Mooi opkomst Escher!
King Cruise, Borchland Amsterdam, 14 september
Fantastische Buick8 (volledige naam ben ik even kwijt, ik dacht een Business Coupe) van een Corvette-clubgenoot. Met een lijn-8
Misschien wel mijn favoriete Mustang, niet in de laatste plaats omdat het een van de minst geliefde uitvoeringen is. De eigenaar was het er helemaal mee eens

Nieuw geleverd door Hessing
Een AMC Javalin. Mooi en apart model met briljant dashboard. Van de vijf Nederlandse Javalins waren er vier op dit evenement
Zo rot als een mispel deze Plymouth, maar ik heb een beetje een zwak voor ONK-Amerikanen
Prachtige ONK Charger
Het luxe-model van Chrysler is een tijd lang onder een eigen merknaam verkocht: Imperial. Verschillende generaties Crown werden zo verkocht. Dit 1970-model is eveneens ONK. Stond vorig jaar te koop voor ik dacht iets van 24.000 euro. Ik kon niet zien of de auto nu bij een andere eigenaar was.
En nog een Crown, misschien nog wel mooier. Een 63er met push button automaat en een niet-rond stuurwiel.
De bizarre Stutz Victoria.
Iets andere categorie maar wat mij betreft ook leuk: Oldsmobile Cutlass Calais. Zag er netjes uit alleen was de lak weggesleten van de motorkap.
Deze zag je nog best vaak rijden in Nederland, maar inmiddels een zeldzaamheid: Chevrolet Beretta.
Duo Bonnevilles