Forummers van het eerste uur

MCDubbellU zei:
MCW hier, van vrijwel helemaal het begin van het AW forum. Ik geloof dat ik 16 was, nu 36 :T

20 jaar, wat een tijd. Ik zit hier sinds april 2006, ook al weer veertien jaar dus.

MCDubbellU zei:
Gullwing zei:
Polini en Fiat rijder, komt weer een hoop naar boven.

:)

MCW hier, van vrijwel helemaal het begin van het AW forum. Ik geloof dat ik 16 was, nu 36 :T
Tijd terug, ik zit hier ook al 19 jaar. Het forum zelf heeft nu ongeveer zijn jubileum toch? Volgens mij is het zo'n 20 jaar terug gestart. Ik zie de uitnodiging voor een feestje wel komen van Autoweek... :T

Barri zei:
MCDubbellU zei:
Gullwing zei:

Tijd terug, ik zit hier ook al 19 jaar. Het forum zelf heeft nu ongeveer zijn jubileum toch? Volgens mij is het zo'n 20 jaar terug gestart. Ik zie de uitnodiging voor een feestje wel komen van Autoweek... :T

Volgens mij en is het forum ergens in Maart 2001 ontstaan. Zit hier zelf vanaf April 2001. Weet nog dat ik destijds in een lijstje met forummers die er het langste waren ( lijstje van Geelhoed geloof ik ) in de top 10 stond, weet dat forummer/mod Ivanov er in ieder geval iets langer was dan ikzelf. Verder waren er uit die tijd nog maar weinig actieve forummers over.

Ik zag dit topic, en ben eens gaan kijken hoe lang ik eigenlijk al actief ben. sinds januari 2006. Tot vorig jaar altijd onder Pjötr, en toen dacht Autoweek die puntjes, dat mag niet... en moest ik een nieuwe naam verzinnen.

Het Benz-topic staat me ook nog altijd bij, en ik weet nog dat ik ooit Grensrijder tipte op een Austin Metro en daarna hadden we het over een club ofzo. Uiteindelijk is EMW daaruit voorgekomen.

Ik heb een paar vrienden aan het Forum overgehouden, Rutger DC, Marc & Thomas vd Rovers, Rzasa :D , maar ook vele leuke contacten en meetings. Ook vele spotters ontmoet, die eerder online waren en nu niet meer of minder.

Ik kan mn allereerste post nog wel herinneren, het was een post met (volgens mij in een nieuw topic) 2 'scoop' tekeningen.
Ik kreeg er meteen een uitbrander van mn grote vriend mcw eroverheen. :D

https://web.archive.org/web/20041207002730/https://www.autoweek.nl/forumactivetopics.php?MODE=2&cache=no

;)

ENTE zei:
Twix zei:
speedtouch zei:
Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T

Waarom zou je je nicknaam veranderen? Ik heb ook nog altijd dezelfde.

Kijk aan: forummers van het eerste uur en met de authentieke naam :T

En met een ongewijzigde avatar?! Hahaha!

Ik geloof dat ik in het begin een Twix had als avatar...

Twix zei:
ENTE zei:
Twix zei:
speedtouch zei:
Heel veel forummers hebben tussentijds hun nickname veranderd, ik zag daar in de afgelopen 16 jaar geen aanleiding toe.:T

Waarom zou je je nicknaam veranderen? Ik heb ook nog altijd dezelfde.

Kijk aan: forummers van het eerste uur en met de authentieke naam :T

En met een ongewijzigde avatar?! Hahaha!

Ik geloof dat ik in het begin een Twix had als avatar...

Geen

https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F09%2F32efca1b6e04ef2d3a52edb28f3c326d-1443608665.jpg
?

Total Loss zei:
Barri zei:
MCDubbellU zei:
Gullwing zei:

Volgens mij en is het forum ergens in Maart 2001 ontstaan. Zit hier zelf vanaf April 2001. Weet nog dat ik destijds in een lijstje met forummers die er het langste waren ( lijstje van Geelhoed geloof ik ) in de top 10 stond, weet dat forummer/mod Ivanov er in ieder geval iets langer was dan ikzelf. Verder waren er uit die tijd nog maar weinig actieve forummers over.

He TL, zullen we anders Geelhoed even roepen? Hoe ging dat ook alweer??
Ik volg Geelhoed nog steeds op twitter, heerlijk om te volgen.

Ik zit er trouwens vanaf 28-09-2005, mooie tijd :)

geelhoed en AW is niet zo'n gelukkige combi, GH was af en toe een beetje te feitelijk (!) voor de crew hier.

R W xxx zei:
geelhoed en AW is niet zo'n gelukkige combi, GH was af en toe een beetje te feitelijk (!) voor de crew hier.

Op andere fora is hij feitelijk nog wel actief, vooral met mooie analyses en cijfers :T

Moreel viel er zo af en toe wel wat op aan te merken maar puur feitelijk klopt het wel ;) Leverde mooie discussies op.

Terence zei:
Total Loss zei:
Barri zei:
MCDubbellU zei:
Gullwing zei:

He TL, zullen we anders Geelhoed even roepen? Hoe ging dat ook alweer??
Ik volg Geelhoed nog steeds op twitter, heerlijk om te volgen.

Ik zit er trouwens vanaf 28-09-2005, mooie tijd :)

Ik zag eerder in dit topic dat hij een soort van automatische zoekopdracht had openstaan op 'Geelhoed'. Maar nu hij hier niet meer actief is, gok ik dat die zoekopdracht inmiddels uitstaat. :)

13 september 2003 heb ik mijn geregistreerd, niet helemaal van het eerste uur dus maar best al wel een tijdje.

Vroeger was alles beter/leuker is niet altijd waar, maar geld toch wel voor dit forum. :)

Ik was in 2003 opzoek naar meer informatie over Corrado's en kwam toevallig op het forum terecht. Nooit echt actief meegedaan maar wel altijd blijven hangen. Mijn startpagina thuis is al jaren 'actieve topics'

Ik heb overigens nog steeds geen Corrado :D

En dan had je nog Rob. Een in eerste instantie aardige forummer die alras radicaliseerde. En toen ineens verdwenen was. Ik hoop dat het nu beter met hem gaat.

Sinds 2003 actief en ik heb nog steeds dezelfde nick (dick) name :LOL:
Overigens mis ik wel het autogerelateerde kissebis. Tegenwoordig is het (op de frontpage vooral) alleen maar pro of anti EV terwijl het nog nauwelijks over de auto's zelf gaat. AW doet daar zelf hard aan mee om maar kliks te scoren. Het leven op het forum is hier een stuk rustiger dan vroegah. Een andere forummer die predikte dat auto's witgoed zijn geworden (velthuis) heeft een gezegd dat we beter naar tweakers konden gaan. Daar is inderdaad een stuk meer leven, maar daardoor ook een stuk meer dubbele discussies of zinloze posts waardoor het soms wat lastig leesbaar is.

D Elzinga zei:
DeeTwee zei:
Ik heb een tijdlang gedacht dat RobEU gereïncarneerd was als bird nerd...

Bird nerd is MCW. Rob is hier naar mijn weten niet meer actief, elders nog wel.
Ja, dat werd al vrij snel duidelijk, dat mcdubbelu FKA Curlevv FKA Curlew FKA MattCurlew FKA Wulp FKA Pourqui FKA Bird nerd (...) FKA MCW * iemand anders is ;)

[size=x-small]* Lijst niet uitputtend, vul gerust aan[/size]

Ik zit hier nog maar sinds 25 augustus 2010, maar dat was meer op hoofdpagina. Tegenwoordig plaats ik af en toe eens wat in het kopje koop en lease advies ;)

Hamer zei:
Ik was in 2003 opzoek naar meer informatie over Corrado's en kwam toevallig op het forum terecht. Nooit echt actief meegedaan maar wel altijd blijven hangen. Mijn startpagina thuis is al jaren 'actieve topics'

Ik heb overigens nog steeds geen Corrado :D

En die keren dat je post moet ik altijd even glimlachen om je alias-profielfoto combinatie. (y)

B Real zei:
13 september 2003 heb ik mijn geregistreerd, niet helemaal van het eerste uur dus maar best al wel een tijdje.

Ik vijf dagen later. Behoor nu een beetje tot het forummeubilair, denk ik.:)

Joop Passchier zei:
https://web.archive.org/web/20041207002730/https://www.autoweek.nl/forumactivetopics.php?MODE=2&cache=no

;)

Ook grappig, het draadje "Kneuzenautoclub". Concrete ideeën omtrent zo'n club moesten nog geboren worden, maar Elk Merk Waardig blijkt inmiddels alweer 11 jaar een succesvolle formule te zijn. :)

Dit topic zelf is trouwens ook al een klassieker.;)

De Schaduw zei:
Twix zei:
Geelhoed bracht vooral kleur aan het forum. Altijd interessante bijdragen.

Helemaal eens.
[size=x-small]Overigens, als jij thuis bent is dit wel een akelig vroege post, toch? :)[/size]

Nederland 24-07-2020 11:59
Texas 24-07-2020 04:59

Akelig vroeg valt toch wel mee. Dit was tijdens het ontbijt, nadat de hond al uitgelaten was.

Ik heb even gekeken hoelang jullie al met mij opgezadeld zijn:p. Vanaf 29 April 2004 al. M'n 12.5 jarige jubileum heb ik al gehad. niks er van gemerkt van m'n 12.5 jarige jubileum. Autoweek heeft er niks aan gedaan.(n)(n):D:D

Sinds 31 juli 2001 o_O. Eerst als doubleyou, toen BMdoubleyou en nu MBdoubleyou. De reden daarvan lijkt me duidelijk ;). Ik heb in ieder geval nog nooit een ban gehad.

Vind het ook redelijk onbegrijpelijk dat sommige forummers steeds terugkomen en dan weer met dezelfde mensen in de clinch gaan. En dan weer een ban krijgen. Het triest vind ik die paar forummers die regelmatig een nieuwe account aanmaken (vanwege een ban of om te trollen) en dan ontkennen dat ze eerder een andere forumnaam hadden. Dan wordt het toch eens tijd voor een goed gesprek met een psychiater, volgens mij :). Sommigen herken je gewoon aan hun schrijstijl.

Hm, ook maar weer eens gekeken wanneer ik hier kwam gluren, 7 juni 2002. Begin zo langzamerhandhand ook een ouwe zak te worden. :D. Bedankt voor het omhoogschoten van dit topic, zodat ik er weer aan herinnerd wordt. ::D

Niet bar veel gepost ( 237, waarvan de meeste poetsgerelateerd) maar kijkt nog elke dag op het forum.

Sinds 2011 pas, dus nog lang geen onderdeel van het interieur :D ik had rond 2007 wel al een account aangemaakt maar niets mee gedaan, en toen ik wilde deelnemen aan het forum kon ik de inloggegevens niet meer vinden en dit account dus maar aangemaakt.

Ik heb even gekeken en ik heb me in december 2001 aangemeld. Het zou dan nog een jaar duren, voordat ik zelf een auto had. Toen zat ik veel in het topic van de Italiaanse auto's, volgens mij zat ik op een gegeven moment in totaal over de 2000 posts. Dat topic is denk ik al jaren dood. Later is er een keer een update ofzo geweest, waardoor heel veel posts verdwenen zijn. Later werd het het forummen wel minder, nu kijk ik nog wel regelmatig eens even, maar lang zo veel niet meer als 10, 15 jaar geleden. Verder heb ik door de jaren heen mijn tekenkunsten proberen te tonen in het tekentopic. Maar ook daar gebeurt helaas niet zoveel meer.

Er is toen nog een meeting geweest van het Italiaanse topic, dat was in 2006. De Maserati was van ene Lucas (als ik me de naam goed herinner), enkele jaren na de meeting stond hier op het forum een mededeling dat hij overleden was. De voorste 146 was toen van mij. Verder denk ik niet dat er nog mensen van die meeting actief zijn hier op het forum.

50160804527_8a2cc2a60d_o.jpg

Hier sinds 18-10-2005. Al een hele tijd dus! Ik ben gedurende 2 jaar tijd gedurende de meeste maanden wel de meest postende forumlid geweest. Tegenwoordig een stuk minder. Ik lees wat, spel mee met wat spelletjes en deed dingen in mijn eigen topic.

Quadrifoglio Verde zei:
Ik heb even gekeken en ik heb me in december 2001 aangemeld. Het zou dan nog een jaar duren, voordat ik zelf een auto had. Toen zat ik veel in het topic van de Italiaanse auto's, volgens mij zat ik op een gegeven moment in totaal over de 2000 posts. Dat topic is denk ik al jaren dood. Later is er een keer een update ofzo geweest, waardoor heel veel posts verdwenen zijn. Later werd het het forummen wel minder, nu kijk ik nog wel regelmatig eens even, maar lang zo veel niet meer als 10, 15 jaar geleden. Verder heb ik door de jaren heen mijn tekenkunsten proberen te tonen in het tekentopic. Maar ook daar gebeurt helaas niet zoveel meer.

Er is toen nog een meeting geweest van het Italiaanse topic, dat was in 2006. De Maserati was van ene Lucas (als ik me de naam goed herinner), enkele jaren na de meeting stond hier op het forum een mededeling dat hij overleden was. De voorste 146 was toen van mij. Verder denk ik niet dat er nog mensen van die meeting actief zijn hier op het forum.

50160804527_8a2cc2a60d_o.jpg

Sta je idd niet bij stil, dat hier ook mensen komen te overlijden.

Klopt! Hoeveel zijn er ondertussen ook niet stilletjes verdwenen waar niemand verder wat van weet? Achter de computer denken we dan "dat is raar" maar je komt er nauwelijks achter wat er uiteindelijk gebeurd is.

Terug
Bovenaan