Het afschrikwekkende topic

Het WAS een Renault 19.....:

1563dee.jpg

Wat is er toch zo hip aan vleugeldeuren? Ondertussen ook niet vernieuwend of speciaal meer in de tuningswereld zo te zien. Of hoor je er anders niet bij?

Volgens mij is die blauwe Bentley vern***t gemaakt door West Coast Customs, voor 1 of andere man die niet meer goed kon lopen. De man(een groot autoliefhebber) verplaatste zich voort per segway en heeft bij WCC de opdracht neergelegd om een invalide Bentley te maken, waar de Segway met behulp van een robot in de achterbak werd gehezen.... Totale waanzin o_O

Was nog erg moeilijk om die uitschuifbare arm en die Segway fatsoenlijk in de kofferbak te krijgen, zonder beschadigingen ja.
Toevallig nog de herhaling ervan in januari gekeken.

Wat een geweldig topic is dit toch! Hoe halen de eigenaars van deze wagens het toch in hun hoofd dat dit mooi is?

Hotrods kan ik wel waarderen, maar die Golf is echt rijp voor de sloop.

@Sanitarium; ik ben blij dat mijn bmw volledig origineel is, dat zal die ook blijven als ik al die gedrochten hier voorbij zie komen.....

Wrangler zei:
Volgens mij snapt nico nog steeds niet hoe dit topic bedoelt is :rolleyes:.

Waarom niet? Een Panamera is toch afschrikwekkend? Zeker ook omdat er geen Tabbert achter hangt, maar een Fendt. :p

Nee hoor, je hebt gelijk, plaatje hoort eigenlijk hier thuis.

Ben je nou helemaal besodemieterd?????? :( :( :(

b9bv9w.jpg

2ccxlar.jpg

Ik denk dat ik dit wel het toppunt vind: slechter en lelijker kan volgens mij niet. Wat is dit zonde... (n) (n)

Cars_-_017.JPG

Dit is niet verneukt, dit is met oog voor detail gedaan, behalve de velgen dan maar dit is niet afschrikwekkend

Wat doen de rolkooi en kuipstoelen in de Kadett dan? lijkt me niet een geval van noodzaak en ook geen oog voor detail :cool:

Terug
Bovenaan