Guest
Nee geen Ford, wel Peugeot 307, die altijd werd afgekraakt in de autobladen! Maar bij ons nooit een probleem heeft opgeleverd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Puzzelrit meeting omgeving Bennekom? Daar was ik met mijn toenmalige Kever. Aston Martine met de Firebird, Grensrijder met de R19 cabrio, Anton met een toen nieuwe Ibiza. Die meeting werd georganiseerd door CorZa en Miss Porsche.MC W zei:Ik ben een keer met de 929 naar een puzzelrit meeting ding geweest met wat oude beestjes. Verder weet ik niet meer hoe ik op andere meeting aankwam. Zal wel met de Premacy of Mazda3 van moeke zijn geweest. Of samen met Anton met zijn Civic Coupe?
British Racing Green zei:Miss Porsche met de 405... Toen we nog lol mochten maken op dit forum![]()
Barri zei:@Ivo: late reactie, maar die Kever had ik idd met mn buurjongen! Op die meeting was ik met een andere vriend van me.
@Catwoman: ik moet even diep graven. MissPorsche? Oftewel C****? Dan zat jij met Marco in de organisatie van die meeting, toch?
Barri zei:Zo, dat is zeker een tijd geleden zeg!
Gullwing zei:Polini en Fiat rijder, komt weer een hoop naar boven.
En nog net zo puberaal. Zelfs na een aantal bans blijf je maar terugkeren.MCDubbellU zei:Gullwing zei:Polini en Fiat rijder, komt weer een hoop naar boven.
MCW hier, van vrijwel helemaal het begin van het AW forum. Ik geloof dat ik 16 was, nu 36 :T
speedtouch zei:@ MCDubbellU: jouw broer was in die tijd toch ook op het forum?
speedtouch zei:Klopt, een tweeling zoals ik me dat meen te kunnen herinneren.
adinsx zei:speedtouch zei:Klopt, een tweeling zoals ik me dat meen te kunnen herinneren.
Klopt, Anton vdW had een gave zwarte Civic met mooie wielen. Het enige wat ik me zo herinner, maar ik zag beide heren afgelopen weekend op Instagram langskomen. Duidelijk: Tweeling :T
Ik zweef hier ook alweer even rond. 2003 denk ik?
adinsx zei:speedtouch zei:Klopt, een tweeling zoals ik me dat meen te kunnen herinneren.
Klopt, Anton vdW had een gave zwarte Civic met mooie wielen. Het enige wat ik me zo herinner, maar ik zag beide heren afgelopen weekend op Instagram langskomen. Duidelijk: Tweeling :T
Ik zweef hier ook alweer even rond. 2003 denk ik?
speedtouch zei:Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T
Twix zei:speedtouch zei:Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T
Waarom zou je je nicknaam veranderen? Ik heb ook nog altijd dezelfde.
R W xxx zei:Bij mij is er door AW de toevoeging xxx achtergeplakt na een crash, geen idee waarom.
Was t een crash of een update? Daarna waren in elk geval alle nicks met minder dan drie karakters of leestekens erin vernacheld. Ik was zodoende eerst [D2], maar de wijzigingen maakten er een troepje van.R W xxx zei:Bij mij is er door AW de toevoeging xxx achtergeplakt na een crash, geen idee waarom.
zoiets moet haast welENTE zei:Drie kusjes van AutoWeek
Nee, en die nick klinkt als gelukkig nietSVF zei:Was jij niet eerst RenaultWasser?
Als zoiets een update is noem ik het een crashDeeTwee zei:Was t een crash of een update? Daarna waren in elk geval alle nicks met minder dan drie karakters of leestekens erin vernacheld. Ik was zodoende eerst [D2], maar de wijzigingen maakten er een troepje van.
Was 22B (die met een rode Charade) ook niet een broer van Anton en MCW?
BUMP zei:Je bericht zorgde ervoor dat ik ook maar weer eens inlogde, bleek al ruim 7 jaar geleden voor het laatst iets te hebben gepost.
speedtouch zei:Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T