Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dreams come true!

Ja heel blij mee. Ik heb de eerste sier panelen ook gemonteerd. (Met hulp) Dus deze aanzicht kant krijgt nog een heel ander gezicht. Maar word erg mooi. 7,5 meter lang bij 5,5 meter aan binnenruimte voor de auto. Tuinschuur van 3x2 en een terras van 6x3

Gadver wat lekker

7.5x5.5 voor de auto..

Hoe groot is uw hele perceel?

Zag gister een huis hier in de buurt te koop met garage van 5x6. Bijna 7 cijfers en niet veel meer woonoppervlak dan we nu hebben én rente onhandig ingedeeld

Maar die garage maakte me wel geïnteresseerd :’)

daihatsu-cuore-l701.webp

Ik hoor het al weer, elke keer maar iedereen sponsoren maar als ik jullie een keer nodig heb komt er niks van :p

Ik lees even bij op LinkedIn - oud AW columnist Bas VP schrijft : "Hoi Mini Nederland, even serieus. Ik laadde met mijn Mini-laadpas op het afgesloten parkeerterrein van Pon Leusden mijn Mini op. Ik betaalde €512,06 voor 21,46 kWh. Best veel, niet? Hoe kan dat? Blokkeerkosten. Voor de goede orde: de feitelijke laadkosten voor de sessie bedroegen €9,44 ex. En nogmaals; mijn auto bevond zich niet in de openbare ruimte, waar een beroep op sociaal laadgedrag gerechtvaardigd en binnen zekere grenzen afdwingbaar is, maar met instemming van de beheerder op privéterrein achter een slagboom."

Mja, dan zullen AI journalist ANP en real journalist Lars nog veel dagelijkse stukjes moeten schrijven over de stijgende brandstofkosten eer we daar ook maar in de buurt van komen :ROFLMAO:

Ik draag "plaatje bij het paginaatje" op aan een een oud werkgever waar ik zeer warme herinneringen aan koester.

We waren toen ook bezig om een nieuw autotijdschrift uit de grond te stampen, 2 proefnummers waren kant en klaar maar de adverteerders volgden niet, AutoGids was toen te dominant op de Vlaamse markt...

Ik lees even bij op LinkedIn - oud AW columnist Bas VP schrijft : "Hoi Mini Nederland, even serieus. Ik laadde met mijn Mini-laadpas op het afgesloten parkeerterrein van Pon Leusden mijn Mini op. Ik betaalde €512,06 voor 21,46 kWh. Best veel, niet? Hoe kan dat? Blokkeerkosten. Voor de goede orde: de feitelijke laadkosten voor de sessie bedroegen €9,44 ex. En nogmaals; mijn auto bevond zich niet in de openbare ruimte, waar een beroep op sociaal laadgedrag gerechtvaardigd en binnen zekere grenzen afdwingbaar is, maar met instemming van de beheerder op privéterrein achter een slagboom."

Mja, dan zullen AI journalist ANP en real journalist Lars nog veel dagelijkse stukjes moeten schrijven over de stijgende brandstofkosten eer we daar ook maar in de buurt van komen :ROFLMAO:
Toen ik las Pon Leusden wist ik al genoeg

Kleine was vannacht bij ons gekomen

Bed van 2m breed … en ik had nog maar 30/40cm over. Toch knap aangezien ik by far de grootste ben :’)

Dus dan ga ik er maar uit

Inmiddels is de speekselklier ontsteking nog aanwezig en is er een oogontsteking bijgekomen.
Ah dat is niet best…! Rust dan toch echt maar

Moet vandaag echt even doen, kan het niet maken om een klas studenten te laten zitten. En zondag feestje van de kleine.. gelukkig alles uitbesteed. Vanavond en Morgen maar zo min mogelijk.

Gadver wat lekker

7.5x5.5 voor de auto..

Hoe groot is uw hele perceel?

Zag gister een huis hier in de buurt te koop met garage van 5x6. Bijna 7 cijfers en niet veel meer woonoppervlak dan we nu hebben én rente onhandig ingedeeld

Maar die garage maakte me wel geïnteresseerd :’)

700 M2 totaal, huis is 150 op de eerste 2 woonlagen. Zolder moet ik nog even een dakraam bij plaatsen en een schoorsteen slopen. Dan mag die er ook bij.

Vooral eindelijk eens comfortabel sleutelen.

Ik hoorde het op de radio, verschrikkelijk nieuws inderdaad. Lijkt mij een ontzettend vervelend moment als je zit te wachten op nieuws, omdat je iemand kent die in die bus zat...

Terug
Bovenaan