Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HarmenA zei:Mechanix zei:Heel fijn dat 'ie klaar is en het weer goed doet!
Wat een klein blokje trouwens.
Haha, het lijkt inderdaad wel een mini-uitvoering zo van een echte motor, maar dat zal ook wel door de foto komen.
Mooi dat je weer een rijdende Corsa hebt in ieder geval!
het grappige is wel dat ik aan zowel een Fiesta als Jazz heb gedacht. Ik heb nu niet zo veel haast, nog 2 weken en dan is het zomervakantie (onderwijs) dus ik heb even de tijd.
ginkelvanmichiel zei:@haarr, ik heb het uitgerekend, maar omdat ik maar 2 schadevrije jaren heb (ervoor altijd oldtimerverzekeringen gehad...) betaal ik me dan scheel aan verzekering, waardoor het voordeel geheel weg is.
haarr zei:Ik had er nog nooit van gehoord dat de verzekering van een diesel duurder is.
Total Loss zei:haarr zei:Ik had er nog nooit van gehoord dat de verzekering van een diesel duurder is.
Niet meer dan logisch toch, diesel is vaak zwaarder en ook een stuk duurder.
Total Loss zei:In 2006 was de 1.3 diesel in de Corsa tussen de 3.200 en 4.200 euro duurder ( procent of 20-25 ) vergeleken met gelijkwaardige benzineversies. Dus Ja een stuk duurder en dus een hogere verzekeringspremie![]()
Want zwaarder is die cdti niet in vergelijking met de 1.2 benzine variant. smiling smiley
Moderator
Mijn danspartner had een Fiesta Mk1 en daar heb ik ook goede herinneringen aan. -aan de auto-.
Moderator
Dat staat hierbovenBillytheKid zei:Waarom nu weer weg?
M83 zei:Voor de veiligheid een Corsa aanschaffen vind ik een beetje vreemde keuze, als je met een dergelijk kleine auto een serieuze klapper maakt zit je er ingevouwen.
Een beetje veiligheid kom je helaas qwa kosten en verbuik bij grotere auto`s terecht, is bv een grote hybride niks om de kosten voor brandstof laag te houden? heb je meteen een automaat Toyota Prius of Honda
M83 zei:Voor de veiligheid een Corsa aanschaffen vind ik een beetje vreemde keuze, als je met een dergelijk kleine auto een serieuze klapper maakt zit je er ingevouwen.