Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

6u onafgebroken budget sessie afgetopt met 2 ouder informatie avonden. Lekker dagje

Hehehe heerlijk, zo blij dat ik niet meer van finance ben :p

Gisterochtend wel 3u met de controller gezeten die mij door het budget van mijn afdeling heeft gelopen.. heb nog wat werk te doen op dat gebied want mijn voorganger was duidelijk wel een IT-er :’)

• Haha
Waarderingen: Twix
Ik kom een keer goed uit deze maand. Ook wat budget voor mijn trip naar Duitsland.
Wij waren dit jaar juist iets meer weg dan normaal, daar heeft het mee te maken, maar mijn ouders zijn ook maar 1 keer 40 jaar getrouwd. :ROFLMAO:

Reisverzekering is altijd verstandig, ook al gebeurt er niks. Zeker als er iets buiten jouw schuld om gebeurt is het wel een veilig idee.

Denk dat een goed biefstukje meer welkom is...
Dat kan… :rolleyes: Dat is vaak wel het laatste waar ik zin in heb als ik ziek ben. :ROFLMAO:

stuur maar een tikkie
IMG-1494.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn moeder heeft kippensoep voor haar gemaakt vandaag.
Omdat Corona (je gelooft het niet) hier weer de kop opsteekt, heb ik met 3 scholieren en een juf in huis dat deze middag ook gemaakt. Tijdens mijn middagpauze 2,5 kilo kippenbouten gaan kopen, een kilo juliennegroenten en 3h laten pruttelen in 5 liter water. Gewoon om het half uur eens gaan kijken en het vet afscheppen. Als ik zie wat er maar overblijft, heeft het precies gesmaakt.
Als beloning nadien een stuk Breugheltaart met appel en rozijntjes als dessert. Die was wel op :whistle:

Omdat Corona (je gelooft het niet) hier weer de kop opsteekt, heb ik met 3 scholieren en een juf in huis dat deze middag ook gemaakt. Tijdens mijn middagpauze 2,5 kilo kippenbouten gaan kopen, een kilo juliennegroenten en 3h laten pruttelen in 5 liter water. Gewoon om het half uur eens gaan kijken en het vet afscheppen. Als ik zie wat er maar overblijft, heeft het precies gesmaakt.
Als beloning nadien een stuk Breugheltaart met appel en rozijntjes als dessert. Die was wel op :whistle:
Ai… :rolleyes: In heel België? :cry:

Maar die Breugheltaart ziet er wel erg goed uit zeg! (Via Google)… :love:

Ligt het aan mij, of wordt de sfeer hier op het forum ook steeds waar grimmiger?
Niet in dit topic hoor, maar andere topics...
Nou, dat ben ik met je eens. Maar ik kom hier ook al sinds 2009. Er is echt veel veranderd, en niet altijd ten goede. :rolleyes:
Van de week in het 3-serie/i3-topic overkwam me wel iets wat ik niet leuk vond, maar hier in het Offtopic kom ik nog steeds graag! :p Technisch gezien is er wel veel aan het forum verbeterd sinds de komst van Roadracer.

Terug
Bovenaan