Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja, jongdementie, lijkt me vreselijk. Fysiek ben je dan nog OK maar je brein takelt af.

Mijn vader had dementie - weliswaar op 75+ - en dat zou ik nooit zelf willen meemaken. Wat een lijdensweg voor de omgeving.
Vulde in het (gesloten) Woonzorgcentrum nog dagelijks de kruiswoordraadsels in in de krant op zijn eigen tempo, stond er binnen de kortste keren buiten zonder oriëntatie en dus zorgwekkende verdwijning omdat ie de code van de deur had gezien, maar herkende zijn vrouw niet meer ("die mevrouw heb ik nog nooit gezien") en verwarde mij met zijn oudste broer. Vreselijk.
Wij hebben ook een vergelijkbare situatie dichtbij op dit moment. Daar gebeuren weer andere dingen, maar erg zwaar en verschrikkelijk om iemand zo achteruit te zien gaan.

Prima dagje beuken vanuit huis ivm OV staking en slecht weer (= file). Enige fysieke afspraak die ik had verplaatst naar hotel lobby op fietsafstand ipv bij ons op kantoor :cool: . Zo maar op fietske die kant op want de zon schijnt zowaar

Man-o-man, wat is die oranje man in NY weer bezig. Zelfs van 9-11 memorials maakt hij er een one man show van wat om hem draait :sick:(n). Die kerel heeft écht écht geen greintje medeleven, empathie of nederigheid.
Zou zelfs tegen de helicopter piloten van zijn Marine One hebben staan schreeuwen paar dagen terug. How low can you go as president...

Goedemiddag. Eindelijk even droog dus ben de was aan het doen. Wasmachine staat in de garage dus moet even naar buiten. Komt nog wel meer regen aan zie ik, maar ik grijp dus mijn kans.

Die leen -Ibiza is wel apart. Maximale koppel door de turbo bij 2000 toeren. Lijkt me heel zwaar voor het motortje, 175 Nm verwerken bij dat toerental... Rijdt wel goed, maar in hogere toeren is het feest snel voorbij. Net een diesel.

Wat dat betreft lijkt schadehersteller mij een mooi beroep. Klant heeft ellende, en dan oplossen met een mooi resultaat. Kan de klant weer blij zijn en het achter zich laten.

Wat dat betreft lijkt schadehersteller mij een mooi beroep. Klant heeft ellende, en dan oplossen met een mooi resultaat. Kan de klant weer blij zijn en het achter zich laten.
Kun je de Alto dan niet inruilen op iets wat goed rijdt, maar er vanbuiten misschien wat minder netjes uitziet?

Slecht bedrijf, en Alto is zo'n 2200 Euro waard dus mag wel wat duurder/mooier.:)
Werkende airco moet hij sowieso hebben.
Oké… maar een Sirion voor 2.200 is te goed denk ik, als ik de prijzen zo zie. Valt weinig aan te klussen. :ROFLMAO: Dan zou ik een Cabrio kopen, opknappen en die in de lente/zomer weer verkopen. ;)

Je hebt geen airco nodig in de winter toch? ;)
Met sommige vrouwen naast me heb ik wel airco nodig hoor! Zelfs in de winter. :p

Maar probleem wat ik nu heb, wisselen van auto kost me nu extra geld want heb een schade geclaimd. Zal niet veel zijn, maar dan nog is het wel zonde.

Ik wilde trouwens nog wat anders vertellen, over een oudere collega op mijn werk. Beetje hak op de tak maar ik denk wel grappig. Turkse man, heel aardig en zeker ook niet onbekwaam. Sociaal heeft hij wat uitdagingen, maar we kunnen heel goed samenwerken. Dit is waargebeurd, voor zijn privacy noem ik hem even Kefir. Da's Turks toch?

Kefir: "Ik ben heel boos op jou?"
Ik: "O jee, wat is er aan de hand?"
Kefir: "Zaterdag vertelde je een mop, ik vond die helemaal niet leuk"
Ik: "Dat is niet zo mooi. Maar zaterdag was ik vrij."
Kefr: "Uuh... donderdag dan, nee, vrijdag. Je maakt me altijd in de war."
Ik: "Oké, sorry daarvoor. Donderdag of vrijdag, wat zei ik in de mop dat je boos maakte?"
Kefir: "Het was niet aardig tegen buitenlanders"
Ik: "Dat is niet zo mooi, was het racistisch?"
Kefir: "Nee, dat niet."
Ik: "Weet je nog wat het dan wel was?"
Kefir, "Nee, maar het was niet netjes"
Ik: "Duidelijk, maar hoe moet ik sorry zeggen als je niet meer weet wat ik zei?. Ik vertel veel moppen."
Kefir: "Nee, je hoeft geen sorry te zeggen, het is goed"
Ik: "Dus het is oké zo""
Kefir: "Ja, en ik moet altijd erg lachen om je grappen."

:unsure:

Dat we nog tijd hebben om werk te kunnen doen is eigenlijk een wonder.

Ik kwam net deze tegen vond hem wel grappig :ROFLMAO:

IMG-6436.jpg

Terug
Bovenaan