Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu kunnen jullie ook helpen om een raadsel op te lossen: als fotolocatie diende de dijk tussen Almere en Lelystad. Wat me fascineerde was die boot die er toen lag. Nu is die (op de luchtfoto van Google Maps) - uiteraard - niet meer terug te vinden. Wat was het voor schip (gezien de kleurstelling)? En hoe lang had zij er gelegen?Ook daar stonden de auto's van deze week in 1996 op een wit pak in het land! Een Suzuki Vitara, Subaru Impreza AWD en een Hyundai Lantra Wagon moesten het antwoord geven op de vraag welke carosserievorm nu het meest veelzijdig was (de Suzuki scoorde overall het beste ondanks de hogere prijs).
![]()
Nee, dat wordt lastig. We moeten soms al exemplaren écht reserveren voor het eigen archief. Als je een specifiek nummer of artikel op het oog hebt, laat het weten. Wellicht kunnen we je dan links of rechtsom helpen.Zijn oude edities nog te bestellen eigenlijk? Bij sommige print kan je herdrukken vanuit het verleden bestellen.
Nu kunnen jullie ook helpen om een raadsel op te lossen: als fotolocatie diende de dijk tussen Almere en Lelystad. Wat me fascineerde was die boot die er toen lag. Nu is die (op de luchtfoto van Google Maps) - uiteraard - niet meer terug te vinden. Wat was het voor schip (gezien de kleurstelling)? En hoe lang had zij er gelegen?
Nee geen specifiek nummer maar het lijkt me toch wel erg rustgevend om eens door oude testverslagen te bladeren, "klokjes rond" vanuit Auto Hospitaal Taling (incl compressietest) en andere dingen van vroeger te lezen. Op naar de kringloopwinkel dan maar.Nee, dat wordt lastig. We moeten soms al exemplaren écht reserveren voor het eigen archief. Als je een specifiek nummer of artikel op het oog hebt, laat het weten. Wellicht kunnen we je dan links of rechtsom helpen.
Snap ik! Soms zijn er mensen die hier op het forum oudere exemplaren of jaargangen aanbieden omdat ze ruimte moeten maken... wellicht die in de gaten houden.Nee geen specifiek nummer maar het lijkt me toch wel erg rustgevend om eens door oude testverslagen te bladeren, "klokjes rond" vanuit Auto Hospitaal Taling (incl compressietest) en andere dingen van vroeger te lezen. Op naar de kringloopwinkel dan maar.
Moest je tijdens het snuisteren in de archieven een hééle oud Klokje Rond tegenkomen van de schitterende Lancia Thema 8.32 (Ferrari motor) - graag! Ergens in de 90s. Ik had het artikel uitgeknipt maar bij een verhuis allicht verloren gegaan. De km-stand was zeker voor die tijd astronomisch hoog en zo waren de kosten. Nog in NLG, dat verzacht de pil watNee, dat wordt lastig. We moeten soms al exemplaren écht reserveren voor het eigen archief. Als je een specifiek nummer of artikel op het oog hebt, laat het weten. Wellicht kunnen we je dan links of rechtsom helpen.
Die stond in datzelfde nummer! Die had bijna 300.000 gelopen en zag er nog netjes uit (maar het onderhoud...). Dinsdag ben ik weer op kantoor, dan zet ik die hierbij.Moest je tijdens het snuisteren in de archieven een hééle oud Klokje Rond tegenkomen van de schitterende Lancia Thema 8.32 (Ferrari motor) - graag! Ergens in de 90s. Ik had het artikel uitgeknipt maar bij een verhuis allicht verloren gegaan. De km-stand was zeker voor die tijd astronomisch hoog en zo waren de kosten. Nog in NLG, dat verzacht de pil wat![]()
Marktplaats staat soms ook nog wel eens wat.Nee geen specifiek nummer maar het lijkt me toch wel erg rustgevend om eens door oude testverslagen te bladeren, "klokjes rond" vanuit Auto Hospitaal Taling (incl compressietest) en andere dingen van vroeger te lezen. Op naar de kringloopwinkel dan maar.
Moderator
En wat een enorme lijst van dealers had Seat. Wauw!Bij de advertenties viel me op dat verschillende importeurs geen nieuwe modellen lieten zien, maar wel dealerlistings met bijvoorbeeld een open uitnodiging voor een proefrit. Kom daar nu eens voor!
![]()