Forummers van het eerste uur

D Elzinga zei:
Total Loss zei:
Behalve de knutselhoek was er ook een wekelijkse "herken de auto's quizz"
Bij de oude schijf waar ik bovenstaande foto's vond kwam ik ook een door mij gemaakt quizz tegen.
Gedateerd 5-11-2005

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.ne...=da035edc3dc7144d6d153fefc027d671&oe=5F564794

1. Opel Speedster
2. Suzuki Ignis Subaru Justy
3. Morgan Plus 4
4. Lada 111
5. Audi Allroad quattro
6. Mercedes-Benz A-klasse 3 deurs
7. Citroen Berlingo
8. Porsche Cayenne
9. Fiat Doblo
10. Lotus Exige Lotus Elise
11. Daewoo Evanda
12. Land Rover Freelander
13. Ford Streetka
14. Honda Legend
15. Suzuki Swift
16. Hyundai Grandeur
17. Volvo XC70
18. Mazda Tribute
19. Jaguar XJ
20. Nissan Terrano

Rest zal ik even moeten opzoeken.:T

Netjes, 27 punten! ( 2 voor helemaal goed, 1 punt voor alleen merk of model goed )

Rest zal ik even moeten opzoeken.

Dat was 1 van de redenen dat ik toen gestopt ben met het spelletje, mensen gingen dingen "opzoeken".
WTF. Ik zag de opgave, begon meteen te typen met alles wat ik wist en stuurde na 5-10 minuten mijn antwoorden in.
Blijkbaar waren er mensen die uren lang gingen opzoeken ( hoe/waar/hoe doe je dat in vredesnaam? ) welke auto's ze niet a la minuut wisten.
Toen had ik er dus geen zin meer in. ;)

PS : Kon de antwoorden alleen maar checken en aanvullen omdat ik ook de originele plaatjes nog had staan, had anders echt heel veel niet meer geweten.

lybra zei:
Jay DoubleYou zei:
Yellow Cab zei:
lybra zei:
(...) Vroeger deed ik geregeld mee met de Knutselhoek-wedstrijden (...)

Dat waren nog eens tijden. ;)

Nou en of. Zou er nog animo voor zijn?

Goeie vraag. Ik had er altijd wel lol in, maar m'n Photoshop-skills zijn intussen wel een flink stuk roestiger geworden vrees ik...

Ik maakte die quizjes altijd gewoon met Paint.;)

Ja, die quizjes lukt nog wel. Ik doelde meer op de Knutselhoek-knutsels, dat gaat met Paint toch een stuk minder goed.

Zou er nog een beetje animo zijn voor weer zo'n raadplaatjes-quiz? Soms denk ik er wel eens aan om er gewoon weer eens eentje te maken, maar dan zou het wel zo leuk zijn als er ook wel wat deelnemers zijn.

lybra zei:
Ja, die quizjes lukt nog wel. Ik doelde meer op de Knutselhoek-knutsels, dat gaat met Paint toch een stuk minder goed.

Zou er nog een beetje animo zijn voor weer zo'n raadplaatjes-quiz? Soms denk ik er wel eens aan om er gewoon weer eens eentje te maken, maar dan zou het wel zo leuk zijn als er ook wel wat deelnemers zijn.

Doe maar. Ik doe sowieso weer mee dan. Heb nu ook meer tijd en middelen om mee te doen en te organiseren. (y)

Volgens mij was het aantal deelnemers niet het probleem maar meer de animo om een nieuwe quiz te organiseren waardoor het uiteindelijk een stille dood gestorven is.

lybra zei:

Ja leuk!
Was er altijd best fanatiek mee bezig

Leuk om weer wat oude namen terug te zien, ik ben lid sinds 2006 geloof ik
Doe al sinds wedstrijd 74 mee met de occasionwedstrijd ( nu 624 geloof ik ), heb een "mijn auto" topic en geef zo links en recht eens commentaar :D

Heb deze moderators privebericht gestuurd maar geen heeft nog gereageerd en is inmiddels al paar weken oud. Zou graag 'MCW' weer willen gebruiken

Guus Leferink zei:
lybra zei:
Ik zal binnenkort eens een quizje in elkaar zetten dan.

Ik heb nog wel een paar in m’n Photobucket account staan :D

Goed idee (y) ook even terug gekeken in de historie laatste jaar was 2013 waar het iedere week werd gespeeld
Erg leuk spel en ook nog diverse opdrachten gevonden uit 2013 en jonger :)

Nou, de quiz staat er hoor! Ben erg benieuwd of het weer net zo'n vlucht neemt als toen.

SVF zei:
Volgens mij was het aantal deelnemers niet het probleem maar meer de animo om een nieuwe quiz te organiseren waardoor het uiteindelijk een stille dood gestorven is.

Ik vind het geen enkel probleem om wat vaker zo'n quiz te maken, maar dan wel bij voldoende animo; bij 2 of 3 deelnemers vind ik het minder interessant.

Goedenavond allemaal,

Het is een hele tijd geleden dat ik hier was, zat even rond te kijken en zie dat er nog steeds veel oude bekenden hier aanwezig zijn.
Ik heb vorige maand in een nostalgische bui een oude liefde aangeschaft. Een AR 156 2.0TS uit 1999. Kleur Verde Ammazonia.
Dezelfde kleur en uitvoering die ik in 2007 ben gaan rijden. Toendertijd deed ik dit uit fiscale overwegingen, dat is nu niet anders.
In het dagelijkse leven mag ik al een aantal jaren rondrijden in een V60 D6 uit 2015. Ben nieuwsgierig of er nog oude bekenden reageren. Ik denk overigens dat ik hier rondhing vanaf 2002, maar Matthijs, weet jij dat nog misschien?

Soms lezen, zoals hier. En Teutonia. Verder bestaat er inmiddels Netflix:T

Dat kun je combineren: bingewatchen op Netflix en ondertussen forummen.;)

Het gaat alleen steeds minder over auto’s. Meer over huizen en Corona. Want waar moet je heen met de auto? En de scoop-foto’s worden tegenwoordig door de fabrikanten zelf aangeleverd, dus daar is de charme ook wel vanaf.

Maar wel leuk om te zien dat oudgedienden zo nu en dan weer terugkeren.

Uit de oude doos:

Re: Off-topic
Van: Cas
Naar: Carkiller
04-01-2006 19:43
Hoi Carkiller,

Ik heb je verzoek even doorgemaild naar Veccie.
Ik wil eigenlijk het off topic in stand houden, maar heb al diverse keren aangegeven dat het over een andere boeg moet gaan.
Regel dat en ik ga nog een goed woordje doen.

Het niveau MOET omhoog, anders heeft het geen bestaansrecht.
Dan moeten de jongens toch maar een kleuterforum opzoeken.

Netjes dat je dit verzoek doet.
Ik weet het zeer te waarderen

Groet,

Cas

Waren nog eens tijden.:T

Dankjewel voor jullie reacties!

Matthijs;-) mooi dat jij weer onder je oude bekende naam aanwezig bent.

Inmiddels een kleine 20 jaar verder. Degenen die reageren ken ik idd nog wel.
Ik kan me een meeting in Maarsen herinneren, in Huizen waar Vectra 2000 driver inderdaad erg snel was. Met de dames Moon en Tamara in Oosterhout. En in de Betuwe waar we een Cabriomeeting hadden.
Barri heb ik nog wel eens opgehaald kan ik me herinneren.
Kortom mooie tijden.

Autohistorie, even denken.

1998-2002 Opel Astra Station 1.7 td
2002-2003, een Opel Astra Station in Polar Sea Blue. 2.0 DTI
2003-2006, andere werkgever, een blauwe Peugeot 307 Break HDI 90.

2006 -2007 Peugeot 407 SW HDI 110 in Gris Dolomite
2007-2010 Peugeot 407 SW HDI in Gris Fer/ Alfa Romeo 2.0 TS Verde Ammazonia (1999)
2010-2013 Opel Insignia Cosmo CDTI 130 in Black Sapphire
2014-2018 Volvo Zwart V40 D4 R-design 14%
2018- heden Volvo V60 Summum D6 Polestar (2015) 7%
2020 Alfa Romeo 2.0 TS Verde Ammazonia (1990)

Dan nog even een vraag, hoe laden we tegenwoordig foto's op? Gebeurd dat nog steeds met Photobucket?

Photobucket is een beetje dood. Ik gebruik nu Flickr.

En jij hebt me ooit opgehaald voor een meeting inderdaad. Volgens mij was jouw zoon toen ook mee?

Hi Barri, dat klopt. Ik denk dat het naar Huizen was, weet jij dat nog?
Is inmiddels ook al weer 30 jaar oud.
En een vraagje over het plaatsen van foto's was dat niet met haakjes oid?

Foto's plaatsen kan met een snelkoppeling in de balk hierboven, maar ook met [ img ]. Flickr geeft zelf al zo'n linkje.

En ja 30 alweer, dan is ie 4 jaar jonger dan ik :cool:
Huizen, dat zou best kunnen! De keren in Maarssen ben ik met RobGT en met Meike meegereden.

Cas zei:
Hi Barri,

Dank voor je tips. Ben er na al die tijd nog niet aan gewend.
Ik zal een poging wagen wat foto's uploaden.
Het staat hier trouwens aardig vol. Inmiddels ook een Renault Zoë erbij .:T

p0o7Fa

https://www.flickr.com/gp/192175142@N05/jhRt9Y
h0WLaP

Alfa

Wanneer komt die bitter erbij ?

Cas zei:
Hi Barri,

Dank voor je tips. Ben er na al die tijd nog niet aan gewend.
Ik zal een poging wagen wat foto's uploaden.
Het staat hier trouwens aardig vol. Inmiddels ook een Renault Zoë erbij .:T

p0o7Fa

https://www.flickr.com/gp/192175142@N05/jhRt9Y
h0WLaP

Alfa

Knap geparkeerd, jij zoekt de grenzen ook wel op. :T

Arosa, Wat leuk om je berichtje te zien. Hoe is het met Meike? En met jou, rijd je nog steeds in de Arosa?
Die Bitter komt! Nu een 156 in dezelfde uitvoering als mijn oude. Wel in nieuwstaat trouwens, dat na 21 jaar. Ik heb nog een V60 D6 in een leuke uitvoering en een Zoë voor het dagelijkse vervoer van mevrouw Cas.
Die Bitter is een spaardoel. Al een paar jaar trouwens:D

Ik ben hier een jaar of 10 niet maar zie nog steeds veel dezelfde mensen. Leuk!

Hi TL,

Ik had ook nog een Astra H in 2.0DTI uitvoering, Polar Sea Blue. Dat was ook een gave auto :T

De twee 156's verschillen toch behoorlijk, al is het maar door sideskirts en het GTA interieur in mijn huidige versie.
Ondanks dat ik zo nu en dan in prachtige wagens mag rijden is het toch weer heerlijk om in de Alfa te stappen en heerlijk een rondje te gaan rijden.

Hey MCW,

je kwam 2x aan bod op de openingspagina van dit topic.
O.m. een grappige post van Ivanov over jou.
21-8-2009. Toen al!o_O(y)

Die andere mocht er trouwens ook zijn.
Handle with care, zoveel is mij inmiddels wel duidelijk.:T

Daniel de Dion zei:
Hey MCW,

Hë jongen, kap er eens mee... ik heb MCW ook niet zo hoog zitten van toen hij als puber op het forum zat. Maar om daar nu weer naar te verwijzen? Je lijkt wel met een persoonlijke kruistocht tegen hem bezig, irritaht en kleuterachtig. Bahbah...

Janneman zei:
Daniel de Dion zei:
Hey MCW,

Hë jongen, kap er eens mee... ik heb MCW ook niet zo hoog zitten van toen hij als puber op het forum zat. Maar om daar nu weer naar te verwijzen? Je lijkt wel met een persoonlijke kruistocht tegen hem bezig, irritaht en kleuterachtig. Bahbah...

Helemaal mee eens.

Jan - had ik het tegen jou?o_O

Ik richtte mij (uiterst voorkomend) tot iemand anders, i.c. MCW.
Die zich weer een aantal malen tot mij had gericht.

Woorden als puber, kleuterachtig en irritaht (?) zijn voor jouw rekening:cry:
Blijkbaar een gevalletje projectie.(y)

Daniel de Dion zei:

Je zet je commentaar op een publiek forum, dus je hebt het tegen iedereen inclusief mij. Heb ik het tegen jou?' Ja dus.
Is dat erg? Nee helemaal niet maar als je dat in merrdere topics gaat doen, hoe denk je zelf dat dat overkomt? Volstrekt normaal en volwassen of irritant en onvolwassen?

Tja en afsluiten met een sneer... kun je blijkbaar ook niet laten 😢

^^^^ +1. Vervuiling in één topic is wel genoeg. Laat dit topic schoon en houden waarvoor het bedoeld is: contacten uit het verleden weer opdoen. (y)

Daniel de Dion zei:

Die Erik van Trigt is ook een user van jou. Exact dezelfde zinsgebruik. Misschien kun je daar gewoon eens mee kappen?

Terug
Bovenaan