Het afschrikwekkende topic

opeldel018.jpg
Peugeot%20206.jpg

BMW-serial-3-06.jpg
mercedes_cls_gtr_art_back.jpg

geheimvd3.png
geheimvd3.png

D. Elzinga zei:
Hier vraagt men 25000 euro voor:

w8um2t.jpg

2lsdyk0.jpg

Op een aantal details na (Edit: velgen, prijs, motorkap en kleur) vind ik hem wel geslaagd eigenlijk :rolleyes: Op het eerste gezicht ziet het spuit en plamuurwerk er wel netjes uit namelijk en de rondingen + uitbouw bij portieren passen redelijk goed bij het ontwerp.

Wat is daar afschrikwekkend aan? Die zou ik best op m'n oprit willen hebben hoor!

@Matraloos

De foto's die jij post zijn gewoon autos welke zo geleverd worden (206 sedan en srt-8) .
Anders kunnen we hier alle lelijke auto's wel gaan posten.

'The Beast' is gaaf, maar ook behoorlijk afschrikwekkend:)

k9z12x.jpg

Laatst een oud boek gekocht met heel veel informatie + foto's van dit ding, misschien leuk om eens te plaatsen.

Er zit nogal een verschil tussen 'lelijk' en 'afschrikwekkend'. Maar gezien de vaart waarmee jij in dit topic post, en de inhoud van die berichten, lijkt dat onderscheid voor jou minder duidelijk.

Dit is een open forum, de discussie wat de een lelijk vindt en de ander afschrikwekkend zal hier dus blijven bestaan, ik post in ieder geval wat ik afschrikwekkend vind en zie dan ook geen reden om de inhoud van mijn berichten niet te posten of te wijzigen.
Jij valt iemand aan op een subjectief te beoordelen onderwerp, lijkt me niet raadzaam!

Matraloos zei:
(...) Jij valt iemand aan op een subjectief te beoordelen onderwerp, lijkt me niet raadzaam!

Ik val niemand aan, ik constateer enkel dat er binnen jouw referentiekader een kleinere begripsafstand bestaat tussen 'lelijk' en 'afschrikwekkend' dan in de algemene intersubjectiviteit.

Yellow Cab zei:
Er zit nogal een verschil tussen 'lelijk' en 'afschrikwekkend'. Maar gezien de vaart waarmee jij in dit topic post, en de inhoud van die berichten, lijkt dat onderscheid voor jou minder duidelijk.

Juist!
De bedoeling van dit topic is niet het plaatsen van auto's die gewoon af-fabriek zo geleverd worden.

Terug
Bovenaan