Gewoon Dirk: 1995 Cadillac Eldorado Touring Coupe + 2008 BMW 118i M-sport Cabriolet + 2009 Honda Insight + 2006 Renault Scenic

Mooie stappen! Slim bekeken om zo'n Scenic te kopen voor de flinke periode klussen.

Zeven garages (y) Wow, dat is lekker! Ik ben al dolblij met mijn garage voor drie auto's... Baas boven baas :)

Sluit ik mij bij aan. Mooie stappen. En ook ik ben blij met mijn dubbele garage aan huis om onze 2 auto's achter elkaar te parkeren. En de box die ik op 1 minuut loopafstand huur.

Zou hier geen huis weten die de luxe van 7 boxen heeft. Betekent elke vertrekkende huurder nu dat je eigen wagenpark er gebruik van gaat maken?

Inderdaad baas boven baas. Dat red ik ook niet die 7 stuks :ROFLMAO:
Stevige klussen aan het huis maar dat moet uiteindelijk ook helemaal goed komen!

Gefeliciteerd en succes met de woning.
Totaal overbodig - maar wel geinig - bij de 1.6 16V zit het luchtfilter zelf in een vierkante box tegen het spruitstuk. Met een rubber manchet set er een buizending aan. Dat buitending brengt de lucht naar het filter en dempt het geluid. Spanje dat rubber lostrekt dan klinkt de Frinkandeau een stuk spannender. Weet ik uit ervaring

7 boxen. :oops: Een lichte jaloezie maakt zich van me meester... Goed gedaan!

En heerlijk, zo'n klusauto. Toen wij een half jaar naar een (achteraf te hoog gegrepen) klushuis keken verheugde ik me al op het eventueel kopen van een klussenbus.
Haha, een huis kopen om de aanschaf van een auto goed te praten, zo kan het ook natuurlijk. ;)
Gewoon een hele rij garageboxen, wauw!
Klusauto en aanhangwagen zijn waardevolle investeringen!
Die garages waren zo'n unieke kans dat we de veelheid aan werk aan het huis voor lief hebben genomen. Klusbus is wel onmisbaar in deze.
Mooie stappen! Slim bekeken om zo'n Scenic te kopen voor de flinke periode klussen.

Zeven garages (y) Wow, dat is lekker! Ik ben al dolblij met mijn garage voor drie auto's... Baas boven baas :)
Haha, het gaat niet (alleen) om het aantal garages maar zeker om de vulling ervan.

Sluit ik mij bij aan. Mooie stappen. En ook ik ben blij met mijn dubbele garage aan huis om onze 2 auto's achter elkaar te parkeren. En de box die ik op 1 minuut loopafstand huur.

Zou hier geen huis weten die de luxe van 7 boxen heeft. Betekent elke vertrekkende huurder nu dat je eigen wagenpark er gebruik van gaat maken?
Om te beginnen komt zeker de Don er in te staan, misschien dat de BMW ook overdekt mag overnachten voortaan maar voorlopig vinden we het ook wel heel fijn om wat huurinkomsten te hebben natuurlijk.

Inderdaad baas boven baas. Dat red ik ook niet die 7 stuks :ROFLMAO:
Stevige klussen aan het huis maar dat moet uiteindelijk ook helemaal goed komen!
Het was nooit mijn doel maar ergens vind ik het toch wel erg leuk dat ik (voor nu in ieder geval) een garage meer heb dan jij.

Gefeliciteerd en succes met de woning.
Totaal overbodig - maar wel geinig - bij de 1.6 16V zit het luchtfilter zelf in een vierkante box tegen het spruitstuk. Met een rubber manchet set er een buizending aan. Dat buitending brengt de lucht naar het filter en dempt het geluid. Spanje dat rubber lostrekt dan klinkt de Frinkandeau een stuk spannender. Weet ik uit ervaring
Haha, de klusbus spannender laten klinken. Misschien dat het rammelende hitteschild dan wat overstemd wordt. :unsure:

Een oude auto die ineens intensief gebruikt wordt kan natuurlijk onverwachts voor problemen zorgen. Zo trof ik hem van de week ineens aan:

Gelukkig heeft de Scenic een volwaardig reservewiel dus dit euvel was snel opgelost.

De oorzaak bleek een verduurde wang van de band, nog nooit eerder meegemaakt maar deze band is nu wel echt klaar.

Omdat ik er niet op zit te wachten dat ik de milieustraat niet meer af kan door een lekke band moest er natuurlijk wel een nieuw reservewiel gescoord worden. Gelukkig is de venyard in de buurt. Omdat ik het niet kan laten heeft zelfs de klusbus meteen wat andere onderdelen gekregen. Zo zit de linker koplamp vor vocht en is de binnenspiegel amper bruikbaar door loslatende folie. Na wat zoeken in meerdere renaults een nette spiegel gevonden. Het reservewiel is nog nooit gebruikt en dat voor nog geen drie tientjes.

Ideaal. Je nieuwe huis is ook nog bij Venyard in de buurt? Wellicht dat ik er met een volgende auto maar eens langs ga, voor de beleving en (on)nodige onderdelen. Dan laat ik het je weten. ;)

Zo, ook weer eens bij gelezen hier! Ik had de vakantie in Oost-Europa nog niet gezien, kun je nagaan... (mooie reis trouwens). Gefeliciteerd met jullie nieuwe woonst, mooie vangst met al die garageboxen! Daar is altijd vraag naar, dus als je ze zelf niet gebruikt, heb je ze zó verhuurd.

Terug
Bovenaan