Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Was met de z4 naar kantoor ivm ov staking

Lekker open gereden heen en terug

Was echt top weer voor!

Ook stuk sneller thuis dan met de bus natuurlijk ..

zo vroeg dat ik nog even uurtje in de speeltuin was met de kleine

Vrouw had verse roti met masala kip en aardappel en kool gemaakt, heerlijk genieten
Dat klinkt goed! Zelfs als echte Nederlander mag je mij wel roti voorzetten! :p

Ik wilde trouwens nog wat anders vertellen, over een oudere collega op mijn werk. Beetje hak op de tak maar ik denk wel grappig. Turkse man, heel aardig en zeker ook niet onbekwaam. Sociaal heeft hij wat uitdagingen, maar we kunnen heel goed samenwerken. Dit is waargebeurd, voor zijn privacy noem ik hem even Kefir. Da's Turks toch?

Kefir: "Ik ben heel boos op jou?"
Ik: "O jee, wat is er aan de hand?"
Kefir: "Zaterdag vertelde je een mop, ik vond die helemaal niet leuk"
Ik: "Dat is niet zo mooi. Maar zaterdag was ik vrij."
Kefr: "Uuh... donderdag dan, nee, vrijdag. Je maakt me altijd in de war."
Ik: "Oké, sorry daarvoor. Donderdag of vrijdag, wat zei ik in de mop dat je boos maakte?"
Kefir: "Het was niet aardig tegen buitenlanders"
Ik: "Dat is niet zo mooi, was het racistisch?"
Kefir: "Nee, dat niet."
Ik: "Weet je nog wat het dan wel was?"
Kefir, "Nee, maar het was niet netjes"
Ik: "Duidelijk, maar hoe moet ik sorry zeggen als je niet meer weet wat ik zei?. Ik vertel veel moppen."
Kefir: "Nee, je hoeft geen sorry te zeggen, het is goed"
Ik: "Dus het is oké zo""
Kefir: "Ja, en ik moet altijd erg lachen om je grappen."

:unsure:

Dat we nog tijd hebben om werk te kunnen doen is eigenlijk een wonder.
Dit is wel herkenbaar. Ik merk bij mijn Marrokaanse, Turkse en Iranese ook op dat dingen, en niet alleen moppen, soms totaal anders worden gehoird als ik bedoel. Met de meeste kan ik prima opschieten dus dan gaan we het gesprek wel aan.

Als ik een racistische opmerking heb gemaakt (ben ook maar een mens) maak ik netjes excuses, als ik verkeerd begrepen ben vind ik dat niet nodig.

En in 1820 heel België. Denk dat JL86 een paar weken geleden wel wat meer minder zal betaald hebben om deze failliete parel aan de Noordzee aan zijn rijk toe te voegen :ROFLMAO:
Er werd geruild met gesloten beurs voor zijn Fiat 500, heb het artikel nog steeds boven mijn bed hangen, al wordt deze Fiat 500 nog steeds in zijn topic genoemd als zijnde in zijn bezit. :unsure:

Kranten zijn inderdaad niet meer te vertrouwen tegenwoordig… :rolleyes:
D23BFC43-7821-45BC-A9F7-A029E6617F93.png

In juni voor 3 jaar vastgezet voor 1,45 Euro per kuub.:whistle:
Wazig artikel. Zoals ik het lees kost het stoppen van de salderingsregeling een huishoyden slecht 300 euro/jaar. Even mijn rekenmachine zoeken...

Ik vraag mij dan af waarom die reserves niet gewoon eerder aangevuld worden, ze weten toch dat zo’n situatie gaat gebeuren en daardoor mensen weer op hogere kosten gejaagd worden?!

Ik vraag mij dan af waarom die reserves niet gewoon eerder aangevuld worden, ze weten toch dat zo’n situatie gaat gebeuren en daardoor mensen weer op hogere kosten gejaagd worden?!
Goede vraag, ik weet de oplossing ook niet anders dan zo goed mogelijk voor jezelf proberen te zorgen.

Omdat de energiebedrijven (te) lang wachten met het inkopen van gas vanwege de hoge prijs en de onzekere markt. Wat als je duur inkoopt en de gasprijs gaat daarna dalen door echte vrede in M.O. Dan zit je met duur gas wat je met verlies moet verkopen. Dus nu moest de regering noodgedwongen ingrijpen met onze centen.
Dat heb ik zo gehoord op tv paar weken terug. Men wacht af.

Waarschijnlijk in de veronderstelling dat het allemaal maar een maandje of twee zou duren. Niet dus. (Zelf hebben we een vast contract voor 2 jaar, maw gaan het niet voelen qua stookkosten)

Dat is ook geen telefoon meer, maar een mini tablet waar je toevallig ook nog mee kunt bellen…
:)

Bestel nu. Ophalen, in de Store:
Morgen bij Apple Den Haag
Bestel vandaag nog.
Wordt geleverd in 3314 NN
  • Vr 11 Sep — Gratis

Apple Pencil Pro​

Levering: Vr 11 Sep
Bestel nu. Ophalen, in de Store:Morgen

Magic Keyboard voor 13‑inch iPad Pro (M5) - Nederlands - Zwart​

Levering: Vr 11 Sep
Bestel nu. Ophalen, in de Store:Morgen

€ 2.947,00
Inclusief btw en wettelijke heffingen t.w.v. ca. € 514,27. Voetnoot ∆∆

Nog duurder

Heb vanavond de Apple-keynote gekeken. Zit altijd wel goed in elkaar, maar er zit niet echt iets bij waarvan ik dacht “hebbe!”.
Sowieso kunnen we hier in Nederland gerust een jaartje overslaan omdat Apple Intelligence toch niet werkt.

Ook ben ik vandaag vrij zeker @Robert 69 tegengekomen. Maar of hij het ook door heeft gehad…… :rolleyes:
Ik, rechtdoor voorgesorteerd voor rood, jij, rechtsaf langs het Kanaal richting Brummen.
Net voor het bruggetje. Kanaal Zuid. Rond kwart voor vijf.

Ik was onderweg om de caravan op te halen.
Weekendje weg.
Heb ‘m in elektrische modus laten staan. Trekt-ie best lekker.:cool:

Ook ben ik vandaag vrij zeker @Robert 69 tegengekomen. Maar of hij het ook door heeft gehad…… :rolleyes:
Ik, rechtdoor voorgesorteerd voor rood, jij, rechtsaf langs het Kanaal richting Brummen.
Net voor het bruggetje. Kanaal Zuid. Rond kwsrt voor 5.
Check! (y)
Dan moet ik ff de dashcambeelden er bij terugpakken. Ik kijk ook altijd in die richting van brug wat dan links afslaat, om te kijken wat er straks dan achter mij aan komt

Audi = kwaliteit!!

Grappig detail, voor mij dan toch : de beste man zijn nummerplaat is dus op exact dezelfde dag uitgereikt als de mijne ergens in 1995 - die heeft op mijn Volvo 480ES (geen review helaas of digitale foto's), mijn Corolla (wel een review hier + foto's met de nummerplaat in kwestie) en mijn Prelude VTEC (idem) gehangen.

Werkelijk besteld @S J 1001 ?
Of alleen in het Winkelmandje gedaan voor prijs en levertijd?

Wat een bedrag! :eek:

Nee nee

Zit wel te twijfelen

Nieuwe MacBook Pro.. om de hp probook van nieuwe werk mee te vv (wat een waardeloos ding is dat)

Maar goed dat geeft ook het verkeerde signaal af in het team…

Dan is een iPad ernaast miss een idee.. of een 18 pro Max. Dan werk ik daar wel op maar voor het zicht ligt die probook er dan nog

Terug
Bovenaan