Robert 69
Asfaltkampioen
Zékers!! Mooie D-cupTieten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zékers!! Mooie D-cupTieten?
Biertje op haar tijd lust ze ook wel ja. Maar niet elk weekend.En bier?
Euh?...effe kiek'nWelk getal hoort daarbij?
Dit is nu zo'n "foto of het is niet echt" onderwerp geworden.Euh?...effe kiek'n
EU80 / F 95
Ah oké dacht dat zij die ook wel verkopen. Ik heb toen bij Rock Palace gekocht in Den Haag. Bestaat helaas niet meer.Precies, die hals is echt heel fijn.
Ik kan ze nieuw niet vinden, althans de S6 cw. Kijk nog wel op mp, komt soms wat voorbij. Op de website van TFOA vind ik er geen...
Wil je geen cw? Ik vind dat wel fijn.Ah oké dacht dat zij die ook wel verkopen. Ik heb toen bij Rock Palace gekocht in Den Haag. Bestaat helaas niet meer.
Deze wil ik ooit wel aanschaffen : https://www.tfoa.eu/nl/products/martin-omjm-john-mayer-signature . Heb er paar keer op gespeeld inmiddels, fijnste gitaar ooit. Komt zo’n prachtige klank uit door de OM body.
Daar ging het toch over? Kan het ook aan de vrouw van de Dude vragen maar die weet het vast niet.
Heb al een cutaway. Hollow wil ik ook wel maar idem hier, meer spelen. Maatje van mij heeft ooit een ES335 gekocht voor toen nog weinig geld. Meen 1,500. Nu 3k. Zulke mooie klanken , maar juiste versterker is wel cruciaalWil je geen cw? Ik vind dat wel fijn.
Ik wil nog wel een hollowbody, dat vind ik echt vet, maar dan moet ik wel meer spelen...
Een krab?Ik heb bezoek. Denk wat hoor ik nu toch in mijn tuin...
![]()
Klere beesten , maken alles kapotIk heb bezoek. Denk wat hoor ik nu toch in mijn tuin...
![]()
Euh?...effe kiek'n
EU80 / F 95
Ik heb bezoek. Denk wat hoor ik nu toch in mijn tuin...
![]()
Amerikaanse rivierkreeft. Net zo invasief als dat andere oranje schepselEen krab?
Rivierkreeft.Een krab?
Aiii je weet dit niet ? Vaker lingerie als cadeau ;-)Net inspectie gedaan, 90C.
Ah, nog wat verzamelen en je hebt het halve diner voor volgende week woensdag al paraat. Hier zitten die beesten (nog) niet, anders mikte ik ze wel in de kookpanRivierkreeft.
Aiii je weet dit niet ? Vaker lingerie als cadeau ;-)
Ah, nog wat verzamelen en je hebt het halve diner voor volgende week woensdag al paraat. Hier zitten die beesten (nog) niet, anders mikte ik ze wel in de kookpanRivierkreeft.
www.goodfish.nl
Heb die maat überhaupt nooit onthouden. Mevrouw heeft zo’n specifieke smaak in die dingen dat het onmogelijk is iets mee te brengen waar ze blij van word. Zoekt ze de boel zelf maar op.Ik moet toegeven dat ik dit wist maar nu niet meer75F of 85D, iets in die trant
Heb er wel eens 1 gegeten. Smaken prima hoor !Ah, nog wat verzamelen en je hebt het halve diner voor volgende week woensdag al paraat. Hier zitten die beesten (nog) niet, anders mikte ik ze wel in de kookpan
JohIk had een Homepod “over”.
Heb dr al vaker over gelezen ja. En dan mocht je ze nog niet eens vangen ookHeb er wel eens 1 gegeten. Smaken prima hoor !
Maar serieus hier in het westen echt mega probleem. Maken alle sloten kapot omdat ze gaten maken in de kant waar ze in zitten, vreten alles op, brengen schimmel met zich mee. Waterschap hier heeft z’n handen vol aan want ze hebben geen natuurlijke vijand
Royale cadeaubon en klaar - niet zo romantisch, maar geen kans op een miskoop zoals bij een niet nader te noemen immo tycoon die voor elke reis een horloge koopt dat dan toch niet wordt gedragenMevrouw heeft zo’n specifieke smaak in die dingen dat het onmogelijk is iets mee te brengen waar ze blij van word. Zoekt ze de boel zelf maar op.
Heeft deze amice nou serieus een doktersjas aan tegenwoordig![]()
![]()
Mevrouw weet vaak niet eens wat ze wil hebben, dus meestal word het iets leuks/functioneels wat we te duur zouden vinden voor ‘tussendoor’Royale cadeaubon en klaar - niet zo romantisch, maar geen kans op een miskoop zoals bij een niet nader te noemen immo tycoon die voor elke reis een horloge koopt dat dan toch niet wordt gedragen![]()
Mooi. Hoop dat je je hand gauw weer kunt gebruiken om te knutselen.Ik heb vandaag mijn linkerhand gezien!
En bewogen. Genezing gaat nog heel goed tot nog toe. Bot ligt mooi tegen elkaar aan. Nu 12 dagen tot de volgende controle. Nieuw gips gekregen. Hopelijk over 12 dagen beginnen met oefeningen om de beweging in mijn hand weer terug te krijgen.
Dreams come true!Dat word een fraaie schuur!
Yes, lijkt mij wel een mooi kerstcadeau van jullie allemaal samen aan mij@JL86: Iets voor jou?
![]()
Mercedes-AMG CLE 646 Spezialanfertigung: 646 pk op de
De kans dat je in de dikste Mercedes-Benz CLE vermogen...www.autoweek.nl
Zóó vrijgevig ben ik nou ook weer niet…Yes, lijkt mij wel een mooi kerstcadeau van jullie allemaal samen aan mij![]()
Lekker dan. Hier krijg je een brief of je online een datum en tijdslot in wilt vullen, en dan een paar dagen tevoren nog even een herinneringMorgenvroeg worden de digitale meters hier geïnstalleerd. 4 stuks. 3x elek en 1x gas. Het zal me heel erg benieuwen of en hoe dit gaat verlopen. Bij mijn buren Li en Re was het respectievelijk een half en een heel drama waar een noodgenerator aan te pas kwam
Niks vooraf gezegd door de netbeheerder, gewoon aanbellen ding dong "ja hallo meneer Niseko, we komen morgen de digitale meters installeren, tot morgen". Stuurt mijn planning helemaal de bietenakker in maar goed, we gaan het beleven.
een 1:43 versie wil ik nog overwegenYes, lijkt mij wel een mooi kerstcadeau van jullie allemaal samen aan mij![]()