Op de redactie hebben we natuurlijk ook het archief: een verzameling fraai ingebonden jaargangen van AutoWeek. Als je daardoorheen bladert, kom je eigenlijk altijd wel leuke, opmerkelijke en andere vermakelijke zaken tegen. Ik zal die van tijd tot tijd hier plaatsen. Maar heb je zelf nog (heel) oude jaargangen die je tegenkomt en waar wat leuks in staat? Zet het er gerust bij met je commentaar!
Tip: als je een app als Microsoft (Office) Lens of Adobe Scan gebruikt, kun je gemakkelijk plaatjes maken die je recht als pagina kunt bijsnijden.
Ik had tijdens een eerdere zoeksessie de advertentie van de begindagen van de AutoWeekwebsite gespot én vastgelegd. Dubbel historisch maar wil het jullie niet onthouden! De URL was flink wat bewerkelijker dan deze nu is.
Tip: als je een app als Microsoft (Office) Lens of Adobe Scan gebruikt, kun je gemakkelijk plaatjes maken die je recht als pagina kunt bijsnijden.
Ik had tijdens een eerdere zoeksessie de advertentie van de begindagen van de AutoWeekwebsite gespot én vastgelegd. Dubbel historisch maar wil het jullie niet onthouden! De URL was flink wat bewerkelijker dan deze nu is.