der Magistrat
Asfaltkampioen
Bestaat dat nog, dat idee dat bepaalde telefoons meer show-off zijn? Nou ja, zo'n $2300-uitklapding wellicht, maar verder?Die fantasieprijs moet ergens vandaan komen. 'Oh kijk wat ik heb...'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bestaat dat nog, dat idee dat bepaalde telefoons meer show-off zijn? Nou ja, zo'n $2300-uitklapding wellicht, maar verder?Die fantasieprijs moet ergens vandaan komen. 'Oh kijk wat ik heb...'
Ik denk het wel. Een dure telefoon zit vol met gatgeds die een goedkope niet aan boord heeft. G kracht sensor, bewegingsensor bijvoorbeeld. De meeste jeugdigen en ook ouderen die 1800 euro of meer uitgeven doen daar niks mee. En juust zoiets als de camera is vaak niks beter.Bestaat dat nog, dat idee dat bepaalde telefoons meer show-off zijn? Nou ja, zo'n $2300-uitklapding wellicht, maar verder?
Daarom koop ik om de 5 jaar de instapper van rond de 500/600 euro. 2/3k voor een telefoon is echt belachelijk. En zeker als je ziet wat ze afschrijven. Ik kreeg nog 25 euro voor mijn 5 jaar oude SE 2!Dat is toch elke iPhone? Waarom zou je anders zo'n inferieur ding kopen?
En een sticker mee voor op de auto?Nu in Bitburg, even proeven van de lokale specialiteit.
Ik zou er wat meer bait in gooien, er word slecht gehaptKom er maar in jongens![]()
Ja, valt me tegen. Slechts één reactie van iemand die een inferieure versie van een inferieure telefoon koopt.Ik zou er wat meer bait in gooien, er word slecht gehapt
![]()
Ik heb gewoon niet veel nodig, ik ben nu eenmaal anders en inferieur in vergelijking met sommigen hier.Ja, valt me tegen. Slechts één reactie van iemand die een inferieure versie van een inferieure telefoon koopt.
Precies!Die fantasieprijs moet ergens vandaan komen. 'Oh kijk wat ik heb...'