Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Witte, niet doen, verstandige dame!Oké nou
de witte kleur bevalt niet
Er stond een lichtblauwe die we beviel qua kleur alleen was die 37k dus te duur
Heb gevraagd hoe het verder was qua zithoogte en formaat etc dat was prima
Dealer was niet heel behulpzaam (niemand had even geholpen terwijl ze wel bij het kantoor was geweest)
![]()
Deze net gevonden
Eens, rijgedrag, snelheid en temperatuur zijn van erg grote invloed.Verbruik is over de laatste 8k km. Er staat niet bij hoe die zijn gereden. Bij lage temperaturen en veel 130 km/u? Dan vind ik het niet gek. Dan redt een Niro 16 kWh/100 km ook niet![]()
Nissan Ariya past wel binnen budget met dezelfde techniek. Het kan zijn dat de afkomst (Japan) of het uiterlijk van de auto de dame niet aanstaat.Scenic long range had ik ook al aangegeven maar die zijn ook nog wel prijzig, dan heeft een Audi of Volvo/polestar de voorkeur
| Stad - Winter | 450 km |
| Snelweg - Winter | 320 km |
| Gecombineerd - Winter | 385 km |
| Stad - Zomer | 660 km |
| Snelweg - Zomer | 410 km |
| Gecombineerd - Zomer | 515 km |
Ik vind persoonlijk het verschil in de WLPT-waardes tussen de 250 en 250+ ook erg aanzienlijk. Het verbruik van een 250+ is aanzienlijk lager.De ariya ben ik zelf ook wel fan van! Was een serieuze contender toen wij aan het zoeken waren
![]()
EQA 250 | Mercedes-Benz Gebrauchtwagen & zertifizierte Junge Sterne
Mercedes-Benz EQA 250, Fahrzeugnummer 06222GX025 | Mercedes-Benz Gebrauchtwagen & zertifizierte Junge Sternegebrauchtwagen.mercedes-benz.de
Deze wordt het waarschijnlijk.. alleen 66kwh en 525km range vind ik raar? Veel range voor weinig kwh