Robert 69
Asfaltkampioen
Daarom zijn ze in Amerika ook 1 Triljoen Dollar aan defensie kwijt, omdat men de wapenleveranciers toch wel betaald...Bij mij kun je 200 schroefjes voor USD 100,000 kopen. Kleine korting geef ik graag weg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom zijn ze in Amerika ook 1 Triljoen Dollar aan defensie kwijt, omdat men de wapenleveranciers toch wel betaald...Bij mij kun je 200 schroefjes voor USD 100,000 kopen. Kleine korting geef ik graag weg![]()
Ik heb daar een keer een boek over gelezen en daar is daarna ook nog een Hollywood film over gemaakt. Over 2 jongeren die wapens begonnen te verkopen aan de Amerikaanse Defensie en gewoon mee konden doen met aanbestedingen en honderden miljoenen aan overeenkomsten binnen haalde. Ben de naam kwijt van de film en het boek...Daarom zijn ze in Amerika ook 1 Triljoen Dollar aan defensie kwijt, omdat men de wapenleveranciers toch wel betaald...
War Dogs met Jonah Hill, staat nog om m'n lijstje om te kijken.Ik heb daar een keer een boek over gelezen en daar is daarna ook nog een Hollywood film over gemaakt. Over 2 jongeren die wapens begonnen te verkopen aan de Amerikaanse Defensie en gewoon mee konden doen met aanbestedingen en honderden miljoenen aan overeenkomsten binnen haalde. Ben de naam kwijt van de film en het boek...
Idem hierIk zit nu bijv met de invoering van PPWR, EU dingetje
Kijken! Goede filmWar Dogs met Jonah Hill, staat nog om m'n lijstje om te kijken.
yes dat is hem!War Dogs met Jonah Hill, staat nog om m'n lijstje om te kijken.
Moet die nog een keer afkijken. Op de één of andere manier boeit hij me niet echt. Lord of War dan weer wel.War Dogs met Jonah Hill, staat nog om m'n lijstje om te kijken.
We moeten JL af en toe een beetje helpen, die heeft het zwaar met alle discussies op de FP. Als ie dan zelf z'n films nog moet googlen, dan wordt dat waarschijnlijk te veel
LMGTFY
Voor al die mensen die het handiger vinden om jou lastig te vallen met hun vraag in plaats van het op google te zoeken.nl.lmgtfy.com
Ik hoor gelijk het lachje van Jonah Hill uit deze filmWar Dogs met Jonah Hill, staat nog om m'n lijstje om te kijken.
Is dat een F-35? Niet zo aerodynamisch als ik dacht.Als ik in een onthaaste bui ben of gewoon de Ring van A'pen wat wil blokkeren neem ik graag deze uit de hooischuur
Plaatje bij het paginaatje :
![]()
Volgende pagina is weer voor de klassieke BMW fans!
*Sarcasm modus*Zelfs onze jurist krijgt er hoofdpijn van
![]()
En intussen maken die f35 dingen een kolere herrie niet normaal, en vooral zijn ze al lang ingehaald door drone's. Nu is het nog een dure luchmacht hobby waar die f16's ook nog prima voor zijn.Dat was gelijk in het begin al zo dat NL, DK en meer landen F35's kregen, maar tegen welke prijs... Kamervragen over geweest. Technische tegenslag etc.
Hadden beter voor de Saab Gripen of Eurofighter kunnen gaan. Maar de piloten en generale staf werden goed belobby'd door de USA... Kreng is veel te duur voor wat die kan!
Defensie-commissie Senaat (usa) vraagt tegen Lockheed "Waarom 100 schroefjes ook $100.000,- moeten kosten?" terwijl elke machinefabriek ze kan maken...
Dat je je nogal aanstelt![]()
nieuwe kopenKak, laptop flipt.
Dacht slim te zijn en optionele updates te installeren. Lenovo drivers. Nu kom ik niet verder dan dit:
iemand een idee? Ben ook aan het googelen![]()
Daar heb je laadkabels voor, die steek je in het stop contact en in de laptop en dan doet hij het oneindigMakkelijk praten zonder dat je met dat lompe zware trage ding met een batterijduur van 2x knipperen moet werken![]()
Is dat het enige wat je kan zien en doen?Kak, laptop flipt.
Dacht slim te zijn en optionele updates te installeren. Lenovo drivers. Nu kom ik niet verder dan dit:
iemand een idee? Ben ook aan het googelen![]()
Van de besparing kan het hele team een macbook krijgen.9 weken afwezig in je agenda, 7 weken verlof opgenomen, afgelopen half jaar maar 2x gezien on site, iedereen zegt ‘ongrijpbaar’ ‘weinig communicatie’ ‘lastig te bereiken’
…
Dan ben je klaar. Zeker voor een tonnetje salaris!!
Daar heb je laadkabels voor, die steek je in het stop contact en in de laptop en dan doet hij het oneindig![]()
Alweer twee pagina's terug, maar alsnog het "bewijs" van mijn kant:Check!
Dan moet ik ff de dashcambeelden er bij terugpakken.
Jij gelooft wel meer niet.Ik geloof er nog steeds helemaal niks van![]()
Leuk dat je het vraagt! Ik heb er ooit voor gekeken, was er niet iets met kersenhout ofzo wat zij altijd gebruiken? Meen me te herinneren dat de hals echt onwijs fijn was, bijna zo soepel als de rosewood hals van mn Fender (dat spul is nu illegaal@De Dude , overweeg om een andere western te kopen; een Seagull. Heb ik eerder gehad (S6 cw), speelde heel erg fijn. Ken je dat merk/ ervaring mee?
Het kenteken van de dierenambulance klopt bij de RDW.Komt mij heel erg AI achtig over![]()
Toch ben ik het wel!Komt mij heel erg AI achtig over![]()
Precies, die hals is echt heel fijn.Leuk dat je het vraagt! Ik heb er ooit voor gekeken, was er niet iets met kersenhout ofzo wat zij altijd gebruiken? Meen me te herinneren dat de hals echt onwijs fijn was, bijna zo soepel als de rosewood hals van mn Fender (dat spul is nu illegaal). Is echt lang geleden maar speelde toen wel fijn.
Ik kan ze nieuw niet vinden, althans de S6 cw. Kijk nog wel op mp, komt soms wat voorbij. Op de website van TFOA vind ik er geen...Het zijn gewoon echt goede gitaren zeker voor de prijs dus doen. Destijds ging het tussen oa Seagull, maar ook Eastman, Takamine en een Martin.
Ben toen gezwicht voor een Martin.
Hebben ze m bij TFOA? Die zaak ligt redelijk in de buurt van jou denk ik (Dedemsvaart).
Ja, iets uit zweden maar niks blonds met een grote voorgevel.Lees net dat “we” zelf iets anders hebben gekocht. Dit is verouderd.
...OK! Wat dan? Does not ring a bell to usLees net dat “we” zelf iets anders hebben gekocht. Dit is verouderd.
Ja, was het maar waar...ik las iets met blond en voorgevel?
Wat is er met mijn vrouw??ik las iets met blond en voorgevel?
Tieten?
Ik zal het van de week aan haar vragen.