JL86
Petrolhead
Oef voor een goede roti mag je mij wel wakker maken hoorVrouw had verse roti met masala kip en aardappel en kool gemaakt, heerlijk genieten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oef voor een goede roti mag je mij wel wakker maken hoorVrouw had verse roti met masala kip en aardappel en kool gemaakt, heerlijk genieten
Wat zou bokavond in het Engels zijn?Doet een half uur over een snack en mist een uur tussen half 10 en half 11…..
Ja dat is wel erg kort hèLunch van een uur?
Oef voor een goede roti mag je mij wel wakker maken hoor![]()
Ja dat is wel erg kort hè
Een klein krasje? Kon het raam niet eens meer bedienen, zo diep was de deuk...
Ja, waarborgfonds, politie, bij buren rond gegaan... Allemaal zonder succes maar dus gelukkig all risk verzekerd.Jeetje heb je nog aangifte gedaan
Ik had een mooi tentje destijds in mijn wijkje in Utrecht. Man was al half met pensioen volgens mij maar deed het met plezier en nam z’n tijd, maar was altijd super lekker! Ging er bijna wekelijks naar toeVers uit de pan.. deeg net gerold.. heerlijk zacht!
Liefde van de man gaat door de maag toch?
Dat klinkt goed! Zelfs als echte Nederlander mag je mij wel roti voorzetten!Was met de z4 naar kantoor ivm ov staking
Lekker open gereden heen en terug
Was echt top weer voor!
Ook stuk sneller thuis dan met de bus natuurlijk ..
zo vroeg dat ik nog even uurtje in de speeltuin was met de kleine
Vrouw had verse roti met masala kip en aardappel en kool gemaakt, heerlijk genieten
Vast geen vertaling beschikbaar, maar ik ga voor laid nightWat zou bokavond in het Engels zijn?
Dit is wel herkenbaar. Ik merk bij mijn Marrokaanse, Turkse en Iranese ook op dat dingen, en niet alleen moppen, soms totaal anders worden gehoird als ik bedoel. Met de meeste kan ik prima opschieten dus dan gaan we het gesprek wel aan.Ik wilde trouwens nog wat anders vertellen, over een oudere collega op mijn werk. Beetje hak op de tak maar ik denk wel grappig. Turkse man, heel aardig en zeker ook niet onbekwaam. Sociaal heeft hij wat uitdagingen, maar we kunnen heel goed samenwerken. Dit is waargebeurd, voor zijn privacy noem ik hem even Kefir. Da's Turks toch?
Kefir: "Ik ben heel boos op jou?"
Ik: "O jee, wat is er aan de hand?"
Kefir: "Zaterdag vertelde je een mop, ik vond die helemaal niet leuk"
Ik: "Dat is niet zo mooi. Maar zaterdag was ik vrij."
Kefr: "Uuh... donderdag dan, nee, vrijdag. Je maakt me altijd in de war."
Ik: "Oké, sorry daarvoor. Donderdag of vrijdag, wat zei ik in de mop dat je boos maakte?"
Kefir: "Het was niet aardig tegen buitenlanders"
Ik: "Dat is niet zo mooi, was het racistisch?"
Kefir: "Nee, dat niet."
Ik: "Weet je nog wat het dan wel was?"
Kefir, "Nee, maar het was niet netjes"
Ik: "Duidelijk, maar hoe moet ik sorry zeggen als je niet meer weet wat ik zei?. Ik vertel veel moppen."
Kefir: "Nee, je hoeft geen sorry te zeggen, het is goed"
Ik: "Dus het is oké zo""
Kefir: "Ja, en ik moet altijd erg lachen om je grappen."
Dat we nog tijd hebben om werk te kunnen doen is eigenlijk een wonder.
Hitsig ding wel die nieuwe iPhone duo. Eerlijk is eerlijk
Daar kocht ik in 2008/2009 mijn iMac voor.18 pro Max.. gaat de 2 ruggen aantikken als je niet voor de base spec gaat denk ik
En in 1920 een volledig huisDaar kocht ik in 2008/2009 mijn iMac voor.![]()
Op de US website vanaf $1,999, maar het grootste geheugen $3,19918 pro Max.. gaat de 2 ruggen aantikken als je niet voor de base spec gaat denk ik
Er werd geruild met gesloten beurs voor zijn Fiat 500, heb het artikel nog steeds boven mijn bed hangen, al wordt deze Fiat 500 nog steeds in zijn topic genoemd als zijnde in zijn bezit.En in 1820 heel België. Denk dat JL86 een paar weken geleden wel watmeerminder zal betaald hebben om deze failliete parel aan de Noordzee aan zijn rijk toe te voegen![]()
Nee de Fiat heb ik niet geruild voor België, ben niet gek!Er werd geruild met gesloten beurs voor zijn Fiat 500, heb het artikel nog steeds boven mijn bed hangen, al wordt deze Fiat 500 nog steeds in zijn topic genoemd als zijnde in zijn bezit.![]()
De Fiat is meer waard?Nee de Fiat heb ik niet geruild voor België, ben niet gek!![]()
Succes !Zo naar Amsterdam voor mijn laatste van de 3 nachten, wel rare nachten door de staking,.
Om het even denk ik, maar heb liever de FiatDe Fiat is meer waard?
Het lijken de Friezen wel!Groot gelijk! Met die recalcitrante inwoners die Nederlands en Frans door elkaar klutsen en daardoor niet meer weten of iets nu "de" of "het" is en dus veiligheidshalve "een" gebruiken, dat is altijd correct.
Wazig artikel. Zoals ik het lees kost het stoppen van de salderingsregeling een huishoyden slecht 300 euro/jaar. Even mijn rekenmachine zoeken...![]()
Gasprijs boven 1,70 euro: stoken wordt peperduur
Huishoudens die nu een energiecontract afsluiten, schrikken zich rot: de gasprijs is bij de eerste aanbieders door de grens van 1,70 euro gebroken. Dat is 55 cent duurder dan in januari van dit jaar, toen Nederland een ijskoude maand beleefde.www.ad.nl
In juni voor 3 jaar vastgezet voor 1,45 Euro per kuub.![]()
Wrappen kan altijd nog. Maar dan heb je de zoveelste zwarte AMG.Ik had eigenlijk een zwarte GLE moeten kopen, dan had ik m’n auto’s in de kleuren van de vlag van België![]()
Ja zonde om een Manufaktur lakkleur te gaan wrappenWrappen kan altijd nog. Maar dan heb je de zoveelste zwarte AMG.![]()
Goede vraag, ik weet de oplossing ook niet anders dan zo goed mogelijk voor jezelf proberen te zorgen.Ik vraag mij dan af waarom die reserves niet gewoon eerder aangevuld worden, ze weten toch dat zo’n situatie gaat gebeuren en daardoor mensen weer op hogere kosten gejaagd worden?!
Dan helemaal ja.Ja zonde om een Manufaktur lakkleur te gaan wrappen![]()
Omdat de energiebedrijven (te) lang wachten met het inkopen van gas vanwege de hoge prijs en de onzekere markt. Wat als je duur inkoopt en de gasprijs gaat daarna dalen door echte vrede in M.O. Dan zit je met duur gas wat je met verlies moet verkopen. Dus nu moest de regering noodgedwongen ingrijpen met onze centen.Ik vraag mij dan af waarom die reserves niet gewoon eerder aangevuld worden, ze weten toch dat zo’n situatie gaat gebeuren en daardoor mensen weer op hogere kosten gejaagd worden?!
Dat is ook geen telefoon meer, maar een mini tablet waar je toevallig ook nog mee kunt bellen…
![]()
Check!Ook ben ik vandaag vrij zeker @Robert 69 tegengekomen. Maar of hij het ook door heeft gehad……
Ik, rechtdoor voorgesorteerd voor rood, jij, rechtsaf langs het Kanaal richting Brummen.
Net voor het bruggetje. Kanaal Zuid. Rond kwsrt voor 5.
Wij waren veel eerder met de caravan races en achteruitrijden races.Only in America
Oh ja, dat kan ik natuurlijk ook nog doen!Check!
Dan moet ik ff de dashcambeelden er bij terugpakken. Ik kijk ook altijd in die richting van brug wat dan links afslaat, om te kijken wat er straks dan achter mij aan komt
Werkelijk besteld @S J 1001 ?
Of alleen in het Winkelmandje gedaan voor prijs en levertijd?
Wat een bedrag!![]()
IPhone Duo….vanaf €2.339,-Op de US website vanaf $1,999, maar het grootste geheugen $3,199![]()
Ja dat weet ik, maar ik had nog geen race gezien dat je op een trailer moest landen en iedereen elkaar ondertussen beuktWij waren veel eerder met de caravan races en achteruitrijden races.
De ambulance is de winnaar lijkt het.