Jay DoubleYou
Autoholic
Houden zo. Primark is gelukkig niet duur.Het wordt toch weer Primark.
(Ze is 10, hè)![]()
@Roken: Je mag me zwart-wit vinden, maar sigaar of sigaret, e-sigaret of vapen maakt voor mij geen verschil. Ik begin er niet aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Houden zo. Primark is gelukkig niet duur.Het wordt toch weer Primark.
(Ze is 10, hè)![]()
Het viel me van de zomer op hoe slecht de Van Brienenoord brug erbij staat. Allemachtig.Brienenoordbrug
Toch niet binnen in de passage ? HahaIk heb een andere uitdaging: ik zit te lunchen tegenover de Applestore.![]()
Ik ben van de categorie ski vakantie pakje of twee en erna niks. Heel af en toe als ik echt veel heb gedronken en in jolige bui ben, Maar dat is al weer tijdje terug.Geen cederhoutje?
Dat is ook amper roken te noemen aangezien je die sigaar naar goed gebruik niet over de longen pakt.
De niet rokende heren in mijn vriendengroep doen ook af en toe een sigaar. Meestal is er wel één uit te dagen een trek op de longetjes te pakken.
![]()
Dochter heeft me gered: “Pappa, gaan we verder?!”Hahaha
Veel plezier met je nieuwe Apple![]()
Is er nóg één dan?Toch niet binnen in de passage ? Haha
Graag gedaan @Robert 69 inderdaad een leuke collectie daarArtilleriemuseum was leuk! Veel geschut te zien af midden 1800 tot nu. En de geschiedenis van de groepen Artillerie door de jaren heen.
Schiet-demo's van diverse oude kanonnen.
Bedankt voor de tip @MACHINER !
Thuis kijk ik nu verder op Nat Geo over 9/11, waar ik gister gebleven ben. Het 2e uur: het instorten van 2e toren. Als men tijd heeft, dan moet je die afleveringen echt terugkijken!
Zou kunnen...Is dat deze?
Lekker! Maar oh zo machtig...Net Kaiserschmarrn gemaakt. Echt lekker, ook niet moeilijk.
Zeker machtig. Had het nu als toetje na een pompoensoep. Was precies genoeg.Lekker! Maar oh zo machtig...
Tijdens de zomervakantie meerdere gehad. Zulke grote porties dat je het niet op kon.
Net Kaiserschmarrn gemaakt. Echt lekker, ook niet moeilijk.
9/11: One day in America. 4 afleveringen.Is dat deze?
Ja, en daar wordt het weer vaag. Een straaljager kan vlak langs het vliegtuig vliegen of er recht voor. Door de "wash" kan je het toestrl dan niet op koers houden of je stort zelfs neer.9/11: One day in America. 4 afleveringen.
1&2 de Twin Towers. 3 is Pentagon. 4 is Stofwolken, zoeken naar geliefden.
In deel 3 ook de interview met de pilote die vlucht 93 met zelfmoordmissie moest onderscheppen samen met collega vlieger. Geen munitie aan boord om te schieten.
Ik was in mei 2000 in New York. Alles stond er toen nog.
Haar doel was tegen de staart te botsen. De andere vlieger zou de cockpit rammen. Dus echt een zelfmoordmissie, niet een close fly- by en turbulentie veroorzaken die de motoren van Vlucht 93 doen haperen/uitvallen.Ja, en daar wordt het weer vaag. Een straaljager kan vlak langs het vliegtuig vliegen of er recht voor. Door de "wash" kan je het toestrl dan niet op koers houden of je stort zelfs neer.
Ja, snap ik. Maar technisch was het ook mogelijk geweest dat vliegtuig te stoppen zonder zelfmoordmissie.Haar doel was tegen de staart te botsen. De andere vlieger zou de cockpit rammen. Dus echt een zelfmoordmissie, niet een close fly- by en turbulentie veroorzaken die de motoren van Vlucht 93 doen haperen/uitvallen.
Lekker zeg. Standaard rond 11u met ski vakantie. In de middag curry worst. HeerlijkNet Kaiserschmarrn gemaakt. Echt lekker, ook niet moeilijk.
Zeker! Gewoon met de uitlaat van de F-16 voor de inlaat motor Boeing vliegen; vind de motor niet fijn. En de kappers hebben vast niet geleerd wat te doen.Ja, snap ik. Maar technisch was het ook mogelijk geweest dat vliegtuig te stoppen zonder zelfmoordmissie.
Ik dacht dat je naar muziek aan het luisteren was, maar het was een wedstrijd...Springboks - All Blacks leuke pot tot dusver. Glas frontaal for the crowd 2025 erbij. Top avond
Ik ook zoiets, of een podcast.Ik dacht dat je naar muziek aan het luisteren was, maar het was een wedstrijd...
Waar was je een jaar geleden?![]()
Je vergeet alleen het communicatie probleemDe grootste vliegramp ooit vond plaats op 27 maart 1977 op de luchthaven Tenerife Noord, waar twee Boeing 747-toestellen van KLM en Pan Am op elkaar botsten en 583 (!) mensen om het leven kwamen.
Ook Nat Geo heeft met Air Crash Investigation (ook favo programma van mij) er een aflevering aan gewijd. Conclusie was dat de KLM-gezagvoerder fout was door zijn ongeduld, hij wilde snel vertrekken om binnen zijn toegestane 'vliegtijd' aan te komen op eindbestemming Gran Canaria. Verder was het zo mistig, dat de piloten en de verkeerstoren elkaar niet konden zien tot slechts een paar honderd meter. De Pan Am taxiede nog op de baan, toen de KLM er aan kwam stormen voor opstijgen. 61 mensen van Pan Am-toestel hebben het nog overleefd wonderwel.
Je vergeet alleen het communicatie probleem
Ja, dat was er ook nog bij.Je vergeet alleen het communicatie probleem
Ik snap er weinig van, bij een kinderfeestje is er toch maar 1 kind jarig?Meer dan verwacht idd.. uiteindelijk toch 20+ gezinnen. Soms 2 of zelfs 3 cadeautjes.
Ben je bekend met Mentour Pilot on YouTube? Lijkt me wel iets voor je. Beetje Benno Baksteen maar dan fancy.Zeker.
Maar ATC Clearance is géén Take-Off Clearance.
De KLM captain besloot iets dat hij niet had moeten doen want ongeduldig (*)
ZONDER juiste clearance trok hij de gashendels open ....
(*) The KLM captain was facing strict duty-time limitations that made him eager to depart quickly, and a rigid cockpit hierarchy discouraged junior crew members from questioning his actions.
Alleen door de slechte communicatie dacht hij dat hij die dus wel had.Zeker.
Maar ATC Clearance is géén Take-Off Clearance.
De KLM captain besloot iets dat hij niet had moeten doen want ongeduldig (*)
ZONDER juiste clearance trok hij de gashendels open ....
(*) The KLM captain was facing strict duty-time limitations that made him eager to depart quickly, and a rigid cockpit hierarchy discouraged junior crew members from questioning his actions.
Die pikt zij dan in hè...hoe mevr SJ reageert op een suggestie voor een x5.![]()
1 kind x20+ visite á 2-3 kadootjes... dat is een hoop kadopapier afval.
Dat zijn een hoop kaasblokjes en bitterballen.
Een ongeluk wordt ook zelden veroorzaakt door één ding en is vaak een samenloop van omstandigheden.Alleen door de slechte communicatie dacht hij dat hij die dus wel had.
Die pikt zij dan in hè...![]()