Nico GTR
Asfaltkampioen
Nee mag niet meer autorijden.Jij hoeft nergens over toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee mag niet meer autorijden.Jij hoeft nergens over toch?
Nee mag niet meer autorijden.
Ik ben moe, drukke dag achter de rug het laatste waar ik me druk om kan maken is de Nederlandse taal. Je stop met werken of je werkt doorIk had van jou eigenlijk wel de verwachting dat je onderscheid zou maken tussen rentenieren en pensioengerechtigd
Ja dat ook.Dacht even tussen jobs in?
Gelukkig maar.Nee over keiharde seks
Wilde al zoeken naar een Tributo Ferrari.Plaatje bij het paginaatje alweer (Abarth Biposto)
![]()
Zeker voor jullie als toekomstig papa en mama.Ach na regen komt zonneschijn.
Hebben we die hier, huizenjagers?Voor onze Italiaanse huizenjagers hier
![]()
Laatste waar ik hier naar keek zat op 48xx..zelfs de duurste daar nog minderVoor onze Italiaanse huizenjagers hier
![]()
Hooguit KLM-huisjes. Moet ik eerst wel ruimte maken.Hebben we die hier, huizenjagers?
Vertel mij wat! Voor mij was het drukker op de A1 richting Amersfoort. Heb er een kwartier langer over gedaan. Was ook iets eerder weg gegaan. Collega die wat later begon heeft er 3 kwartier langer over gedaan...Jij hoeft in ieder geval niet over de A28.
Je hebt natuurlijk meerdere factoren die een rol spelenLaatste waar ik hier naar keek zat op 48xx..zelfs de duurste daar nog minder
![]()
Je eigen vrouw is de mooiste, toch?Ik denk dat ik het toch liever over mooie vrouwen heb dan over of het wel of niet gaat regenen…![]()
Ervoor. Erna ruikt ze vooral heel lekkerMaar is dat dan voor of nadat ze een uur in de badkamer heeft gestaan![]()
Is ook omdat ik net vanavond een paar m2 prijzen hier onder ogen had. Anders had ik t glad niet gewetenJe hebt natuurlijk meerdere factoren die een rol spelen![]()
Ideeën genoeg.Ik zag net een reclame van Lavazzo (koffie) waarin JL86 zijn rode Fiat 500 een rol speelde!
Slim idee! Waren we hier maar wat meer commercieel aangelegd dacht ik![]()
Ja, geweldig. Ik kijk al jaren naar zijn programma’s.Aaah, Lubach is terug. Polariserend & geen allemansvriend, ik weet het.
Kan er wel goed mee lachen. Zoveel beter dan "Gertjeuh" hier en zijn tafel.
Net een stukje van gezien maar vind hem totaal niet grappig .Aaah, Lubach is terug. Polariserend & geen allemansvriend, ik weet het.
Kan er wel goed mee lachen. Zoveel beter dan "Gertjeuh" hier en zijn tafel.
Ik ben een keer met mijn oudste zoon begin 2017 bij zo'n uitzending/opname in Amsterdam geweest. De 2e kamer verkiezingen kwamen er aan en Lubachs team had de Kamergotchi bedacht. Moesten het allemaal geheim houden tot na de uitzending.
Dat zie je er op beeld niet altijd aan af.Ik ben een keer met mijn oudste zoon begin 2017 bij zo'n uitzending/opname in Amsterdam geweest. De 2e kamer verkiezingen kwamen er aan en Lubachs team had de Kamergotchi bedacht. Moesten het allemaal geheim houden tot na de uitzending.
De opname werd in bijna één hele 'take' opgenomen! Één kleine scene moest effe over gedaan worden. Met iets meer dan een uur stonden we al weer buiten het theater; zo snel hadden we eigenlijk niet verwacht, dus toen Amsterdam maar even door geslenterd.
Kwam net de reclame tegen wat mijn inspiratie was voor het plaatje van @Niseko …Misschien dat dat nu getolereerd wordt in de klas, maar in mijn tijd echt niet. Dan maar op de gang...
![]()
En je buurvrouw is niet zwaar dementerend?Ik zag net mijn buurvrouw de plantjes buiten water geven, terwijl dat het regent...
Toen dacht ik, tja dat soort mensen zijn er dus ook![]()
Ze zal eind 30 / begin 40 zijn... wijsheid komt met de jaren zeggen ze danEn je buurvrouw is niet zwaar dementerend?
In Nederland komt om de zoveel tijd een programma op tv om de Alzheimerstichting te steunen en verhalen te vertellen van mensen die het zelf hebben. Je zal er nog van schrikken hoeveel jonge mensen tussen de 30 en 40 het krijgen.Ze zal eind 30 / begin 40 zijn... wijsheid komt met de jaren zeggen ze dan![]()
Ik zal gaan helpen. Zeg buurvrouw...Ze zal eind 30 / begin 40 zijn... wijsheid komt met de jaren zeggen ze dan![]()