Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zodat het over een aantal jaren een one-off blijkt, en jij de jackpot hebt in de vorm van een uniek stukje Ferrari-historie?Ik wou dat ik het geld had om er één te kopen.
Als ik het geld had om de Ferrari Luce te kopen zou ik dat geld mooi gebruiken om een mooie auto aan te schaffen.Zodat het over een aantal jaren een one-off blijkt, en jij de jackpot hebt in de vorm van een uniek stukje Ferrari-historie?![]()
Slimme strategie. Ze bewijzen nu gewoon dat er geen markt is voor elektrische Ferrari’s.haha, en dan over ene jaar klagen dat niemand een ev wil hebben, nee, met zo;n uiterlijk niet nee.
als het een LucIk vind 'm wel wat hebben, zeker qua interieur. Maar ik ben dan ook wel een aanhanger van het iPhone4/iPad-design dat een beetje de basis vormt van dit (Ive).
Moderator
| En dit maakt een jongen in één dag op zijn computertje | A |
Het lukt Porsche of Maserati ook om lage, elektrische auto's te maken, dus dan moet Ferrari dat ook kunnen. Zeker gezien de prijs, dan mag je ook wel wat innovatie vetwachten.Ja het wordt ook een stuk makkelijker als je het accupakket negeert.
Moderator
Je hebt inderdaad gelijk.Het lukt Porsche of Maserati ook om lage, elektrische auto's te maken, dus dan moet Ferrari dat ook kunnen. Zeker gezien de prijs, dan mag je ook wel wat innovatie vetwachten.
Een HondaDit is gewoon de Apple auto met Ferrari jas.
de andere drek die Ferrari de afgelopen jaren uit heeft gebracht
Ik vind dat een zeer merkwaardig ontwerp.Dit hebben ze dan wel uit de medische wereld 'gejat'.. dit lijkt mij net op een scherm dat naast het bed op een IC ziekenhuisafdeling staat en de zuster langs komt om de parameters te controleren en en passant ff wat info aan het EPD toevoegt.
Een Ferrari die de traditionele klant niet aanspreekt, maar die klanten gaan wel langzaam dood, dus je op de toekomst richten is een slimme zet denk ik.
is ook,Ik heb een fan gevonden, James May:
‘’Ik vind hem leuk. Ik denk dat het interessant is dat Ferrari iets heeft gedaan dat erg eigentijds is,