Forummers van het eerste uur

Nee geen Ford, wel Peugeot 307, die altijd werd afgekraakt in de autobladen! Maar bij ons nooit een probleem heeft opgeleverd.

De groeten terug jfg.

Jammer dat je niet veel meer op het forum te vinden bent, we hadden altijd leuke gesprekken.(y)

Barri zei:
MC W zei:
Ik ben een keer met de 929 naar een puzzelrit meeting ding geweest met wat oude beestjes. Verder weet ik niet meer hoe ik op andere meeting aankwam. Zal wel met de Premacy of Mazda3 van moeke zijn geweest. Of samen met Anton met zijn Civic Coupe?
Puzzelrit meeting omgeving Bennekom? Daar was ik met mijn toenmalige Kever. Aston Martine met de Firebird, Grensrijder met de R19 cabrio, Anton met een toen nieuwe Ibiza. Die meeting werd georganiseerd door CorZa en Miss Porsche.

En wij met de Audi 80 :) Had jij die kever toen niet met je buurjongen? Denk dat die meeting in 2006 was.

Gisteren even met The SLB over gepraat en mijn eerste idee was als volgt..

De Forumlympics komen terug !!!

Steef wist als volgt te melden dat in Febrauri Aston Martine even kortstondig ons koude landje aandoet. Dus wellicht kunnen we een indoor-outdoor-winter variant van dit festijn maken ? D.m.v. een kennisquiz, een legpuzzel (binnen), wat kleine simpele spelletjes buiten en alsnog een puzzelroute (altijd leuk) ??

Zat even te 'surfen'... Wat is dit allemaal lang geleden! Inmiddels woon ik in Wassenaar, getrouwd en 3 kinderen.. hahaha... Nee vooral ouder en grijzer geworden .

@Ivo: late reactie, maar die Kever had ik idd met mn buurjongen! Op die meeting was ik met een andere vriend van me.

@Catwoman: ik moet even diep graven. MissPorsche? Oftewel C****? Dan zat jij met Marco in de organisatie van die meeting, toch?

Barri zei:
@Ivo: late reactie, maar die Kever had ik idd met mn buurjongen! Op die meeting was ik met een andere vriend van me.

@Catwoman: ik moet even diep graven. MissPorsche? Oftewel C****? Dan zat jij met Marco in de organisatie van die meeting, toch?

Gefeliciteerd! U gaat door voor de koelkast!

Barri zei:
Zo, dat is zeker een tijd geleden zeg!

Inderdaad en inmiddels geen 405 break meer, ook geen 405 sedan, ook geen 406 V6 3.0... nu nog voor een paar weken een 206+ en dan komt de 207SW.

Hallo.

Tien jaar niks van mij laten horen en ik ben weer terug op het forum. Ik weet niet of ik zo actief word dan de vorige keer. Ik rij inmiddels geen Fiat meer, want dat zie je ook aan mijn naam. Ik heet namelijk Hyundai Rider en heb een leuke i10 van 2016. Lekker voordelige auto en ik lach iedereen uit zou Fiat zeggen.;);):)

Welkom terug Fiat Rider! Je bericht zorgde ervoor dat ik ook maar weer eens inlogde, bleek al ruim 7 jaar geleden voor het laatst iets te hebben gepost.

Gullwing zei:
Polini en Fiat rijder, komt weer een hoop naar boven.

:)

MCW hier, van vrijwel helemaal het begin van het AW forum. Ik geloof dat ik 16 was, nu 36 :T

En jij moet IE-DE-RE keer weer op de man spelen. Ik gedraag me inmiddels al maanden voorbeeldig. Nu jij nog

Ik vanaf 2004 geloof ik, toen als FH126560 vanwege een auto destijds...

Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T

speedtouch zei:
Klopt, een tweeling zoals ik me dat meen te kunnen herinneren.

Klopt, Anton vdW had een gave zwarte Civic met mooie wielen. Het enige wat ik me zo herinner, maar ik zag beide heren afgelopen weekend op Instagram langskomen. Duidelijk: Tweeling :T

Ik zweef hier ook alweer even rond. 2003 denk ik?

adinsx zei:
speedtouch zei:

Klopt, Anton vdW had een gave zwarte Civic met mooie wielen. Het enige wat ik me zo herinner, maar ik zag beide heren afgelopen weekend op Instagram langskomen. Duidelijk: Tweeling :T

Je profiel zegt 12 januari 2005.

Ikzelf 23 december 2003 o,i,d. Time flies:p

adinsx zei:
speedtouch zei:

Sindsdien heeft ie een blauwe Toyota MR2 en een zwarte Lexus IS gehad en nu een zwarte Nissan 350Z. Voor de Lexus vaak wekelijks een nieuwe auto door autogetest.nl. En ja, inderdaad een tweeling :)

speedtouch zei:
Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T

Waarom zou je je nicknaam veranderen? Ik heb ook nog altijd dezelfde.

Twix zei:
speedtouch zei:

Waarom zou je je nicknaam veranderen? Ik heb ook nog altijd dezelfde.

Kijk aan: forummers van het eerste uur en met de authentieke naam :T

En met een ongewijzigde avatar?! Hahaha!

R W xxx zei:
Bij mij is er door AW de toevoeging xxx achtergeplakt na een crash, geen idee waarom.

Was jij niet eerst RenaultWasser?

Ik ben hier al sinds april 2004 en sinds 2009 met mijn huidige nickname maar dat had ik al vermeld op de eerste pagina zie ik.

Was 22B (die met een rode Charade) ook niet een broer van Anton en MCW?

@ MCDubbellU, ondanks dat jullie een tweeling zijn waren jullie toch behoorlijk anders op het forum in jullie reacties [size=x-small]en geaardheid[/size];)

Er was trouwens ooit een smoelentopic die werd beheerd door MCW waar ik ook nog in stond dacht ik..

Ik sinds 2008 uit de tijd van de leuke wekelijkse forumspelletjes. Daarvan is alleen de Occasionwedstrijd overgebleven. Tussendoor een paar keer veranderd van nickname, maar die betekent nog altijd hetzelfde.

Actief sinds 2006, geen enkele wijziging van naam of avatar.
Ooit nog eens met een groepje uit het Benzentopic wezen boerengolfen. :cool: Van dat groepje zijn er niet heel veel meer echt actief volgens mij. Of onder een andere nick, die ik niet herken.

R W xxx zei:
Bij mij is er door AW de toevoeging xxx achtergeplakt na een crash, geen idee waarom.
Was t een crash of een update? Daarna waren in elk geval alle nicks met minder dan drie karakters of leestekens erin vernacheld. Ik was zodoende eerst [D2], maar de wijzigingen maakten er een troepje van.

Zelf heb ik rond 2007 voor het eerst een account aangemaakt op Autoweek.nl. Misschien eerst alleen om op de frontpage mee te kunnen blaten, weet ik ook niet precies meer. Dat eerste account sneuvelde toen ik niet feestelijk genoeg reageerde op een afscheidscolumn van Luc Vranken o_O Een poos later een andere account aangemaakt, die na een tijdje zelf verwijderd. Daarna het huidige account waarbij ik de nick ook een paar gewijzigd heb. Volgens mij heb ik over de jaren in ieder geval Nou Nou, HVP, Fukuppy, en [D2] geheten, maar er waren er denk ik meer. Waarom? Tsja, een keer vanwege een ban, maar verder omdat het me grappig leek ofzo... D2 blijft 'm voorlopig in ieder geval, in fonetische vorm althans.

EDIT: Nog een oude nick achterhaald: 1000 Bommen en granaten :)

ENTE zei:
Drie kusjes van AutoWeek
zoiets moet haast wel

SVF zei:
Was jij niet eerst RenaultWasser?
Nee, en die nick klinkt als gelukkig niet

DeeTwee zei:
Was t een crash of een update? Daarna waren in elk geval alle nicks met minder dan drie karakters of leestekens erin vernacheld. Ik was zodoende eerst [D2], maar de wijzigingen maakten er een troepje van.
Als zoiets een update is noem ik het een crash ;) Was vorig jaar (?) toen het forum ook tijdelijk foetsie was, je moest reageren met extra codes enz. Vwb wisselingen van nickname, knap irritant imo.

30-03-2003

Bewust gekozen datum, niet makkelijk te vergeten.
Mooie tijden hier meegemaakt, meetings, forum BX.:T

BUMP zei:
Je bericht zorgde ervoor dat ik ook maar weer eens inlogde, bleek al ruim 7 jaar geleden voor het laatst iets te hebben gepost.

Kijk eens aan. Dat is dan voor jou ook een lange tijd terug geweest dat je actief ben geweest. Mijn reden was dat ik even voor de rust koos, want ik had het even gehad met het forum.
Maar iedereen heeft recht op een tweede kans.

speedtouch zei:

Mijn nickname verander ik alleen als ik van merk veranderd. Dus Fiat Rider is verleden tijd, en ben bij deze Hyundai Rider.

Terug
Bovenaan