Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Heb je imgbb geprobeerd? Dat werkt nog wel bij mijIk wilde foto uploaden maar lukt niet , zon schijnt hier ook @Rembrandt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je imgbb geprobeerd? Dat werkt nog wel bij mijIk wilde foto uploaden maar lukt niet , zon schijnt hier ook @Rembrandt
Pasjes, bankpas en rijbewijs, past prima in de boomer-flap. En als gewenst heb je ook geen bankpas meer nodig.
Maar als ze je auto hebben, hebben ze ook je portemonnee?Die van mij ligt 90% van de tijd in m’n auto. Nu ook, 120 km verderop
Breng mij niet op ideeën nu hè...Maar als ze je auto hebben, hebben ze ook je portemonnee?![]()
Breng mij niet op ideeën nu hè...
Gecondoleerd @Magnifieke malloot
Geen boomerflap, zeker geen appleflap en helaas ook geen appelflap. Portemonnee eigenlijk ook alleen mee voor rijbewijs, moeten eens een beetje doorwerken aan dat ding digitaliseren.
Veel plezier @De Dude en @Rembrandt. Zo weer bij volgens mij
Ik denk dat Dude de grootte van de waterval bedoelde... stukje metselwerk van 4m hoog is nou niet indrukwekkend. De hoogste in Duitsland is 100m hoog.Hey, het is de friggin Veluwe, waar zomers de sloten droogvallen. Wees blij dat je water ziet ;-)
![]()
De nieuwe staat van Amerika bedoel je?In Ijsland heb ik indrukwekkende watervallen gezien van 100m breed en 50m diep...300m3/sec
Wilde je eigenlijk net beterschap wensenJe moet mij nog een aansteller noemen![]()
IJsland…daar noem je ook wat ja. De klim bij dat die ene douche was wel 80 meter voor mn gevoel. En een trap vol Aziaten…..Ik denk dat Dude de grootte van de waterval bedoelde... stukje metselwerk van 4m hoog is nou niet indrukwekkend. De hoogste in Duitsland is 100m hoog.
In Ijsland heb ik indrukwekkende watervallen gezien van 100m breed en 50m diep...300m3/sec
Snap je gedachte.Dag zoveel met de ontstekingen en de pijnstillers
Ben t wel zat eigenlijk
Wel gewerkt al die dagen, huisarts zei gister om dat miss beter niet te doen
Maar zit in m’n proeftijd :’)
Dat klopt haha. En dus m’n kentekenbewijs bedenk ik me nuMaar als ze je auto hebben, hebben ze ook je portemonnee?![]()
Ze kunnen ‘m dus zelfs verkopen!Dat klopt haha. En dus m’n kentekenbewijs bedenk ik me nu
Gelukkig gaat het niet zóó makkelijk.Dan toch 1 aspect waar we beter in zijn - een auto heeft 2 van die kentekenbewijzen, één met een auto icoon (in de auto te bewaren voor bij controles) en 1 met een huis icoon (thuis).
Zonder geraak je die auto niet kwijt. In landen waar ze niet zo nauw kijken allicht wel.
Wij hebben 3 delen....Dan toch 1 aspect waar we beter in zijn - een auto heeft 2 van die kentekenbewijzen, één met een auto icoon (in de auto te bewaren voor bij controles) en 1 met een huis icoon (thuis).
Zonder geraak je die auto niet kwijt. In landen waar ze niet zo nauw kijken allicht wel.
Dan toch 1 aspect waar we beter in zijn - een auto heeft 2 van die kentekenbewijzen, één met een auto icoon (in de auto te bewaren voor bij controles) en 1 met een huis icoon (thuis).
Oh ja!De nieuwe staat van Amerika bedoel je?![]()
Daar ligt als ouder een grote verantwoordelijkheid om een voorbeeld in te zijn. En dat valt niet altijd mee, omdat je zelf ook gevormd bent met je (al dan niet terechte) meningen.Nou ja, hopen dat onze kinderen daar niet aan mee willen doen.
Mooie foto’s. Ik wilde ook wat foto’s plaatsen maar ik blijf maar een laadbalkje houden ipv dar de afbeelding verschijnt. Erg irritant.
Ik was 12 toen het in het nieuws was. Zoiets vergeet je nooit meer.Zit nu met enig ontzag, verbazing en ook verdriet naar een 9/11-docu op Nat Geo te kijken. De live beelden en geluiden van het eerste uur... Poeh hé...heftige beelden.
Had ik nog niet eerder gezien zo 'live' zogezegd.
Even De Fred bezoeken, noordeinde en de denneweg! Veel leuke snuisterij winkeltjesHet is een speciaal weekendje voor de jongste. Dus we gaan vandaag “shoppen” in Den Haag.![]()
De drone tekening is door een Nederlander bedacht/uitgevoerd hè! Met bijna 3000 drones evenveel als slachtoffers. Silhoueten TT even hoog en breed als ze echt waren. Hij had nog nooit zo hoog met drones gevlogen voor een uitvoering.Ik vond die drone-tekening van de twin towers ook indrukwekkend. Dat zal voor mensen die er wonen en de oude situatie kennen nog veel meer zijn.
Nu woon ik al meer dan 20 jaar in Apeldoorn, maar deze moest ik even opzoeken…Ik ga hier in Apeldoorn even langs bij Hans van Werven
Het wordt toch weer Primark.Even De Fred bezoeken, noordeinde en de denneweg! Veel leuke snuisterij winkeltjes
Haha ooit een keer per toeval gekomen omdat mn schoonpa op zoek was naar een sigaar. Toen we daar binnen kwamen gelijk sigaar in de hand, aansteker erbij “ga maar even in het hoekje genieten van deze sigaar jongen”.Nu woon ik al meer dan 20 jaar in Apeldoorn, maar deze moest ik even opzoeken…
Maar toen ik het pand zag op de site……oh die….
Ik rook dan ook al meer dan 20 jaar niet meer.
Geen cederhoutje?Haha ooit een keer per toeval gekomen omdat mn schoonpa op zoek was naar een sigaar. Toen we daar binnen kwamen gelijk sigaar in de hand, aansteker erbij “ga maar even in het hoekje genieten van deze sigaar jongen”.
Ik rook muv af en toe een sigaar verder ook niet.
Ik heb een andere uitdaging: ik zit te lunchen tegenover de Applestore.
Ik heb een andere uitdaging: ik zit te lunchen tegenover de Applestore.![]()