Twix
Asfaltkampioen
Om er vervolgens een hoes omheen te doen waardoor je de kleur niet ziet...als de kleur het niet helemaal is dat ook wel wat lang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om er vervolgens een hoes omheen te doen waardoor je de kleur niet ziet...als de kleur het niet helemaal is dat ook wel wat lang
Aan gedacht, mja dan heb ik voor niets gewacht nu (is duurder geworden)Of voor een 17 pro gaan?
Heb een 16 pro en dat ding is nog steeds echt mega snel
Om er vervolgens een hoes omheen te doen waardoor je de kleur niet ziet...
Of een doorzichtige hoes en dan zie je constant alleen maar stof wat zich verzamelt vanuit je broekzak..Om er vervolgens een hoes omheen te doen waardoor je de kleur niet ziet...
En een hoesje wat langzaam geel wordt…Of een doorzichtige hoes en dan zie je constant alleen maar stof wat zich verzamelt vanuit je broekzak..
Dat is mijn bedrijfspas. Stofmagneet en ik onherkenbaarOf een doorzichtige hoes en dan zie je constant alleen maar stof wat zich verzamelt vanuit je broekzak..
Ik heb die van Nudient, blijft wel erg netjesEn een hoesje wat langzaam geel wordt…![]()
én een Albert Heijn in Zwitserland én een briefje in het Nederlands. Man wat een gelukWie niet waagt die niet wint
![]()
Ja is hier in de Zwitserse Kaatsheuvelén een Albert Heijn in Zwitserland én een briefje in het Nederlands. Man wat een geluk
Ik zie een Vario 709D.Plaatje bij het paginaatje
Mercedes G-klasse Geländeswagen
Dat is toch goed? Dan zit je niet 5 jaar tegen dezelfde kleur aan te kijken.En een hoesje wat langzaam geel wordt…![]()
Hoezo? Je bent gewoon een nieuwe trendsetter! Als je dat nou elke keer zegt: Hey, this is the newest hype, you know!Het levert wel wat rare blikken op als je zo je klantenkaart laat lezen, trouwens.
Als het koud is dan is er iets niet goed…Best heet, zo'n sauna.
Onze vorige premier was ook geen politicus van origine.Ik scrollde net even door de Facebook voor 'professionals' LI, dus - daar passeerde een plaatje wat onderbouwde wat ik al aanvoelde : wij hebben hier 47 ministers in BE (ja lach maar).
35 (vijfendertig) daarvan heeft nog nooit in de privé sector gewerkt, 6 minder dan 7 jaar en 6 meer dan 7 jaar.
Juist jammer dat ze er de diploma's niet hebben bijgezet, >80% is jurist of iets van die strekking (en kwam in het bedrijfsleven of aan de balie niet aan de bak). 1 of 2 economisten dat ik weet. Maar buitenlandse zaken geen diplomaat, onderwijs geen demagoog, gezondheidszorg (hebben we 9 ministers voor) geen arts. Defensie geen kolonel. En bij de volgende regering gaat de stoelendans verder tot ze een lucratief uitbolbaantje kunnen versieren.
Het is niet te geloven...
Dat is een zooitje, maar voor een belangrijk deel door communautair gewauwel van beide partijen. Vlaams-nationalisme heeft de boel flink minder efficiënt gemaakt en de Waalse koppigheid idem (cf. hun speciale gemeenschapsregering).6 regeringen hier (federaal, Vlaams, Duitstalig (1 op de 1000 is daar minister of zo), Waals, Franstalige gemeenschap, Brussel Hoofdstedelijk Gewest). En daarnaast zijn er uiteraard ook nog staatssecretarissen voor kleinere departementen, kwamen we in totaal net niet op 70 uit.
Brussel heeft trouwens 19 burgemeesters en politiekorpsen maar dat gaan ze nu wat 'stroomlijnen'.
<edit> ah OK der Magistrat, sorry. Is de sfeer in dat topic wat te pruimen?
Inderdaad een goed voorbeeld; een gewaardeerd ambtenaar maar niet echt een fantastische politicus.Onze vorige premier was ook geen politicus van origine.![]()
Eens.Dit lijkt me iets voor het andere topic.
Juist omdat de sauna zo heet was probeerde ik het kort te houden. Anders bleef je daar misschien langer zitten forummen.Wat een lappen tekst ..