Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus je hebt nu een functie elders?Gewoon de identiteit aangenomen van een burger in loondienst![]()
Ja !!! En GZG met een Volvo S60.@Rob GT loopt hier ook al even mee, want met hem ging ik naar een kartmeeting in Maarssen waar jij met de A4 was en Rembrandt met een C5 dacht ik.
Oké dan schrap het 'dame' maarIk was daar niet bij Janneman? En om Tamara nu een rare dame te noemen...![]()
Ik was daar niet bij Janneman? En om Tamara nu een rare dame te noemen...![]()
Heel gek, ik kan me alle vrouwen hier juist heel goed herinneren.Ik kan me sinds ik hier rondhang weinig vrouwen herinneren. Heb met Meike samen een heel topic opgezet rond Gran Turismo 5 en 6 destijds en heb Aston Martine nog kort meegemaakt die inderdaad een oude Aston Martin had, als ik het me goed herinner.
Ja Renate vergat ik inderdaad.Ik herinner me nog iemand die maxikit heette. En natuurlijk renate, jammer dat die nooit meer post na de verhuizing naar Frankrijk.
Ja, maar jij hangt hier nóg langer rond dan ik.Heel gek, ik kan me alle vrouwen hier juist heel goed herinneren.
Klopt inderdaad. Weet ik ook nog. De eerste was volgens mij een Elise (of Exige zelfs?) en later kwam er een jongere Europa voor in de plaats dacht ik. Maar iemand die het zeker weet mag me verbeteren.Bij de naam Meike, denk ik aan 'Lotus'... had zij er 1? Of was ze er fan van?
Moderator
Klopt van die Colt Cabriotop!Meike heeft toch ook korte tijd een Mitsubishi Colt cabrio top gehad?
Volgens mij heeft autoweek nog een reportage / video gemaakt van Aston Martine in haar Aston Martin waarin ze vertelt over haar passie voor het merk. Kan ik helaas niet meer terug vinden
Moderator
Klopt, met Arosa.Meike was met een andere forummer, toch?
Tja als ik Tamara al als 'een rare' omschreef zal ik over hem mijn mening maar voor me houden.Kunnen we ook Geelhoed hier even noemen?
Ja, Arosa inderdaad. Ik wist dat het een kleineKlopt, met Arosa.
Ik mocht hem wel. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over jou. Nee, maar ik snap wel wat je bedoelt.Tja als ik Tamara al als 'een rare' omschreef zal ik over hem mijn mening maar voor me houden.
Moderator
Nee, CorZa is met iemand anders. Maar ze waren wel bevriend en hebben eens samen een meeting georganiseerd.Was Miss Porsche niet met CorZa?
Vond dat ook altijd een vervelend betweterig mannetje met z'n kitcar.Tja als ik Tamara al als 'een rare' omschreef zal ik over hem mijn mening maar voor me houden.
Moderator
SLB rijdt tegenwoordig een IoniqHoe zou het toch zijn met The SLB? De man met de 850. En natuurlijk Omniradius die hier begon met z'n Lexus en daarna in een Paseo rond reed. Heeft/had een behoorlijk leuk YouTube kanaal met leuke reviews van Renault Skoda Kia en wat grappige challanges.
Vergeet je niet iemand?Ik ben pas sinds juni 2010 actief op het forum (toch ook al bijna 16 jaar) en heb dus weinig recht van spreken in dit topic, maar met dat jubileum op komst wil ik toch even reageren. Want voordat ik me aanmeldde op het forum schreef ik al af en toe een blog hier. Daar was toen een aparte sectie voor, buiten het forum. Pas toen de blog contest werd gelanceerd (door moons en Daphne S) ben ik ook op het forum gekomen.
Uit die blog contest is uiteindelijk zelfs een boek voortgekomen, Vierkante Wielen. Daar zijn ook de nodige voorbereidingen in real life bij komen kijken, met Ivanov, Dutch Finnatic, Soloman, moons en ik. Was rond 2012, erg leuke herinnering. Inmiddels wordt er niet meer geblogd, destijds waren daar veel actieve bijdragers. Hansje36, §anitarium, JoostM, Janus Diedericus (Gewoon Dirk), Arjuna, opel-omega, Twix en nog vele meer...
Die kennisquiz die hierboven al genoemd werd, heb ik ook een paar keer georganiseerd. Nu al een paar jaar actief in de Occasionwedstrijd, is vaste routine inmiddels. En ik probeer een Mijn Auto topic levend te houden. Ik hoop dat het forum nog lang blijft!
Ha, nee, ik heb serieus aan je gedacht. Je echte naam is blijven hangen bij me, maar die kon ik niet noemen hier. Je forumnaam wilde me maar niet te binnen schieten. Toen heb ik er maar 'en nog vele meer' van gemaaktVergeet je niet iemand?![]()
Een Ioniq? Zonde, vond die 850 een veel mooiere karakterbak. Omni is verhuisd naar Spanje volgens mij inderdaad maar zonde om hem hier niet meer te zien.SLB rijdt tegenwoordig een Ioniq
Omniradius verhuisde naar Spanje toch? Ben ook wel benieuwd hoe het hem vergaat!