S J 1001
Petrolhead
Prima, maar doe dat op de rechterbaan.
Nee joh de rechterbaan is eng
Ik haal dus wel vaker rechts in omdat ‘men’ de rechterbaan helemaal leeg laat, maar midden en links zitten vol??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prima, maar doe dat op de rechterbaan.
Oh? Ik dacht de belastingdienstComfort is waar we voor werken toch
De linkerbaan is lava. Als je dat eenmaal in je hoofd hebt moet je steeds lachen op de weg. Gelijk Snollebollekes in je hoofd.Nee joh de rechterbaan is eng
Ik haal dus wel vaker rechts in omdat ‘men’ de rechterbaan helemaal leeg laat, maar midden en links zitten vol??
Oh? Ik dacht de belastingdienst
Sorry, gister tot 23u vergadering gehad en nu laatste werkdag voor het weekend, de deuren van Ironie BV staan wagenwijd open bij mij.
Ja uiteraard EERST de belastingdienst
Als ik denk goed te interpreteren welke route je bedoeld zou ik daar kortsluiting van krijgen in mn bovenkamer.Er is ook een route voor veel comfort en weinig belastingdienst en veel toeslagen in NL…
Er is ook een route voor veel comfort en weinig belastingdienst en veel toeslagen in NL…
De linkerbaan is lava. Als je dat eenmaal in je hoofd hebt moet je steeds lachen op de weg. Gelijk Snollebollekes in je hoofd.
Ik heb heel lang uit principe niet rechts ingehaald , maar ben er inmiddels wel beetje klaar mee. Het is echt niet dat ik met 150 kom aanblazen, ik rijd 9 van de 10x gewoon de maximum snelheid.
Er is ook een route voor veel comfort en weinig belastingdienst en veel toeslagen in NL…
Overdag dan hèik probeer ook altijd net onder die 150 te blijven idd
Ik denk niet dat er een minister werd bedoeld...Als minister krijg je zo een 150k toeslag per jaar idd
Maar weet niet of ik dat mentaal trek, net zoals mr X5 zegt
Bij het overgaan naar het nieuwe stelsel komt er een behoorlijke aanpassing dus mijn pensioen stijgt. Tevens is er gekozen voor behoudend rendement op bouwen zodat het pensioen naar verwachting ook stabiel blijft.
Uit interesse had ik het ook op Google opgezocht, maar daar vond ik iets soortgelijks.Bij het overgaan naar het nieuwe stelsel komt er een behoorlijke aanpassing dus mijn pensioen stijgt. Tevens is er gekozen voor behoudend rendement op bouwen zodat het pensioen naar verwachting ook stabiel blijft.
Omdat zowel de vakbonden ls onze eigen HR dit zo vertelt wil ik het wel geloven.
Gistermiddag kwam overbuurjongen aan de deur. De House Manager heeft kaarten en postzegels gekocht. Volgende week (of 2) komt hij weer voor de Grote Clubactie. Wij steunen zulke acties echt, , zoals ook Jantje Beton en zo.Iemand vandaag al kinderpostzegels gekocht?
Gisteren al reactie gegeven op de FP over benzineprijzen. Ik kom nu steeds vaker wel auto's tegen op de N-weg (80) die nu 70km/u rijden en dat 10-13km lang. Er geldt een inhaalverbod over dat hele stuk, dus dan maar op de ACC er achter blijven (afstand op 3) en ontspannen. Komt ook mijn verbruik ten goede, zit dan laag in de 14kWh/100km.Heb je de benzineprijzen gezien? Dat ze geen 80 rijden.. :’)
Mooi dat je dat kan. Ik fantaseer volop over mad max achtige bullbars die helaas toch niet mogen. Kan slecht tegen dit bij mij ook vaak terugkerend fenomeen. Of ik nu 1:15 of 1:16 rijd maakt me echt minder uit dan 65-70 of 80-85.Gisteren al reactie gegeven op de FP over benzineprijzen. Ik kom nu steeds vaker wel auto's tegen op de N-weg (80) die nu 70km/u rijden en dat 10-13km lang. Er geldt een inhaalverbod over dat hele stuk, dus dan maar op de ACC er achter blijven (afstand op 3) en ontspannen. Komt ook mijn verbruik ten goede, zit dan laag in de 14kWh/100km.
Zijn dat ook de types die nog steeds tanken voor € 25-50,- ?Gisteren al reactie gegeven op de FP over benzineprijzen. Ik kom nu steeds vaker wel auto's tegen op de N-weg (80) die nu 70km/u rijden en dat 10-13km lang. Er geldt een inhaalverbod over dat hele stuk, dus dan maar op de ACC er achter blijven (afstand op 3) en ontspannen. Komt ook mijn verbruik ten goede, zit dan laag in de 14kWh/100km.
Ben ik eenmaal op de A1, dan komen mij fe oudere Punto's, Fiesta's, C1's etc mij met 115-120 ' echte' kilometers voorbij. Dus voor de andere is de benzineprijs nog niet duur genoeg schijnbaar. Of hij/zij deed woon-werk 5 jaar geleden in een half uur en dat wil hij/zij nog steeds zo houden...?
Geen idee. Maar het zijn ook geen barrels. O.a. een Metsubsidie ASX, Renault Captur en een Golf uit 2018/19Zijn dat ook de types die nog steeds tanken voor € 25-50,- ?![]()
Ik heb geen haast, heb flexibele werktijden.Mooi dat je dat kan. Ik fantaseer volop over mad max achtige bullbars die helaas toch niet mogen. Kan slecht tegen dit bij mij ook vaak terugkerend fenomeen. Of ik nu 1:15 of 1:16 rijd maakt me echt minder uit dan 65-70 of 80-85.
me too, maar dat geld niet voor alles in mn dagelijkse planningIk heb geen haast, heb flexibele werktijden.
Oh, er zijn altijd wel een paar mafklappers in een Leon Fr, Golf Gti etc, die er wel voor gaan. Dan 1 of 2 auto's inhalen en dan zich weer tussen anderen moeten wurmen voor een tegenligger. De anderen en ik moeten daardoor weer extra op de rem om hun er tussen te laten. De welbekende types.me too, maar dat geld niet voor alles in mn dagelijkse planning
N wegen die ik over moet zijn idd wel minder ongevalsgevoelig, was tot herasfalteren een jaar of 5 terug zelfs helemaal onderbroken streep ipv inhaalverbod. Blijf moeite hebben met de eigenschap om medeweggebruikers te dwingen zich aan de langzame snelheid te conformeren zonder legale mogelijkheid tot inhalen.
Twixin gooit haar auto vol voor 40 dollar. Bijna 40 liter.Zijn dat ook de types die nog steeds tanken voor € 25-50,- ?![]()
Ik denk niet dat er een minister werd bedoeld...
Geen idee. Maar het zijn ook geen barrels. O.a. een Metsubsidie ASX, Renault Captur en een Golf uit 2018/19
Langs mijn N-weg staat na elke kruising of afslag wel aan beide zijden een Verbod tot inhalen-bord. Oude borden met rode rand en 2 'jaren 70'-auto's erop afgebeeld rood/zwart.mijn basisprincipe is dat ik niet inhaal over doorgetrokken streep, dus blijf er maar achter mopperen![]()
Is er nog geen probleem dat ze hun prijsborden moeten aanpassen, want die zijn voor de komma 'single digit'? Diesel komt in sommige staten intussen gevaarlijk dicht bij 'double digit'. Of kan dat via een software aanpassing waarbij je dan de laatste digit afrondt?Twixin gooit haar auto vol voor 40 dollar. Bijna 40 liter.
Een 19 jaar oude Z4 ook…10 jaar oude golf.. is toch een barrel![]()
N-weg heb ik niet zon moeite mee al vind ik 10-20km/u onder de vmax wel pittig en lastig om vol te houden. Omdat ik niet vaak rijd op N wegen en 9 vd 10 x niet bekend ben met de omgeving haal ik vrijwel nooit in.Ik heb geen haast, heb flexibele werktijden.
En de betreffende N-weg staat bekend als een gevaarlijke weg, een 'dodenweg'. Vorige maand nog 2 agenten in burger verongelukt door een aanrijding met een vrachtwagen. 2 jaar geleden nog een 6-jarige jongen uit een gezin bij een frontale botsing in een scherpe bocht (hier 1km vandaan). Ik kom over het traject van 13-14km zeker 6 'monumentjes' bij eikebomen tegen, als het er niet meer zijn.
Nee, laat mij maar 1 of 2 minuten later op het werk aankomen...
AmenEen bmw is nooit een barrel![]()
That happens sometimes!Sowieso een kutdag vandaag dus ben blij dat het na morgen weekend is
Au contraire amice. Heb genoeg rammelende, trillende en rokende e36 318’s in mijn omgeving gehad toen ik jong was. Ding heette niet voor niets boeren mest wagenEen bmw is nooit een barrel![]()
Ik had ooit een arts die nog een andere betekenis aan de letters B M W hing. Zal ik hier maar niet neerzetten.Au contraire amice. Heb genoeg rammelde, trillende en rokende e36 318’s in mijn omgeving gehad toen ik jong was. Ding heette niet voor niets boeren mest wagen
![]()
Veel plezier!Zo, inmiddels in Duitsland, reis ging prima.
Lullig, maar mag je nog blij zijn in de stad te zitten. Hier is dat een half uur of een uur wachten als de bus niet komtLekker is dat
Sta je bij de bushalte
2 min
1 min
…
Bus van het bord af??
13 min…
12 min..
Gewoon een bus gecancelled.
Au contraire amice. Heb genoeg rammelende, trillende en rokende e36 318’s in mijn omgeving gehad toen ik jong was. Ding heette niet voor niets boeren mest wagen
![]()
Lullig, maar mag je nog blij zijn in de stad te zitten. Hier is dat een half uur of een uur wachten als de bus niet komt
![]()
Dat zei de plaatselijke sloper ook. Die was er goed blij mee, was goeie handel waarvan hij de onderdelen snel kwijt wasEen e36 is een klassieker! Geen verkeerd woord erover.
Dat zei de plaatselijke sloper ook. Die was er goed blij mee, was goeie handel waarvan hij de onderdelen snel kwijt was
Vind het een mooi model hoor, daar niks slechts over. Maar die dingen werden een partijtje afgetrapt dat niet mooi meer was in die tijd