Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat kan toch niet meer...? Roze!
Moet écht gender-neutraal zijn hoor anno 2026!! ;)
Van wie moet dat, of is dat in onze samenleving geslopen en leggen we ons dat zelf op? 30/40 jaar geleden twijfelde niemand nog aan wie man was of vrouw… :p

705… :cool:
2018_audi_rs6_avant_performace_nogaro_edition-1-759x500.jpg

Laatst bewerkt:
Ik kreeg een keer een roze Suzuki Alto als leenauto mee van de dealer, en een lol dat ze hadden. Maar doet me niks, ik heb geen complexen. Ze hadden ook een witte staan voor de zekerheid, maar gewoon de roze meegenomen.

Ach ja, wat men denkt... Ik had bij mijn oude huis nog geen garage dus de Subaru stond buiten. Had mijn andere auto weggebracht voor een beurt bij een garage die ook een autoschade afdeling heeft. Op de leenauto stond dus iets over autoschade. Zegt een buurman, zo, heb je schade met je Subaru? Daar stonden we naast...:unsure:
Dus jij met een pokerface; "Ja joh, niet normaal wat mij is overkomen, blablabla"

Ach ja, wat men denkt... Ik had bij mijn oude huis nog geen garage dus de Subaru stond buiten. Had mijn andere auto weggebracht voor een beurt bij een garage die ook een autoschade afdeling heeft. Op de leenauto stond dus iets over autoschade. Zegt een buurman, zo, heb je schade met je Subaru? Daar stonden we naast...:unsure:
Ik zie het al helemaal voor me! Al ben jij ook wel iemand die dat smakelijk kan navertellen… :ROFLMAO:

Even een duimpje omhoog voor @JL86

Door het gebabbel over horloges ben ik na gaan denken over het klokje wat ik al zeker 10 jaar in de kast heb liggen omdat ik er zuinig op wil blijven, iets met emotionele waarde. Met als gevolg dat ik em ook voor net straal vergeet om te doen.

Knoop doorgehakt, batterij erin en sinds vorige week draag ik em elke dag. Tis geen dure, maar ik ben blij met de ‘trigger’ uit Zwitserland. Het scheelt ook een aantal keer per dag telefoon pakken om te kijken hoe laat het is en dan gelijk afgeleid zijn omdat je automatisch meer kijkt dan alleen de tijd.
:rolleyes:

Terug
Bovenaan