Forummers van het eerste uur

Janneman zei:
Daniel de Dion zei:
Jan - had ik het tegen jou?o_O

Ik richtte mij (uiterst voorkomend) tot iemand anders, i.c. MCW.
Die zich weer een aantal malen tot mij had gericht.

Woorden als puber, kleuterachtig en irritaht (?) zijn voor jouw rekening:cry:
Blijkbaar een gevalletje projectie.(y)

Je zet je commentaar op een publiek forum, dus je hebt het tegen iedereen inclusief mij. Heb ik het tegen jou?' Ja dus.
Is dat erg? Nee helemaal niet maar als je dat in merrdere topics gaat doen, hoe denk je zelf dat dat overkomt? Volstrekt normaal en volwassen of irritant en onvolwassen?

Tja en afsluiten met een sneer... kun je blijkbaar ook niet laten 😢

Ik richtte mij overduidelijk tot één naam, MCW.
Wat jij daar vervolgens van vindt is jouw zaak.

Ennuh, sneer? Ik citeerde nb jouw lingo! ;)

Okë. Bovenaan staat de optie privëberichten. Speciaal voor als je de behoefte hebt 1 persoon te bereiken.

Daniel de Dion zei:

Wat heb jij nodig dat je weer OK bent? Heb je excuses nodig van iemand? Van MCW? Hoe kunnen we dit weer rechtbreien?

Grappig, ben ook forum-lid sinds zo’n 2004 geloof ik. Edit: nov 2003..
Maar moet zeggen dat sinds ik niet meer tijdens het werk kan (en mag) forummen, ik enkel nog in het Opel-forum-topic-dinges-geval.Com topic zit. Puur om bij te lezen en soms te reageren.
Oh, in het prille begin was mijn Nick iets met Keespiertjorisencorneel..

Dus bij toeval dat ik hier even kijk, zag Cas al even voorbij komen...

Herinneren jullie de A50 Beekbergen meeting nog? Dat was mijn eerste meeting, geen idee wat ik daarvan kon verwachten. Maar: hij was wel gezellig!
daarna veel met het Opel-clubje op stap geweest.. (y)

Ik ken bofkont verder niet, ik zie wel dat zijn (Erik) manier van zinnen neerzetten overeenkomt met dat van rickm. Enkele zinnen op 1 regel, vaak een punt erachter, soms niet.

Anyway, dat kloon gedoe/getrol begint een beetje de spuigaten uit te lopen.

Daniel, ik probeer juist de wijze te zijn en je te negeren als je gebrabbel weer voorbij komt. Dit is een doorgaans positief en leuk topic; gaat over de oude garde. De discussie over nepaccounts en andere onzin zie ik liever gewoon in het Sfeer op het forum-topic.

Daniel de Dion zei:
Janneman zei:
Daniel de Dion zei:
Jan - had ik het tegen jou?o_O

Ik richtte mij (uiterst voorkomend) tot iemand anders, i.c. MCW.
Die zich weer een aantal malen tot mij had gericht.

Woorden als puber, kleuterachtig en irritaht (?) zijn voor jouw rekening:cry:
Blijkbaar een gevalletje projectie.(y)

Je zet je commentaar op een publiek forum, dus je hebt het tegen iedereen inclusief mij. Heb ik het tegen jou?' Ja dus.
Is dat erg? Nee helemaal niet maar als je dat in merrdere topics gaat doen, hoe denk je zelf dat dat overkomt? Volstrekt normaal en volwassen of irritant en onvolwassen?

Tja en afsluiten met een sneer... kun je blijkbaar ook niet laten 😢

R.O.O.K.W.O.R.S.T. domme, teveel letters..

Wat ik zei, niets veranderd. Laten we ons maar net druk maken. Komt vanzelf weer goed.
Ik vond het leuk om hier weer even rond te kijken.
Hotdog, Nice om weer even een levensteken van je te zien! En Janneman ken ik ook nog wel.

Volgens mij ben ik in 2002 op het forum gestart, maar mijn huidige account start vorig jaar.
Dat is best wel gek.

Leuk dat een aantal oprechte bedoelingen heeft met het ophalen van herinneringen.

Een kleine groep weet van gekkigheid niet hoe ze de dag moeten doorkomen zonder persoonlijk te worden.
MCW, klik op mijn bedragen.

Passchier, klik op mijn bijdragen en die van Bof/Erik/Henk
Lijken totaal niet op elkaar. Bovendien dweep ik met geen enkel merk. Bof = Das Auto fan.

"Enkele zinnen op (op?) 1 regel" Klopt, heb school afgemaakt.
"vaak een punt erachter, soms niet" Soms niet?? Altijd.

Tracht info te delen maar krijg die malloten Bof en de als 1ste op AW gebande (Ivanov op pag 1 van dit topic) MCW op mijn dak.
Met name die laatste is redelijk hyper. Dat blijkt die schofferende Janman ook te zijn.

Hey, 't is simpel. Verdoe mijn tijd verder niet in dit topic.
Amuseer je.

Daniel de Dion , goed bedoeld advies.
Laat mij er nu eens buiten , jij bent de enige hier met al je alter ego's vaag gebrabbel en uit de hoogte doen.
Als je mij blijft lastig vallen, spam ik elk topic en reactie van je kapot.
Heb al vaker gezegd doe normaal, en je zult van mij geen last hebben. Aan jou de keus.

En hou ook op met je kruistocht naar mij toe, Daniel. Het begint echt sneu te worden. Ik wil jou negeren, negeer mij dan ook. En verpest niet ook dít topic met je lange, rommelige teksten.

Hou het in ieder geval bij één topic met je eeuwig gezever: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?3,5278020,page=16

Bofkont zei:
Als je mij blijft lastig vallen, spam ik elk topic en reactie van je kapot.

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful
Like a rainbow

Rutger???
Waar zit je mijn reacties aan te passen ???
Vent doe normaal, anders zal ik elk nietszeggend topic van je vol spammen met dezelfde onzin.

Cas zei:
Arosa, Wat leuk om je berichtje te zien. Hoe is het met Meike? En met jou, rijd je nog steeds in de Arosa?
Die Bitter komt! Nu een 156 in dezelfde uitvoering als mijn oude. Wel in nieuwstaat trouwens, dat na 21 jaar. Ik heb nog een V60 D6 in een leuke uitvoering en een Zoë voor het dagelijkse vervoer van mevrouw Cas.
Die Bitter is een spaardoel. Al een paar jaar trouwens:D

Ik ben hier een jaar of 10 niet maar zie nog steeds veel dezelfde mensen. Leuk!

Met Meike is alles goed. Die Arosa hebben we al bijna 15 jaar niet meer en bestaat ook niet meer in de rdw data. Voor die bitter mag je flink sparen Zezinho er niet goedkoper op geworden met de jaren.

arosa zei:
Cas zei:
Arosa, Wat leuk om je berichtje te zien. Hoe is het met Meike? En met jou, rijd je nog steeds in de Arosa?
Die Bitter komt! Nu een 156 in dezelfde uitvoering als mijn oude. Wel in nieuwstaat trouwens, dat na 21 jaar. Ik heb nog een V60 D6 in een leuke uitvoering en een Zoë voor het dagelijkse vervoer van mevrouw Cas.
Die Bitter is een spaardoel. Al een paar jaar trouwens:D

Ik ben hier een jaar of 10 niet maar zie nog steeds veel dezelfde mensen. Leuk!

Met Meike is alles goed. Die Arosa hebben we al bijna 15 jaar niet meer en bestaat ook niet meer in de rdw data. Voor die bitter mag je flink sparen Zezinho er niet goedkoper op geworden met de jaren.

Goed om te horen! Bitters worden inderdaad rap duurder :eek:

Ik ben me er van bewust. Is ook niet voor niets een droomauto om te bezitten/ te rijden. De Alfa komt wel in de buurt hoor. Wat fijn, doe Meike aub de groeten. Jullie zijn een prachtig Autoweek span.

Cas zei:
Ik ben me er van bewust. Is ook niet voor niets een droomauto om te bezitten/ te rijden. De Alfa komt wel in de buurt hoor. Wat fijn, doe Meike aub de groeten. Jullie zijn een prachtig Autoweek span.
De meeste dromen zijn bedrog. ;)

He Ralf,

Ik kan me inderdaad jouw Vectra GTS nog wel herinneren, en jou ook.
Mooie meetings indertijd.
Leuk dat je ook even langs kwam. Mooi om zoveel oud mede-forummers weer even te zien.

Cas zei:
He Ralf,

Ik kan me inderdaad jouw Vectra GTS nog wel herinneren, en jou ook.
Mooie meetings indertijd.
Leuk dat je ook even langs kwam. Mooi om zoveel oud mede-forummers weer even te zien.

Goh Cas, waar is de tijd.
Een goeie gozer tot ze hem ooit moderator maakten en hij een persoonlijke kruistocht startte tegen het offtopicgeouwehoer in het algemeen en mij (toen nog ph1963) in het bijzonder.

Rutger DC zei:
Passchier zei:
Die Erik van Trigt is ook een user van jou. Exact dezelfde zinsgebruik. Misschien kun je daar gewoon eens mee kappen?

Erik van Trigt is Bofkont, Daniel de Dion is rickm.

Hoe kom je bij dit soort nonsens?
Bofkont is helemaal niet meer actief hier, op een enkele keer na. Dan is het gewoon Bofkont350.
Als je nu nog niet ziet dat Erik van Trigt wederom een pseudoniem van Daniel de Dion is, dan is het wel hopeloos met je gesteld.

Joh "Eenvrijeusernaamiserbijnaniet", het is helemaal geen vraag of Erik van Trigt Bofkont is, dat is gewoon zo. Als je zijn 88 trollaccounts hebt gevolgd, weet je wel beter. Die heb je dus niet gevolgd en dat weet je dus niet, prima. Ik weet dat je met hem bevriend bent, dus het is je goed recht om hem te verdedigen. Ook prima.

Daniel de Dion heeft een kenmerkende schrijfstijl en een bijzonder gevoel voor humor. Uit duizenden te herkennen. :) Bofkont heeft weer een andere stijl. Erik van Trigt is Bofkont, Daniel de Dion is rickm of andersom. Prima. Of niet. Je vindt dat het hopeloos met mij gesteld is? Prima.

Er is van alles op mij aan te merken, maar gebrek aan zelfkritiek hoort daar zeker niet bij. In schizofrenie herken ik me dan ook niet. Wel ben ik iemand die soms openlijk twijfelt en nog weleens van mening kan veranderen. Volgens mij is dat niet de definitie van schizofrenie, maar als je dat wel zo ziet: prima. :)

Ik ben al zestien jaar forummer zonder enige permaban, dus schizofrene trucjes en tig accounts om de topics en reacties van anderen "kapot te spammen" zijn nog niet nodig geweest. Moet er ook niet aan denken.

Maar goed, je vindt dat het hopeloos met mij gesteld is en noemt me schizofreen. Zou het kunnen zijn dat jouw makke is dat je te snel over iemand oordeelt?

Rutger DC zei:
Er is van alles op mij aan te merken, maar gebrek aan zelfkritiek hoort daar zeker niet bij. In schizofrenie herken ik me dan ook niet. Wel ben ik iemand die soms openlijk twijfelt en nog weleens van mening kan veranderen. Volgens mij is dat niet de definitie van schizofrenie, maar als je dat wel zo ziet: prima. :)

Ik ben al zestien jaar forummer zonder enige permaban, dus schizofrene trucjes en tig accounts om de topics en reacties van anderen "kapot te spammen" zijn nog niet nodig geweest. Moet er ook niet aan denken.

Maar goed, je vindt dat het hopeloos met mij gesteld is en noemt me schizofreen. Zou het kunnen zijn dat jouw makke is dat je te snel over iemand oordeelt?

Nee, want ik weet dat jij dingen ziet die niet zo zijn. Je mag de diagnose overigens ook zelf stellen hoor, daar heb ik niet zo'n probleem mee.

Rutger DC zei:
Buiten dat je ernaast zit, vind ik je manier van reageren onprettig en naar onbeschoft neigen.

Dat mag. Het toevallige wil dat ik ineens in mijn inbox een berichtje van "Rush Hour" heb, dat Erik van Trigt zeker niet hij is. Daarbij, Bofkont zit achter alle accounts. Haha, hoe bevestigd wil je hem hebben :)
Er zijn er hier een aantal die rondzwerven die ernstig verlegen zitten om de GGZ. Allemachtig.

Ik hang hier iets van 16-17 jaar rond geloof ik. Meestal lezend, soms post ik wat, voornamelijk in Teutonia.

Maar dat gesodemieter met al die accounts en namen begint me wel de keel uit te hangen, wat een vervelend geklier en gezuig op veel plaatsen zeg. Wie dat dan ook doet.

W212 zei:
Maar dat gesodemieter met al die accounts en namen begint me wel de keel uit te hangen, wat een vervelend geklier en gezuig op veel plaatsen zeg. Wie dat dan ook doet.
Zo ervaar ik het ook. Het slechtste idee echter is om er als forumgebruiker aandacht aan te besteden. Mijn advies: Probeer al die relnichten te negeren, klik op de NSB-knop waar dit van toepassing is en hopelijk lost het zichzelf dan op.

Erik van Trigt, Daniel de Dion, rickm en zelfs Bofkont zijn toch niet echt "Forummers van het eerste uur"?
Beetje off-topic geneuzel dit dus............;)

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Rutger DC zei:
Buiten dat je ernaast zit, vind ik je manier van reageren onprettig en naar onbeschoft neigen.

Dat mag. Het toevallige wil dat ik ineens in mijn inbox een berichtje van "Rush Hour" heb, dat Erik van Trigt zeker niet hij is. Daarbij, Bofkont zit achter alle accounts. Haha, hoe bevestigd wil je hem hebben :)
Er zijn er hier een aantal die rondzwerven die ernstig verlegen zitten om de GGZ. Allemachtig.

Vroeger werd er nog wel eens gemodereerd als er zo bij herhaling op de man gespeeld werd.(n)

W212 zei:
Ik hang hier iets van 16-17 jaar rond geloof ik. Meestal lezend, soms post ik wat, voornamelijk in Teutonia.

Ik ken geen online hangplek waar je continu onder verschillende accountnamen kunt reageren. Dat is het makke van dit forum. Daarbij zitten er een aantal neuroten die al die chaos niet zo goed kunnen behappen en volledig in de war raken.
Niet echt best voor de sfeer dus.

Rembrandt zei:
Erik van Trigt, Daniel de Dion, rickm en zelfs Bofkont zijn toch niet echt "Forummers van het eerste uur"?

Precies. Doe dat lekker in het " Sfeer op het forum"-topic: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?3,5278020,page=16

Heren heren of kinderen ??
Wat een drukte om de Bofkont, wel een hele eer :T
In het verleden idd onder verschillende namen wel actief geweest in 2018 toen mijn account werd gesloten door AW, wat ik overigens prima en terrecht vind tegenwoordig, nietszeggende langdradige zeur topics waar men hun eigen gelijk of mening door je strot blijft drukken tot in de eeuwigheid, waar ik overigens zelf ook goed in was :D
(Stukje zelf reflectie, zouden meer mensen moeten doen)
Ik zie het nog steeds op de frontpage.
Moet je toch geen zin meer in hebben.
Afgelopen 2 jaar enkel nog actief onder dit account.

Rembrandt zei:

Vanaf 2004:D

Dag dubbelaccount van een geblokkeerd account.

Terence
Autoweek moderator

Heb eerlijk gezegd ook niet het idee dat die Erik van Trigt Bofkont is.

Er is wat opgeschoond in accounts en wat personen geblokkeerd. Lekker weer gezellig keuvelen hier (y)

Terence
Autoweek moderator

Terug
Bovenaan