cqQtspQ5yvuwGADYwQAC08PbCppH3bL1ZU7heqmf3Y%2B2QCNZ7TF35Wbp384MiX0Q8%2FGPd2IsUny%2BXr9THG8A&fta_ind=5&fs=1

Weet niet of deze hier al voorbij gekomen is maar vind haar, alleen al vanwege de prijs, zeer EMW.

Wel in andere topics. Voor deze prijs zal ie nog lang blijven staan, durf ik te wedden...

Edit, EMW-ling:

Sjieke bus!

@PR74, jij bent een uitstekende ambassadeur voor EMW en dat mag ook wel eens gezegd worden.

[bloosmodus]@Eddy C: bedankt! Dat komt omdat ik EMW zelf zo enorm leuk vind. Het is de leukste vereniging waar ik ooit lid van ben geweest en de eerste keer dat ik mensen tegenkom met precies dezelfde hobby c.q. afwijking als ik. Dan is het niet moeilijk om enthousiast te zijn en gelijkgestemden binnen proberen te halen.[/bloosmodus]

PR74, ik tourde net nog door Welsum en zag de aankondiging oldtimerdag/rally.
Ik heb er tijd voor dus ik ga mij er even in verdiepen. Denk wel dat ik erbij zal zijn.

Eddy C zei:
Sjieke bus!

@PR74, jij bent een uitstekende ambassadeur voor EMW en dat mag ook wel eens gezegd worden.

+1 (y)

Een Max Roadster is een briljant ding. Ik moet nog ergens de RAI-brochure hebben liggen.

MaestroHLS zei:
ff36616c.jpg

Nu met Nederlands kenteken!

2730e574.jpg
Goede link gebruiken helpt wel. ;) Ziet er netjes uit.

**-XXX-* had beter bij deze auto gepast....of dat is zeker zo'n verboden combinatie?

Als het cijfer dat ervoor staat dan ook nog overeenkomt met het bouwjaar, dan is het volmaakt.

grensrijder zei:
Eddy C zei:
**-XXX-* had beter bij deze auto gepast....of dat is zeker zo'n verboden combinatie?

Of XXJ. Maar dat heb je helaas niet voor het uitkiezen... :(

Ik krijg een -XXX- serie op de Swift. :D

Jammergenoeg kon ik niet uit cijfers kiezen, anders was het 18-XXX-1 geworden (mijn gebdag/mnd.) of 86-XXX-4 (gebjr/mnd Swift) geworden. We zien wel wat het wordt.

Hoe kun je nu van tevoren al weten wat voor letters je krijgt en niet wat voor cijfers erbij zitten?

Je kunt gewoon bij RDW aangeven geloof ik, heb ik wel eens gehoord, of op precies het goede moment aanvragen, weet niet precies meer.

grensrijder zei:
Hoe kun je nu van tevoren al weten wat voor letters je krijgt en niet wat voor cijfers erbij zitten?
Misschien is hier een heel logische verklaring voor: de vader van Audi80Coupé heeft een autobedrijf en zet zeer regelmatig auto's op kenteken. Ik kan me daarom voorstellen dat hij weet dat er juist aan de XXX-serie is of wordt begonnen en dat de Swift dus ook zo'n kenteken zal krijgen.

De RDW komt +/- één keer per maand bij ons auto's opnemen aan huis, de kentekens worden dan door de keurmeester op het keuringsstation verwerkt en dus ingevoerd. Mijn Swift is al opgenomen, maar het invoeren wordt ''vergeten'' tot de -XXX- serie er is.

Het enige wat ik hoef te doen is de RDW site in de gaten te houden of de -XXX-serie al dichterbij komt. Deze kentekenreservering doet de RDW normaal niet.

Aha. Nou ja, dan blijf ik net zo lang auto's importeren totdat ik eens een leuke, passende combinatie heb.

Oh nee, ik ging niks meer bijkopen.

IMAG0771.jpg

WP_000695.jpg

Het doet wel even verrekte pijn, maar na 9 jaar heb ik afscheid genomen van mijn BMW Z3. Verzekering en ieder kwartaal een forse belasting (terwijl er nauwelijks met de auto gereden wordt) hebben mij doen besluiten de wagn in te ruilen.
Welnu ziehier de nieuwe aanwinsten: Een Allrad 1800 L en een Camry met airco, cruise en automaat

WP_000693.jpg

IMAG0773.jpg

929v6 zonder 929v6, simca1006 zonder simca 1006, ZRIE zonder .... . Maar oh zo gaaf deze aanwinsten! Ik ga er vanuit dat ze a.s. in Hattem staan te schitteren tijdens de oldtimerdag a.s. zaterdag.

Wat een geweldige aankopen, ZDRIE!(y) Het toont wederom je goede smaak, ook al omdat je de enige auto uit je wagenpark die ik niets vond, hebt verkocht.;) Maar ik begrijp dat het een moeilijke beslissing is geweest. Blijft de andere Camry gewoon en zo ja, waarom heb je er nu twee?

315059_336952573065973_888036436_n.jpg

Camry vanavond al opgehaald, deze staat zaterdag te schitteren op de oldtimerdag in Hattem.
Ik neem aan dat Simca 1006 mee blijft eten ´s avonds en als er nog meer meekomen dan hoor ik het graag.

Zolang ik ze beide in bezit heb lijkt het mij zinvol dat YTM contact opneemt Rsasa.

PR 74, ik kon de deal in combinatie met inruil van de Z3 aantrekkelijker rondmaken als ik de Camry er bij nam o_O

Ik heb geen enkel roestpuntje op de Camry of de Uhuburu kunnen ontdekken, beide zijn ze van de eerste eigenaar waarvan de Camry een Duitse Amerikaan was die de auto nieuw gekocht heeft in de USA en hem vervolgens meegenomen heeft naar Duitsland toen hij overgeplaatst werd. Uniek is de werkende airco, de cruise controle en de electrische overdrive in combinatie met een power en economy button. Het verschil met mijn blauwe liftback is dat de sedan een DX is en de liftback een Super met digitaal dashboard en nog meer luxe.

Op de Subaru kom ik nog wel eens uitgebreid terug dat ding is onwaarschijnlijk fraai en compleet met electrisch glazen schuifdak. alvast een foto van het interieur :p

WP_000697.jpg

@ZDRIE: Wow!!! Die Camry is al erg leuk, maar die Subaru...:eek:. 4WD, Boxer, Coupé, en dan ook nog geheel (buiten en binnen) in mijn lievelingskleur blauw....WAUW...(y)(y)(y)

Wauw ZDRIE!! Vanaf deze paar foto's te oordelen lijken de auto's in onwaarschijnlijk mooie staat, super! Gefeliciteerd! :D

The Camryman can !!!!! Ahh nickname veranderen doe ik pas als Simca1006 en 929V6 het goede voorbeeld geven. :D

Bedankt voor de lof en de roem mij toegeschreven, ik ben bang dat ik de Z3 wel ga missen hoor....... (vandaar dat ik de naam even hou, het kan maar zo zijn dat deze volgend jaar wijzigt in Z4drie.0 maar dan moet er qua handel wel meer schot in de zaak komen) :(

Straks eerst eens kijken wie de witte Camry voor zaterdag nog een APK kan verzorgen. De Subaru heeft nog geen kenteken dus dat wordt niets voor zaterdag.

Probeer het eens bij ome Jaap in Dalfsen. Daar doen ze niet moeilijk...en checken ze gelijk het koelwater:p

Vanavond die Sub ophalen? Leuke wagen breur! Staat trouwens ook een zeer fraaie z3 te koop daar:eek:

Gefeliciteerd ZDRIE! Echt fraaie wagens. Zo'n Camry sedan vind ik trouwens net een opgepompte Charmant (y)

Gefeliciteerd, ZDrie. Het is een beetje een shock and awe-effect. Twee EMW-auto's te gelijk, dat doet zelfs Wouter82 je niet na.

Terug
Bovenaan