ketelapper
Kilometervreter
Mooie stappen! Slim bekeken om zo'n Scenic te kopen voor de flinke periode klussen.
Zeven garages
Wow, dat is lekker! Ik ben al dolblij met mijn garage voor drie auto's... Baas boven baas 
Zeven garages
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, een huis kopen om de aanschaf van een auto goed te praten, zo kan het ook natuurlijk.7 boxen.Een lichte jaloezie maakt zich van me meester... Goed gedaan!
En heerlijk, zo'n klusauto. Toen wij een half jaar naar een (achteraf te hoog gegrepen) klushuis keken verheugde ik me al op het eventueel kopen van een klussenbus.
Die garages waren zo'n unieke kans dat we de veelheid aan werk aan het huis voor lief hebben genomen. Klusbus is wel onmisbaar in deze.Gewoon een hele rij garageboxen, wauw!
Klusauto en aanhangwagen zijn waardevolle investeringen!
Haha, het gaat niet (alleen) om het aantal garages maar zeker om de vulling ervan.Mooie stappen! Slim bekeken om zo'n Scenic te kopen voor de flinke periode klussen.
Zeven garagesWow, dat is lekker! Ik ben al dolblij met mijn garage voor drie auto's... Baas boven baas
![]()
Om te beginnen komt zeker de Don er in te staan, misschien dat de BMW ook overdekt mag overnachten voortaan maar voorlopig vinden we het ook wel heel fijn om wat huurinkomsten te hebben natuurlijk.Sluit ik mij bij aan. Mooie stappen. En ook ik ben blij met mijn dubbele garage aan huis om onze 2 auto's achter elkaar te parkeren. En de box die ik op 1 minuut loopafstand huur.
Zou hier geen huis weten die de luxe van 7 boxen heeft. Betekent elke vertrekkende huurder nu dat je eigen wagenpark er gebruik van gaat maken?
Het was nooit mijn doel maar ergens vind ik het toch wel erg leuk dat ik (voor nu in ieder geval) een garage meer heb dan jij.Inderdaad baas boven baas. Dat red ik ook niet die 7 stuks
Stevige klussen aan het huis maar dat moet uiteindelijk ook helemaal goed komen!
Haha, de klusbus spannender laten klinken. Misschien dat het rammelende hitteschild dan wat overstemd wordt.Gefeliciteerd en succes met de woning.
Totaal overbodig - maar wel geinig - bij de 1.6 16V zit het luchtfilter zelf in een vierkante box tegen het spruitstuk. Met een rubber manchet set er een buizending aan. Dat buitending brengt de lucht naar het filter en dempt het geluid. Spanje dat rubber lostrekt dan klinkt de Frinkandeau een stuk spannender. Weet ik uit ervaring