Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi leeftijd , maar dat maakt het verlies er niet minder om.
Dan ligt het vast daaraan. Viel me al op in de AI-wedstrijd.(postimg weiger momenteel dienst jammer genoeg wat een rotsite is het geworden)
Uploaden doe ik normaal ook via postimg, maar het werkt niet top de laatste tijd.Ik weet niet wat het is, maar ik zie de laatste dagen geen plaatjes meer op het forum. Alleen zo'n gebroken icoon met de naam van de afbeelding.
Ik gebruik zelf nu imgbb ipv postimages, die laatste werkte steeds slechter...
Gecondoleerd… Fijn dat het zonder lijdensweg is, maakt het verlies niet minder. SterkteGezien we lief en leed delen en ik eerder over haar schreef; mijn oma is heengegaan.
"Gelukkig" zonder lange lijdensweg.
Idem hierIk weet niet wat het is, maar ik zie de laatste dagen geen plaatjes meer op het forum. Alleen zo'n gebroken icoon met de naam van de afbeelding.
Ik gebruik zelf nu imgbb ipv postimages, die laatste werkte steeds slechter...
Gezien we lief en leed delen en ik eerder over haar schreef; mijn oma is heengegaan.
"Gelukkig" zonder lange lijdensweg.
Enjoy! Hopelijk beetje goed weer, hier is het nu dikke bui of zon. Kies iets!Gearriveerd op de Veluwe. Madame reed dus nog wat werk kunnen wegwerken. Nu laatste mailtjes eruit en dan lekker weekend.
Beetje Als Barry White?Ah ja, wel diepe, donkere stem nu![]()
Precies datBeetje Als Barry White?![]()
Goede reis terug dan!Hier nog even wat zon meepakken en dan morgen weer richting het Friese. Zitten nu weer in hetzelfde hotel voor een tussenstop als op de heenweg.
Hooihark. De good old acrobaat zoals die bij Lely heette. Mooi harkje, lekker licht. Enige nadeel is dat hij t wat in elkaar rolt ipv alleen bij mekaar harkt. Dat vind niet elke vervolgmachine even leuk.Plaatje bij het paginaatje - omdat er geen auto is (wel een moto van Benelli maar goed) nog eens tractor equipment van mijn favoriete merk - dit ding dient om 'iets' te doen met hooi, gras of stro. Of zoiets.
Of als blower als je wat verkoeling zoekt, koppelen aan de PTO van je tractor en klaar.
(postimg weiger momenteel dienst jammer genoeg wat een rotsite is het geworden & bedankt voor de tip MM)
![]()
opgeladen met https://imgbb.com/
Ach meid toch!Heb een Spigen doorzichtig hoesje
Hoe moeten mensen anders mijn rose gold iPhone zien
en die heb je zelf uitgekozen?Hoe moeten mensen anders mijn rose gold iPhone zien
Beekbergen toch?Gearriveerd op de Veluwe. Madame reed dus nog wat werk kunnen wegwerken. Nu laatste mailtjes eruit en dan lekker weekend.
Dit weekend is museumweekend dacht ik. Ik weet dat het artilleriemuseum extra voertuigen heeft laten aanrukken en andere extra’s. In Elburg zijn de botterdagen.Beekbergen toch?
Net een week te laat eigenlijk. Anders had je nog wat stoomtreinen kunnen zien in beekbergen. Nu heb je alleen de Loenense waterval als attractie nabij![]()
Deze 'flapper' heeft ook een boomer-flap ja!Oww, heet dat boomerflap? Ja deze flap heeft zo'n ding.
Paar jaar terug al gezien, erg leuk ! Die waterval was wel echt deceptieBeekbergen toch?
Net een week te laat eigenlijk. Anders had je nog wat stoomtreinen kunnen zien in beekbergen. Nu heb je alleen de Loenense waterval als attractie nabij![]()
Artilleriemuseum?
Ik heb nog geen plannen dit weekend.
www.nederlandsartilleriemuseum.nl
Bedankt voor de info!![]()
OMD 2026 | Nederlands Artillerie Museum
www.nederlandsartilleriemuseum.nl
Ben je wel de goede kant op gegaan?Gearriveerd op de Veluwe. Madame reed dus nog wat werk kunnen wegwerken. Nu laatste mailtjes eruit en dan lekker weekend.

Plaatje laadt niet bij mij...
Portemonnee... ik moest even nadenken wat dat was.Deze 'flapper' heeft ook een boomer-flap ja!
Handig, niks mis mee. Past bij mijn portemonee. Donkergroen.
Ik heb zo'n pasjeshouder, vind ik ideaal. Wel seperaat van mijn mobiel.Portemonnee... ik moest even nadenken wat dat was.
Gtvr…bij mij wel, maar dat zegt dus ook niet allesPlaatje laadt niet bij mij...
Hey, het is de friggin Veluwe, waar zomers de sloten droogvallen. Wees blij dat je water ziet ;-)Paar jaar terug al gezien, erg leuk ! Die waterval was wel echt deceptie
We hebben elkaar dan ff afgewisseld, want dit is bij mij om de hoek
Die van mij ligt 90% van de tijd in m’n auto. Nu ook, 120 km verderopPortemonnee... ik moest even nadenken wat dat was.
Pasjes, bankpas en rijbewijs, past prima in de boomer-flap. En als gewenst heb je ook geen bankpas meer nodig.Ik heb zo'n pasjeshouder, vind ik ideaal. Wel seperaat van mijn mobiel.