S J 1001
Petrolhead
Ik snap er weinig van, bij een kinderfeestje is er toch maar 1 kind jarig?
Klopt! Maar 1 cadeau is ook zo 1995 hè
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap er weinig van, bij een kinderfeestje is er toch maar 1 kind jarig?
Dat kan toch niet meer...? Roze!
We zijn nu met deze aan het spelen.
Van wie moet dat, of is dat in onze samenleving geslopen en leggen we ons dat zelf op? 30/40 jaar geleden twijfelde niemand nog aan wie man was of vrouw…Dat kan toch niet meer...? Roze!
Moet écht gender-neutraal zijn hoor anno 2026!!![]()
Dat kan toch niet meer...? Roze!
Moet écht gender-neutraal zijn hoor anno 2026!!![]()
Wat ik eerder schreef, ik kan ballon dieren maken. Vinden veel kinderen leuker dan een cadeautje gek genoeg, zelfs als hun dier binnen een paar dagen leeg loopt.
Maar heel gul, auto vol cadeautjes. Dat zeker.
Iets van humor, klein beetje ironie... Niet voor niets een knipoog erbij.Van wie moet dat, of is dat in onze samenleving geslopen en leggen we ons dat zelf op? 30/40 jaar geleden twijfelde niemand nog aan wie man was of vrouw…![]()
Iets van humor, klein beetje ironie... Niet voor niets een knipoog erbij.80% van alles wat ze heeft is roze
Doe niet mee aan die woke onzin xD
Auto van vrouw/vriendin gok ik.pffff kan je toch niet in gezien worden
Eeen roze auto
Wat gaat men denken??
——
Dag afsluiten met sushi!
Een ongeluk wordt ook zelden veroorzaakt door één ding en is vaak een samenloop van omstandigheden.
Daar zou ik echt niet tegen kunnen om me dat bij elke keuze af te vragen.Wat gaat men denken??
Dus jij met een pokerface; "Ja joh, niet normaal wat mij is overkomen, blablabla"Ach ja, wat men denkt... Ik had bij mijn oude huis nog geen garage dus de Subaru stond buiten. Had mijn andere auto weggebracht voor een beurt bij een garage die ook een autoschade afdeling heeft. Op de leenauto stond dus iets over autoschade. Zegt een buurman, zo, heb je schade met je Subaru? Daar stonden we naast...![]()
Ik zie het al helemaal voor me! Al ben jij ook wel iemand die dat smakelijk kan navertellen…Ach ja, wat men denkt... Ik had bij mijn oude huis nog geen garage dus de Subaru stond buiten. Had mijn andere auto weggebracht voor een beurt bij een garage die ook een autoschade afdeling heeft. Op de leenauto stond dus iets over autoschade. Zegt een buurman, zo, heb je schade met je Subaru? Daar stonden we naast...![]()
Nee, meer van huh, kijk hier...Dus jij met een pokerface; "Ja joh, niet normaal wat mij is overkomen, blablabla"
Toch hoor ik je de laatste tijd best vaak over je brommer. Of verbeeld ik me dat?Ik pak nog te vaak de auto naar de supermarkt, kan ik wel wat van leren Janneman.
Daar ga ik niet mee naar de supermarkt.Toch hoor ik je de laatste tijd best vaak over je brommer. Of verbeeld ik me dat?![]()
Dat klinkt heel goed.Ik heb een nieuwe baan!
Ah, mooi man!Ik heb een nieuwe baan!
Top! Look-O-Look of Red Band?Ja ik vertel als ik alles rond heb wel wat meer. Maar dit zit weer echt in de categorie snoepgoed.

Gefeliciteerd Nico!Ik heb een nieuwe baan!
Yes absoluut.Gefeliciteerd Nico!
We vernemen later wel meer.
In ieder geval een zorg minder
En heb je nu meer budget?6u onafgebroken budget sessie afgetopt met 2 ouder informatie avonden. Lekker dagje
Ik nietEn heb je nu meer budget?
Proost Nico.Ik heb een Aberlour 12 years ingeschonken. Die heb ik wel verdiend.
Lekker! Die heb ik ook.Ik heb een Aberlour 12 years ingeschonken. Die heb ik wel verdiend.
Ongelofelijk, wat een toeval.Lekker! Die heb ik ook.![]()
Lekkere Broomhexine?Ik hoestdrank. Best lekker. En ik heb het ook wel verdiend (hele dag gewerkt met mannengriep).
Zal er vast in zittenLekkere Broomhexine?
Om zijn goede smaak maar te bevestigen.Ongelofelijk, wat een toeval.![]()