Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Geen flauw idee Jay...
Hopen dat het jullie gezin bespaard blijft. ;) (Of bedoel je dat juist? :unsure:)
En Breughel: het enige wat in me opkomt bij ‘Breughel’ is ‘Son en Breugel’ in Noord-Brabant.

Pagina (DBX) 707…
aston-martin-dbx707-amr23-edition-01-645bf26034ce5.jpg

Laatst bewerkt:
Ontspannen dagje voor de boeg. Ochtend wat werk verzetten , middag geblokt voor ‘mijzelf’ waar ik alles werk gelinkt oppak wat lange termijn focus is en dagdagelijks niet aan toekom. Mn eigen business case, waar wil ik groeien , maar ook m’n team verder bijslepen. Probeer ik elke maand te doen en vaak gewoon met koffie in het centrum.

Lang onderweg al vandaag. Nederlands treinverkeer liep gisteren in het honderd door sabotage :mad: Maar op mijn lijn Gent - Antwerpen (drukste lijn van het land want ook veel vrachttreinen van en naar de havens) werd de boel vanochtend platgelegd omdat er spoorlopers waren gesignaleerd.

Ontspannen dagje voor de boeg. Ochtend wat werk verzetten , middag geblokt voor ‘mijzelf’ waar ik alles werk gelinkt oppak wat lange termijn focus is en dagdagelijks niet aan toekom. Mn eigen business case, waar wil ik groeien , maar ook m’n team verder bijslepen. Probeer ik elke maand te doen en vaak gewoon met koffie in het centrum.
Lekker!

Hier eerst wat werk voor het familiebedrijf gedaan, zo op de fiets naar het dorp voor de braderie. Opa gaf al wat handgeld mee voor de kids dus dat word weer een ‘mag ik dat?’ spervuur.

:)

Hier net een paar korte maar stevige regenbuien met onweer gehad.
En onderweg naar huis over het stuk provinciaal (14km) met bomenrijen dicht langs de weg, heb je toch weer idioten, die hun verlichting van hun grijze of zwsrte C1, Fiesta of Kuga niet ontsteken :mad:

Een vrachtwagen die gisteren een spoorbrug "kopte "ergens tussen Leiden en Amsterdam hielp ook niet mee kan ik je uit eigen ervaring vertellen...

Had gister heerlijk weer om met de z4 een ommetje richting kantoor rond de lunch te doen en om 15u weer met een ommetje de kleine bij school op te halen en naar huis te gaan

Af en toe wat drukkig maar was genieten :-)

Heerlijk dat lokaal werken!

Hier net een paar korte maar stevige regenbuien met onweer gehad.
En onderweg naar huis over het stuk provinciaal (14km) met bomenrijen dicht langs de weg, heb je toch weer idioten, die hun verlichting van hun grijze of zwsrte C1, Fiesta of Kuga niet ontsteken :mad:
Wij zijn precies tot de poort van de camping gekomen en toen snel omgedraaid, precies voor de plensbui weer binnen :)

Ja, kennen wel, maar nooit gehad. Een beetje zoals de digitale versie van een kitten. Op tijd eten geven, aaien en veel spelen dan biepte dat ding terug en knipperde tevreden met zijn oogjes. Kinderen namen dat ding mee naar school om hun 'huisdier' niet alleen achter te laten want anders werd die triest :ROFLMAO:

Ja, kennen wel, maar nooit gehad. Een beetje zoals de digitale versie van een kitten. Op tijd eten geven, aaien en veel spelen dan biepte dat ding terug en knipperde tevreden met zijn oogjes. Kinderen namen dat ding mee naar school om hun 'huisdier' niet alleen achter te laten want anders werd die triest :ROFLMAO:
Was dat niet een Furby? :p

Vandaag te horen gekregen dat ik bij de aankomende reorganisatie mag blijven. Mooi, maar wil ik dat wel? Ik heb gevraagd om eens te berekenen wat het financieel gaat doen als ik eerder stop. Als de reorganisatie over 6 maanden stopt heb ik nog 5 maanden te gaan. Maar eerder stoppen levert me wel een hele zomer vrij op. Na mijn gezondheids perikelen 6 maanden geleden ben ik er ook wel anders naar gaan kijken, telt ook mee.

Vandaag te horen gekregen dat ik bij de aankomende reorganisatie mag blijven. Mooi, maar wil ik dat wel? Ik heb gevraagd om eens te berekenen wat het financieel gaat doen als ik eerder stop. Als de reorganisatie over 6 maanden stopt heb ik nog 5 maanden te gaan. Maar eerder stoppen levert me wel een hele zomer vrij op. Na mijn gezondheids perikelen 6 maanden geleden ben ik er ook wel anders naar gaan kijken, telt ook mee.
Begrijp ik heel goed. ;) Als het kan en interessant is zou ik het lekker doen!

stoppen dus..

Gewoon niet twijfelen en doen - wat maken die laatste 6 of 11 maanden nu nog uit voor je pensioenbedrag tov een zalig lange zomervakantie?

Ik ben al voor mijn 50ste 4/5de gaan werken en geen seconde spijt van. Of toch, waarom heb ik dat nu niet eerder gedaan? Niet dat ik niet graag werk, maar het leven is zoveel aangenamer. (work life balance met een lelijk woord)
Intussen werk ik nog halftijds als werknemer (consultant) en ben ik zelfstandig in bijberoep in dezelfde sector (logistiek). Had ik ook al beter eerder gedaan :whistle:

Die afschrikwekkende Sub op de oprit en dat bordje van die "Pitbull die waakt voor zijn baas" CK :ROFLMAO:
Ik heb ze hier trouwens ook niet gezien ;)

Mooi bewijs dat kippensoep met liefde gemaakt echt werkt!

‘S Avonds laat en een lekker stukje relatief lege A4 vanuit het Amsterdamse. Natuurlijk moeten er weer werkzaamheden zijn want een nacht geen werkzaamheden op de A4 bestaat niet. Beter dan overdag zullen we maar zeggen.

De hoeveelheid lui wat gewoon 100 blijft rijden op de linkerbaan waar het 130 is blijft me verbazen. Je zou denken dat je op een gegeven moment wel schrikt van alle auto’s die er langs willen of je rechts voorbij vliegen met flink hogere snelheid.

Terug
Bovenaan