Jay DoubleYou
Autoholic
Hopen dat het jullie gezin bespaard blijft.Geen flauw idee Jay...
En Breughel: het enige wat in me opkomt bij ‘Breughel’ is ‘Son en Breugel’ in Noord-Brabant.
Pagina (DBX) 707…
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hopen dat het jullie gezin bespaard blijft.Geen flauw idee Jay...
Ligt het aan mij, of wordt de sfeer hier op het forum ook steeds waar grimmiger?
Niet in dit topic hoor, maar andere topics...
Oh echt ? Welke topics dan ? Er was wel iets op koers AW maar dat was omdat de frontpage ridders hier alsnog hun gram wilde halenLigt het aan mij, of wordt de sfeer hier op het forum ook steeds waar grimmiger?
Niet in dit topic hoor, maar andere topics...
Vooral bij nieuwe auto valt het mij op, maar was inderdaad ook bij koers AWOh echt ? Welke topics dan ? Er was wel iets op koers AW maar dat was omdat de frontpage ridders hier alsnog hun gram wilde halen
Een vrachtwagen die gisteren een spoorbrug "kopte "ergens tussen Leiden en Amsterdam hielp ook niet mee kan ik je uit eigen ervaring vertellen...Nederlands treinverkeer liep gisteren in het honderd door sabotage![]()
Lekker!Ontspannen dagje voor de boeg. Ochtend wat werk verzetten , middag geblokt voor ‘mijzelf’ waar ik alles werk gelinkt oppak wat lange termijn focus is en dagdagelijks niet aan toekom. Mn eigen business case, waar wil ik groeien , maar ook m’n team verder bijslepen. Probeer ik elke maand te doen en vaak gewoon met koffie in het centrum.
De Adton Martin F1 Safety Car toch?Hopen dat het jullie gezin bespaard blijft.(Of bedoel je dat juist?
)
En Breughel: het enige wat in me opkomt bij ‘Breughel’ is ‘Son en Breugel’ in Noord-Brabant.
Pagina (DBX) 707…
![]()
De Adton Martin F1 Safety Car toch?
Het scheurijzer van Bernd Meijlander...
Een Monssisi zoiets was het toch? Duimpje kon je in het mondje stoppen weet ik nog. Mijn zusje had er één.Wie zusjes of nichtjes had in de 80s herkent vast deze pop en de gelijkenis qua kapsel met een coureur van het team vandaag
![]()
Een vrachtwagen die gisteren een spoorbrug "kopte "ergens tussen Leiden en Amsterdam hielp ook niet mee kan ik je uit eigen ervaring vertellen...
Wij zijn precies tot de poort van de camping gekomen en toen snel omgedraaid, precies voor de plensbui weer binnenHier net een paar korte maar stevige regenbuien met onweer gehad.
En onderweg naar huis over het stuk provinciaal (14km) met bomenrijen dicht langs de weg, heb je toch weer idioten, die hun verlichting van hun grijze of zwsrte C1, Fiesta of Kuga niet ontsteken![]()
God ja... jeetje dat is alweer een tijd geleden.Een Monssisi zoiets was het toch? Duimpje kon je in het mondje stoppen weet ik nog. Mijn zusje had er één.
God ja... jeetje dat is alweer een tijd geleden.
En de tamagotchi, wie kent dat nog?
Was dat niet een Furby?Ja, kennen wel, maar nooit gehad. Een beetje zoals de digitale versie van een kitten. Op tijd eten geven, aaien en veel spelen dan biepte dat ding terug en knipperde tevreden met zijn oogjes. Kinderen namen dat ding mee naar school om hun 'huisdier' niet alleen achter te laten want anders werd die triest![]()
Begrijp ik heel goed.Vandaag te horen gekregen dat ik bij de aankomende reorganisatie mag blijven. Mooi, maar wil ik dat wel? Ik heb gevraagd om eens te berekenen wat het financieel gaat doen als ik eerder stop. Als de reorganisatie over 6 maanden stopt heb ik nog 5 maanden te gaan. Maar eerder stoppen levert me wel een hele zomer vrij op. Na mijn gezondheids perikelen 6 maanden geleden ben ik er ook wel anders naar gaan kijken, telt ook mee.
Vandaag te horen gekregen dat ik bij de aankomende reorganisatie mag blijven. Mooi, maar wil ik dat wel? Ik heb gevraagd om eens te berekenen wat het financieel gaat doen als ik eerder stop. Als de reorganisatie over 6 maanden stopt heb ik nog 5 maanden te gaan. Maar eerder stoppen levert me wel een hele zomer vrij op. Na mijn gezondheids perikelen 6 maanden geleden ben ik er ook wel anders naar gaan kijken, telt ook mee.
Als het betaalbaar is.stoppen dus..
Als het betaalbaar is.![]()
Heb al het advies gehad om niet dit jaar te stoppen omdat er per 1-1-2027 overgegaan wordt naar het nieuwe pensioenstelsel.Als het betaalbaar is.![]()
Fijn! Beter dat je chickie beter is door de chickiesoup!Vriendin is trouwens aan de beterende hand, die kippensoep heeft gewerkt.
Geen idee of er kuikens gebruikt zijn voor de soep...Fijn! Beter dat je chickie beter is door de chickiesoup!![]()
Ze komen nooit aan de deur bij mij.Iemand vandaag al kinderpostzegels gekocht? Mijn groep is druk bezig, 18 kids al bijna €1700 opgehaald, trotse meester.
Sub staat in de garage uit het zicht.Die afschrikwekkende Sub op de oprit en dat bordje van die "Pitbull die waakt voor zijn baas" CK
Ik heb ze hier trouwens ook niet gezien
Mooi bewijs dat kippensoep met liefde gemaakt echt werkt!
Pitbull? Boxer!Sub staat in de garage uit het zicht.Die afschrikwekkende Sub op de oprit en dat bordje van die "Pitbull die waakt voor zijn baas" CK
Ik heb ze hier trouwens ook niet gezien
Mooi bewijs dat kippensoep met liefde gemaakt echt werkt!![]()
Je krijgt nog compensatie maar weegt dat op tegen de nieuwe regels?Heb al het advies gehad om niet dit jaar te stoppen omdat er per 1-1-2027 overgegaan wordt naar het nieuwe pensioenstelsel.
Nee, zuipen wel.Pitbull? Boxer!Kwispelen kan die wel!
Kwijlen hoop ik niet.
![]()
Why?Heb al het advies gehad om niet dit jaar te stoppen omdat er per 1-1-2027 overgegaan wordt naar het nieuwe pensioenstelsel.
Prima, maar doe dat op de rechterbaan.Heb je de benzineprijzen gezien? Dat ze geen 80 rijden.. :’)