Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Plaatje bij het paginaatje alweer (Abarth Biposto)

695.jpg

Aaah, Lubach is terug. Polariserend & geen allemansvriend, ik weet het.
Kan er wel goed mee lachen. Zoveel beter dan "Gertjeuh" hier en zijn tafel.

Ik vind Lubach altijd heel goed de vinger op de zere plek leggen waar het misgaat bij onze overheid of in de samenleving. Zn humor (en stem) vind ik wat apart, maar inhoudelijk vind ik hem wel heel goed.

Ben wel groot fan van Gertje @Niseko . Kan ook wel erg genieten van De Verhulstjes

Onze USA correspondent Twix moet geen Belgenmoppen van NL comedians posten, we maken ze zelf en hij kan ze hier gewoon plukken van een nieuwssite…

Voorzitter van een regeringspartij zegt letterlijk “ik slik nog liever een gloeilamp in dan dat wetsvoorstel over bedrijfswagens mee goed te keuren”.
Het was al geen groot licht, hij zal het ook nooit worden maar door die gloeilamp effectief in te slikken zal hij misschien toch iets van licht uitstralen.
Je houdt het echt niet voor mogelijk.

Ja, geweldig. Ik kijk al jaren naar zijn programma’s. :ROFLMAO:

YouTube | Lubach
Ik ben een keer met mijn oudste zoon begin 2017 bij zo'n uitzending/opname in Amsterdam geweest. De 2e kamer verkiezingen kwamen er aan en Lubachs team had de Kamergotchi bedacht. Moesten het allemaal geheim houden tot na de uitzending.
De opname werd in bijna één hele 'take' opgenomen! Één kleine scene moest effe over gedaan worden. Met iets meer dan een uur stonden we al weer buiten het theater; zo snel hadden we eigenlijk niet verwacht, dus toen Amsterdam maar even door geslenterd.

Ik ben een keer met mijn oudste zoon begin 2017 bij zo'n uitzending/opname in Amsterdam geweest. De 2e kamer verkiezingen kwamen er aan en Lubachs team had de Kamergotchi bedacht. Moesten het allemaal geheim houden tot na de uitzending.
De opname werd in bijna één hele 'take' opgenomen! Één kleine scene moest effe over gedaan worden. Met iets meer dan een uur stonden we al weer buiten het theater; zo snel hadden we eigenlijk niet verwacht, dus toen Amsterdam maar even door geslenterd.
Dat zie je er op beeld niet altijd aan af. :ROFLMAO: Ik heb altijd het idee gehad dat daar uren aan opname aan vooraf gaat.

Ja, jongdementie, lijkt me vreselijk. Fysiek ben je dan nog OK maar je brein takelt af.

Mijn vader had dementie - weliswaar op 75+ - en dat zou ik nooit zelf willen meemaken. Wat een lijdensweg voor de omgeving.
Vulde in het (gesloten) Woonzorgcentrum nog dagelijks de kruiswoordraadsels in in de krant op zijn eigen tempo, stond er binnen de kortste keren buiten zonder oriëntatie en dus zorgwekkende verdwijning omdat ie de code van de deur had gezien, maar herkende zijn vrouw niet meer ("die mevrouw heb ik nog nooit gezien") en verwarde mij met zijn oudste broer. Vreselijk.

Terug
Bovenaan