Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Drie lijnen omlaag, één omhoog. Ik had altijd het geval dat er wat stof de boel in de war schopte.
Sowieso, de computermuis was in 2010 al verlost van die vuil-verzamelende balletjes, en dan zou het op een telefoon wél werken?
Nou ben ik best lomp van mijzelf, maar dit had ik nooit haha.

Later had je die bold met sensitief touchpad ‘balletje’. Die was wel beter

CNH valt onder jullie clientèle of een grote dealer?

Ik was wel benieuwd naar de nieuwe JD’s. Maar goed, dan maar een andere keer.

Vandaag naar 112 event in Vaassen geweest, zelfs nog een crashtender van Volkel in werking gezien. Gaaf!

Nee zijdelings is deze markt gelinkt aan m’n werk. Niet primair de trekkers zelf

93759d7dfcef95c829cd038109a1254e.jpg

Nou ben ik best lomp van mijzelf, maar dit had ik nooit haha.

Later had je die bold met sensitief touchpad ‘balletje’. Die was wel beter
Toen was ik over op de iPhone 4. Wat een drama. Daar komt mijn aversie tegen de iPhone vandaan. Je kon nog geen mapje maken om foto's in op te slaan. Moest allemaal via iTunes.

Ja das al een tijdje niet meer :ROFLMAO::ROFLMAO:
Dat geloof ik graag. Maar komend vanaf Nokia en Blackberry was dat echt een stap terug.
Onze IT-afdeling was echter heel proactief en vroeg mij toen we wisselden van provider of ik liever een Samsung had... vanaf dat moment alleen maar Samsung telefoons. Zowel privé als zakelijk.

Dat geloof ik graag. Maar komend vanaf Nokia en Blackberry was dat echt een stap terug.
Onze IT-afdeling was echter heel proactief en vroeg mij toen we wisselden van provider of ik liever een Samsung had... vanaf dat moment alleen maar Samsung telefoons. Zowel privé als zakelijk.
Bij m’n vorige werkgever was juist Apple na blackberry de voorkeur vanwege de beveiliging. En dat bedrijf was ook categorie fort Knox qua IT beveiliging.

Werkte toen ook nog met Lotus Notes. Wat een draak van een gevaarte was dat.

Dit was wel pas in 2016 en was toen ik meen de iPhone 6s?

Bij m’n vorige werkgever was juist Apple na blackberry de voorkeur vanwege de beveiliging. En dat bedrijf was ook categorie fort Knox qua IT beveiliging.

Werkte toen ook nog met Lotus Notes. Wat een draak van een gevaarte was dat.

Dit was wel pas in 2016 en was toen ik meen de iPhone 6s?
Ik geloof dat er toentertijd slechts 3 Samsung phones uitgedeeld waren. De rest had Apple.

Terug
Bovenaan