Het Grote Register Topic - deel 2

Ik ben vanavond flink bezig geweest met het Kadett Bestel en Kadett-Combo register. Tevens heb ik Google Drive gedownload om zo het Excelbestand online te kunnen zetten. Volgens mij kan ik het alleen delen met mensen van wie ik het gmail-adres heb. Dus voor de geïnteresseerden: pb me je gmailadres, en dan kan ik je toevoegen. Ik ben dit ook van plan met het grijskenteken register als ik dit wat verder heb uitgewerkt. Het is ook nog maar een test..

De link naar het bestand (volgens mij dus alleen toegang als ik je toevoeg): https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Yyp7JUTBSj1IVR421UxrIdePMcU-wNA0d-18gbtCCOY/edit#gid=283037966

Kan iemand mij vertellen hoe ik een link toevoeg zodat je bijvoorbeeld door op het kenteken te klikken je de foto van de betreffende auto ziet?

Alvast bedankt!

Ukje.

152159076_1_big.jpg

Wellicht al bekend.

Astrawez zei:
Ik ben vanavond flink bezig geweest met het Kadett Bestel en Kadett-Combo register. Tevens heb ik Google Drive gedownload om zo het Excelbestand online te kunnen zetten. Volgens mij kan ik het alleen delen met mensen van wie ik het gmail-adres heb. Dus voor de geïnteresseerden: pb me je gmailadres, en dan kan ik je toevoegen. Ik ben dit ook van plan met het grijskenteken register als ik dit wat verder heb uitgewerkt. Het is ook nog maar een test..

De link naar het bestand (volgens mij dus alleen toegang als ik je toevoeg): https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Yyp7JUTBSj1IVR421UxrIdePMcU-wNA0d-18gbtCCOY/edit#gid=283037966

Kan iemand mij vertellen hoe ik een link toevoeg zodat je bijvoorbeeld door op het kenteken te klikken je de foto van de betreffende auto ziet?

Alvast bedankt!

Het fijne weet ik er niet van, maar aangezien ik gewoon in het oudste/jongste register kan kijken zonder me daarvoor te hebben aangemeld ben ik eens gaan zoeken. Blijkt dat je een bestand openbaar kunt maken door het te publiceren.

@PM zei:
Astrawez zei:
Ik ben vanavond flink bezig geweest met het Kadett Bestel en Kadett-Combo register.
...

Het fijne weet ik er niet van, maar aangezien ik gewoon in het oudste/jongste register kan kijken zonder me daarvoor te hebben aangemeld ben ik eens gaan zoeken. Blijkt dat je een bestand openbaar kunt maken door het te publiceren.

Bedankt! (y) Als het goed is moet nu iedereen het kunnen zien: (klik)

Registerspots van gisteren:

2CV op de Franse Autodag in Culemborg
2m5b95z.jpg

2l9h8us.jpg

Prius I op de A2 met kenteken 52-GP-FB
2mcfsrq.jpg

Net als deze PT Cruiser (een Touring Edition)
24mrmed.jpg

Astrawez zei:
@PM zei:
Astrawez zei:
Ik ben vanavond flink bezig geweest met het Kadett Bestel en Kadett-Combo register.
...

Bedankt! (y) Als het goed is moet nu iedereen het kunnen zien: (klik)

Yep, ik kan hem ook zien. Apart geval trouwens, die BX-49-JP. Bij VWE geldig en bij RDW onbekend :confused:

Bedankt Klassiekerrijder en @PM. (y) Dan weet ik in ieder geval zeker dat het is gelukt.
Van de BX-49-JP snap ik ook niks inderdaad. Ik dacht op het moment van nakijken dat hij misschien op die dag zou zijn gedemonteerd. Dat zou het nog kunnen verklaren, maar nu snap ik er ook niks van. :confused:

Goed werk, Astrawez! (y)

Ik heb uit Frankrijk twee PT Cruisers voor XBXG:

Speciaal voor jou, Wouter.:) In Nevers (58) en het was een Touring.

In Anduze (30).

Dat is wel heel toevallig. Ik weet vrijwel zeker dat ik deze Lancer afgelopen zondag tussen Arcen en Venlo heb zien rijden, ook met deze aanhanger. Hij reed me namelijk tegemoet richting Venlo, en ik weet nog dat het kenteken met DD begon (en ik baalde nog dat ik hem niet had kunnen fotograferen).

Voor 'Tussen de Oldtimers' deze Citroën BX TZD TURBO BREAK S,
19786960734_abf1376223_c.jpg

20221555600_14f9ed917c_c.jpg

Voor XBXG (haast onvermijdelijk) :p 3x PT Cruiser ,allemaal te Dordrecht gespot:

Een Poolse Limited 2.0L:
20415714051_619d57f0b2_c.jpg

Een embleemloze Touring Edition:
20383338746_c8e82958e7_c.jpg

Met op 10 meter afstand, nog een geïmporteerd exemplaar, een Limited Edition:
20221538380_e72284ab85_c.jpg

Bij mijn weten 2x achterwielaangedreven Opel's Rekord voor Samochód de eerste in Dordrecht, de 2e in Puttershoek gespot.
20221564280_b967c422df_c.jpg

20221639968_9a1703e054_c.jpg

20415816341_a3db5cb9a8_c.jpg

20400953682_b8b0c5f1d4_c.jpg

19788633223_25f0156e76_c.jpg

Citroën BX voor Tussendeoldtimers

Rolls-Royce (alle modellen) voor StefanV6

Opel - achterwiel aangedreven en ONK voor Samochod

PT Cruiser voor XBXG

Dit was de 19-JT-FK. Staat bij Rutte in Velserbroek. De PT Cruiser erachter was kentekenloos en ik kon ook geen spoor van een kenteken vinden.

Porsche 924 voor Klassiekerrijder

Net-geen origineel Nederlands kenteken maar misschien toch in het archief? EDIT: Kenteken vergeten; DZ-24-HR.

Mitsubishi Colt voor J. Mulder

Mitsubishi Lancer C60 voor J. Mulder

Volkswagen Polo 86c voor Sjon77

Renault 17 voor Renault 15.17

Iedereen weer bedankt voor de 605's & RR's van de laatste tijd! (reageer hier niet veel, maar registreer wel alles)

Ik ben ook bezig met een 4e (jaja) register, aangezien ik niet heel drukke registers heb nu. Het gaat om de volgende modellen:

Chrysler 160, 180 en 2 Litres

(Chrysler-)Simca 1609, 1610 en 2 Litres

En de Talbot 1610 en 2 Litres

Erg veel voorkomend zijn deze auto's niet, dus veel spots verwacht ik niet, maar ik meld het toch even ;)

Stefan-V6 zei:
Ik ben ook bezig met een 4e (jaja) register, aangezien ik niet heel drukke registers heb nu. Het gaat om de volgende modellen:

Chrysler 160, 180 en 2 Litres

(Chrysler-)Simca 1609, 1610 en 2 Litres

En de Talbot 1610 en 2 Litres

Erg veel voorkomend zijn deze auto's niet, dus veel spots verwacht ik niet, maar ik meld het toch even ;)

Ik neem aan dat je net als met de Fiats ook oude kentekens verzamelt? Dan heb ik er vast een paar voor je:

Chrysler 160

Chrysler 180

Chrysler (Simca) 2 Litres

Chrysler Simca 1609

Talbot Simca 2 Litres

Het staat genoteerd in de openingspost. ;)

Voor de Opel-registers: Hier staan de foto's welke ik gisteren op het Opeltreffen in Sevenum heb gemaakt.

Na 2 drukke avonden heb ik nu eindelijk het Astra F Bestelwagen-register online staan (het rechtse tabblad):
Hier de link.
Wel vreemd overigens dat er in dit bestand lijnen wegvallen die in mijn bestand wel gewoon goed staan.. :rolleyes:

Van de Astra F Van Benzine zijn er nog 25 geldige Nederlandse kentekens, waarvan 19 met een geldige apk.
Van de Astra F Van Diesel zijn er nog 107 geldige Nederlandse kenteken, waarvan 58 met een geldige apk.

Nu dit eindelijk op orde is, ga ik binnenkort weer verder met het hatchback-grijskenteken register. ;)

PT Cruiser op de A28 (09-PJ-VG als ik me niet vergis, Limited 2.0 L)
mh6ple.jpg

Audi 80 B2 facelift in Ruinerwold
2mcvp0g.jpg

20t2nhs.jpg

Nog een paar oude, en een nieuwe register-spot:

Mazda <1986

VW Golf II

Nog maar eens deze mooie 605 op de A2 ;)

En een Alfa 164 3.0 Q4 voor AlfaFrank

Dank je PR74(y)

Ik had deze audi al in mijn register,maar een paar extra foto's doen het goed.
Net als het idee dat deze eigenaar er zo te zien goed voor zorgt.

62-87-SG is de enige mogelijkheid, dit is de enige Citroën met een kenteken eindigend op -87-SG dat nog bestaat.

Peugeot 205 op grijs kenteken van 1992,nog van de eerste eigenaar:

i3nqh7a4nva.jpg

Bedankt! Ik had er nog geen foto van. (y)

Vandeweek heb ik trouwens alle Mazda en Mitsubishi gecheckt..

Mazda 323 Van (1980-1986)
Geldig kenteken: 14
Waarvan met apk: 4
Van eerste eigenaar: 1

Mazda 323 Van (1986-1989)
Geldig kenteken: 11
Waarvan met apk: 7
Van eerste eigenaar: 3

Mazda 323 (1992-1993)
Geldig kenteken: 9
Waarvan met apk: 7
Van eerste eigenaar: 2

Mazda 626 Van (1985-1986)
Geldig kenteken: 4
Waarvan met apk: 0

Mitsubishi Colt Van (1987)
Geldig kenteken: 6
Waarvan met apk: 2

Mitsubishi Colt Panel Van (1989-1993)
Geldig kenteken: 2
Waarvan met apk: 2

Van Nissan heb ik nu ook alle kentekens compleet. Nu alle 80 nog even controleren op geldigheid. ;)

Astrawez zei:
Van Nissan heb ik nu ook alle kentekens compleet. Nu alle 80 nog even controleren op geldigheid. ;)

Dus...

Nissan 100 NX Grijskenteken
Geldig kenteken: 1
Waarvan met apk: 0

Nissan Bluebird HB Van
Geldig kenteken: 3
Waarvan met apk: 1

Nissan Cherry Van
Geldig kenteken: 4
Waarvan met apk: 1

Nissan Micra Van
Geldig kenteken: 8
Waarvan met apk: 6

Nissan Silvia Grijskenteken
Geldig kenteken: 16
Waarvan met apk: 6

Nissan Sunny Van
Geldig kenteken: 28
Waarvan met apk: 11
Van eerste eigenaar: 3

De Mazda 323 Van tot 1986 is geen hatchback.

Dit exemplaar is overigens onlangs in de prak gereden.

Bedankt. (y) Weet je nog of het een Classic, Limited of Touring was? (Tip: als je de mogelijkheid hebt, kun je dan een foto van de achterkant maken? ;) )

XBXG zei:
Bedankt. (y) Weet je nog of het een Classic, Limited of Touring was? (Tip: als je de mogelijkheid hebt, kun je dan een foto van de achterkant maken? ;) )

Zal er nog eens langs rijden.

Terug
Bovenaan