Forummers van het eerste uur

Die mail heb ik ook gehad, en inmiddels vandaag ook fysieke post! Leuk hoor, dankjewel @Roadracer ! Wel geinig ook om op deze pagina al die namen weer terug te lezen, in de tijd dat WOF nog een WOF had, had ik er zelf ook eentje (een VFR750F).

Toch nieuwsgierig hoeveel beetjes “oud forum” je met bv wayback machine nog terug kunt zien/lezen ;)

PS: voor gebruikers als @Carkiller die mijn nickname (ook) niet herkennen, ik gebruikte destijds De Student als alias
Dat weet ik ook nog. Maar jouw huidige naam gebruikte je de laatste tijd dat je hier nog was volgens mij ook al. Als je mijn forumnaam hardop uitspreekt weet je misschien ook wie ik ben. Een forumnaam met twee letters (en toen ook nog twee cijfers). :ROFLMAO:

Als je een beetje nadenkt en ik lees hierboven over Aston Martine en Grensrijd(st)er, dan komt ook de naam van Harm meteen bovendrijven en volgens mij had Martine destijds een heel persoonlijk verhaal hier gedeeld ofzo? Don’t ask for details, maar ik schrik er bijna van hoeveel er dan ineens nog komt bovendrijven o_O

Ben jij dan ook degene die met een 406 Break meedeed aan de Nacht van Weesp? Dan begint je naam met een P :)
Ik vergeet nooit meer hoe jullie wild zwaaien een controlepunt voorbij reden waarvoor wij in de rij stonden :D :D

Ben jij dan ook degene die met een 406 Break meedeed aan de Nacht van Weesp? Dan begint je naam met een P :)
Ik vergeet nooit meer hoe jullie wild zwaaien een controlepunt voorbij reden waarvoor wij in de rij stonden :D :D
Ja check-dubbelcheck (maar geen checkpoint dus :p ), fijne wagen was die 406 van m’n pa ;)

En dan NvW überhaupt, dankje voor het volgende “oh ja” moment :D

Hier viel ook een leuk kaartje van Autoweek @Roadracer in de bus. Leuke attentie en je denkt toch even terug naar je leven in 2001 en hoe ik op Autoweek terecht kwam.

In mijn geval, ik had net een nieuwe baan en het was ook een nieuwe functie binnen het bedrijf. Het werk liet nog een beetje op zich wachten dus wat doe je met je nieuwe computer? Een beetje surfen op het net. En zo is het gekomen.

Hier ook leuke post gehad van @Roadracer ! Super leuk! Toen ik met het forum begon zat ik nog op het HBO, wat is die 25 jaar omgevlogen! Nog steeds lees ik met veel plezier het forum.

Meetings kom ik nooit, evenementen zaten er voor mij ook niet in de laatste tijd. Je kon je wel opgeven om uitgeloot te worden voor een rondleiding op de redactie een tijd geleden, helaas kon ik niet.

Ik zat er ook al vrij lang, vanaf het begin. Maar geen idee meer welke datum. Is dat te achterhalen?

Ook hier leuk contact met @Roadracer . In real life op een aantal meetings en digitaal per mail en app. Ik was erg graag komen koffieleuten, zeker samen met @Rembrandt , maar op de gekozen datum mag ik ergens rondom Japan vertoeven. #keuzes ;)

Maar sowieso erg leuk dat AW iets met het jubileum doet! En al kijkende naar mijn eigen 'automuseumpje' van mijn hele autohistorie in schaalmodellen 1:43, denk ik tevreden 'het kan verkeren' in die 25 jaar!
Wellicht komt er ooit nog weer iets als de good-old De Meern meetings, of afgelopen twee jaar de 'Zwolle-parking'.

Geinig om hier weer wat namen van oudgediende te lezen, die vervolgens schrijven over andere oud gedienden.

Mijn 25 jarig jubileum laat nog 2,5 jaar op zich wachten zie ik in mijn profiel. Ben al jaren meer een lezer, dan poster en wordt ook telkens wat selectiever in wat ik (nog) wel lees. Niet alleen AW, maar ook elders.

En ach, drukker met andere dingen. Toen ik mij aanmeldde had ik mijn brommercertificaat (geplastificeerd stukje papier ipv rijbewijs pas zoals tegenwoordig) nog niet eens. Vorig jaar een account gemaakt op het caravanforum, want zo'n caravan is toch wel leuk met twee kleine kinderen. Time flies.

Ik denk dat hier eerder het tijdverschil bij het checken van de aanmelddatum een rol speelt. Zo'n tijd dat bij jou nog (net) een nieuwe dag moet beginnen?
Ik denk niet dat dat het geval is. Ik heb net nog even gekeken. Bij Jorn staat 'ie nog steeds op 10 september 2001.

Bij jou staat 'ie op 28 juni 2021.

Apart is het zeker. Het nieuwe forum werkt met verschillende tijdzones, dus voor mij staan de tijden gewoon goed. Op het oude forum was dit niet het geval. Ik denk echter dat de aanmelddatum ook omgezet wordt. Bij een aanmelddatum hoort echter geen tijdstip, dus gaat het uit van 0.00am.

Nee helaas, daarvoor ligt Amsterdam toch ook net iets te veel uit de slinger. Had me best leuk geleken hoor, zijn er de afgelopen 15 jaar nog forum meetings geweest? :p
Ik ben hier pas sinds 2008. Maar mijn eerste forumnaam kwijt helaas. (Idefiqs).

Maar jij bent ook de drijvende kracht achter het Motorrijderstopic volgens mij.

Ik ben ook één van de 50 eersten, lid geworden op 9 mei 2001. Inmiddels heb ik @Roadracer ook mogen bedanken voor het leuke initiatief (y)
Ik was destijds nog (net) twintiger en behoorlijk actief op ‘t forum. Weet niet meer of dat onder m’n eigen naam of als Gran Turismo was. Halverwege heb ik wat afslagen in m’n leven genomen waardoor ik minder actief was, maar inmiddels heb ik de draad weer met veel plezier opgepakt!

Grtz, Arno

YoHK1gs_d.webp

Kopje koffie op “kantoor”.
Leuk.
Bedankt, @Roadracer , voor de ontvangst en de attentie.

Vanaf 1 januari 2002 lid van het forum zag ik.
Veel meegelezen, niet heel veel gepost maar erg veel plezier gehad in de discussies, maar vooral de mooie verhalen van iedereen over zijn trots, of gewoon noodzakelijk vervoersmiddel (of de combinatie van).
De laatste jaren kijk/blader ik het forum evengoed nog altijd door, blijft leuk, waarbij de passie en autokeuzes van @ketelapper er voor mij toch wel bovenuit schieten.
Erg leuk dat @Roadracer met het privé bericht en de attentie per post kwam. Nogmaals dank daarvoor.

Terug
Bovenaan