Carkiller
Petrolhead
Ik wil daar een antwoord op schrijven, maar dat komt niet door de AW censuur...Om zijn goede smaak maar te bevestigen.Of doe jij mee met die lui in het BMW 3-topic?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil daar een antwoord op schrijven, maar dat komt niet door de AW censuur...Om zijn goede smaak maar te bevestigen.Of doe jij mee met die lui in het BMW 3-topic?
![]()
6u onafgebroken budget sessie afgetopt met 2 ouder informatie avonden. Lekker dagje
Ik ben ook niet van financeHehehe heerlijk, zo blij dat ik niet meer van finance ben![]()
Ik ben ook niet van finance![]()
Ik kom een keer goed uit deze maand. Ook wat budget voor mijn trip naar Duitsland.Ik heb het in de gaten. Blij dat ik die stress niet heb.Maar ja, de maand is weer korter dan mijn budget.
![]()
Wij waren dit jaar juist iets meer weg dan normaal, daar heeft het mee te maken, maar mijn ouders zijn ook maar 1 keer 40 jaar getrouwd.Ik kom een keer goed uit deze maand. Ook wat budget voor mijn trip naar Duitsland.
Had de kop gelezen inderdaad.Ik dacht al een hoop achterlijke dingen gelezen te hebben maar vandaag toch weer een nieuw dieptepunt.
Sabbotage spoor
Ik heb het in de gaten. Blij dat ik die stress niet heb.Maar ja, de maand is weer korter dan mijn budget.
![]()
Als je goed verdient kan dat inderdaad.Ach geld moet rollen
Precies dat.Klopt, maar bij voorkeur mijn kant op
![]()
10 cent muntje rolt ook al hoorAls je goed verdient kan dat inderdaad.![]()
Ja, kost 15 Euro maar 1 klein dingetje is zo 1000 Euro...Wij waren dit jaar juist iets meer weg dan normaal, daar heeft het mee te maken, maar mijn ouders zijn ook maar 1 keer 40 jaar getrouwd.
Reisverzekering is altijd verstandig, ook al gebeurt er niks. Zeker als er iets buiten jouw schuld om gebeurt is het wel een veilig idee.
Dat geloof ik!Ja, kost 15 Euro maar 1 klein dingetje is zo 1000 Euro...
Ah, jakkie.Vriendin is helaas ziek, maar komt goed.
Tis nog geen woensdag CK
![]()
Ah, jakkie.Fruitmandje?
![]()
Oh nee hoor, maar dat het pas kritisch word als ze morgenavond nog ziek isDan is er verbod op mijn vriendin noemen?![]()
Komt goed, het is niks ernstigs.Oh nee hoor, maar dat het pas kritisch word als ze morgenavond nog ziek is
Overigens beterschap voor dr!
Klopt, maar bij voorkeur mijn kant op
![]()
Dat kan…Denk dat een goed biefstukje meer welkom is...
stuur maar een tikkie
Met de accountant?Ik kom een keer goed uit deze maand. Ook wat budget voor mijn trip naar Duitsland.
Dat kan…Dat is vaak wel het laatste waar ik zin in heb als ik ziek ben.
![]()
Daarom kocht ik een nieuwe auto, rolt letterlijk en figuurlijk hard dan hèAch geld moet rollen
Daarom kocht ik een nieuwe auto, rolt letterlijk en figuurlijk hard dan hè
Neuh, rol maar naar iemand die het harder nodig heeft.stuur maar een tikkie
Zo, introductie/uitleg over komend jaar op school ook weer gehad. Morgen is de hele bende vrij vanwege de jaarlijkse markt/braderie. Kon dr met de auto al amper doorkomen omdat overal die kramen neergemikt waren
![]()
Neuh, rol maar naar iemand die het harder nodig heeft.
![]()
Gegalvaniseerde kraamframes lijkt leuk in de film. Ik genoeg met die krengen gesjouwd om te weten hoe zwaar ze zijn. Die schade aan de x heb ik geen zin inDaarom heb je een x5 toch
Gewoon doorheen
Mijn moeder heeft kippensoep voor haar gemaakt vandaag.Met de accountant?
Edit: lees al dat ze ziek is. Jammer!
Beterschap gewenst!
Vrouwen moet je geen kippensoep geven. Die kakelen al genoeg uit zich zelf...
Dus motormuis wordt gematst, Mercedes man niet. Waarom die willekeur...Nu lekker 'Op de A4' kijken...
Wat men allemaal doet en zo
*JW krijgt vandaag post van UWV.*^*rolt
Hey het rolt naar mij toe
… oh
Omdat Corona (je gelooft het niet) hier weer de kop opsteekt, heb ik met 3 scholieren en een juf in huis dat deze middag ook gemaakt. Tijdens mijn middagpauze 2,5 kilo kippenbouten gaan kopen, een kilo juliennegroenten en 3h laten pruttelen in 5 liter water. Gewoon om het half uur eens gaan kijken en het vet afscheppen. Als ik zie wat er maar overblijft, heeft het precies gesmaakt.Mijn moeder heeft kippensoep voor haar gemaakt vandaag.
Ai…Omdat Corona (je gelooft het niet) hier weer de kop opsteekt, heb ik met 3 scholieren en een juf in huis dat deze middag ook gemaakt. Tijdens mijn middagpauze 2,5 kilo kippenbouten gaan kopen, een kilo juliennegroenten en 3h laten pruttelen in 5 liter water. Gewoon om het half uur eens gaan kijken en het vet afscheppen. Als ik zie wat er maar overblijft, heeft het precies gesmaakt.
Als beloning nadien een stuk Breugheltaart met appel en rozijntjes als dessert. Die was wel op![]()
Nou, dat ben ik met je eens. Maar ik kom hier ook al sinds 2009. Er is echt veel veranderd, en niet altijd ten goede.Ligt het aan mij, of wordt de sfeer hier op het forum ook steeds waar grimmiger?
Niet in dit topic hoor, maar andere topics...
Ja, dat las ik ook, jammer dat het dan zo moet...Nou, dat ben ik met je eens. Maar ik kom hier ook al sinds 2009.Van de week in het 3-serie/i3-topic overkwam me wel iets wat ik niet leuk vond, maar hier in het Offtopic kom ik nog steeds graag!
![]()
Geen flauw idee Jay...Ai…In heel België?
Maar die Breugheltaart ziet er wel erg goed uit zeg! (Via Google)…![]()