Leuk dat Hyundai Rider dit topic twee weken geleden, na vier jaar stilte, weer heeft afgestoft

Vlagen van jeugdsentiment komen voorbij bij het doorlezen!
Elf jaar geleden reageerde ik met deze post in dit topic:
27 november 2001 - daarvoor geruime tijd op internet aan het zoeken geweest naar info over Audi A3. Dus heel veel gelezen. Na aflevering van die auto, eindelijk maar eens aangemeld.
Velen zien komen, ook velen weer zien gaan... en zelf veel beperkter gaan forummen; lees nog veel maar reageer in klein aantal topics. Tsja, carrière maken kost tijd dus minder over voor forum.
Zelf dus geregistreerd op 27 november 2001. Sindsdien volgens mijn profiel 842 reacties gegeven… dat kan niet kloppen. Ik zie dat alle berichten in topics die ik zelf heb aangemaakt, ontbreken. En ik zie dat ik maar reacties kan terugzien tot 2006. Dan zijn mijn meest fanatieke jaren dus ergens verdwenen.
Eerste jaren veel geleerd, veel contacten, meeste virtueel maar door een paar meetings ook
in real life kennis gemaakt. Passat-meeting bij Pon, poetsmeeting bij A6-Red, banden-trap-meeting in Maarssen, … Namen van toen Anton van de Wulp, MCW, Corza, A6-Red, A3-White, GZG, Rembrandt, adinsx, selur, bieg, FASt, Zen, BRG, carkiller, arosa & Meike, Total Loss, funf, Marco Hof (500E), … (en excuses aan alle bekenden die ik nu vergeet!).
Op een gegeven moment ben ik wat afgehaakt in actief reageren op allerlei vragen en discussies. Ik merkte toen een soort tweedeling tussen volwassenen die met eigen geld auto’s kiezen en kopen, en enthousiaste jeugd met dromen. De laagdrempeligheid van een anoniem forum liet gemotiveerde meningen nogal vertroebelen met fantasierijke puberwijsheid
Zakelijk van ambitieuze junioradviseur bij BDO gegroeid naar senior, overgestapt als adviseur naar ERAC, daar per 2009 aandeelhouder en MT-lid, 2016 tot en met 2019 algemeen directeur en nu nog steeds als ‘non executive DGA’ hard trekken aan strategische marktontwikkeling op onze kern-expertise van European Affairs, Europese programma’s en instrumenten.
Privé van 26 jaar naar 45 jaar geëvolueerd

Van Nijmegen naar Druten (2004) en sindsdien honkvast. Voormalige mrs. in 2013 uitgezwaaid, sinds 2019 andere mrs. in huis weer.
Al die tijd ben ik wel actief blijven lezen en is de AW Nieuws-pagina vaste prik voor het slapen gaan. Op het forumdeel heb ik mijn eigen ‘auto-carrière’ trouw met jullie gedeeld. Van de A3 op moment van aanmelden naar A4 (2003) – Passat (2005) - A6 (2006) – A6 (2009) – A6 (2010) – A6 (2013) – A6 (2015) – A6 (2019). En parallel naast het dagelijkse werkpaard de 307CC (2004) – 307CC (2005) – S4 cabrio (2014) en voor actuele mrs. de A3 e-tron (2020).
In het echte leven nog altijd contact met GZG, Rembrandt, FASt, vorig jaar selur nog, White af en toe op de app. Anton trof ik 2018 bij Tesla in Amsterdam. We herkenden elkaar meteen, erg leuk!