Het Grote Register Topic - deel 2

Gewoon Dirk zei:
@Astrawez, ik mis bij Mazda de 121, daar was toch ook een Van van?

Dat klopt Dirk, alleen is het enige overgebleven kenteken de VB-91-DP. Deze is nog wel geldig, alleen is de APK in 2010 verlopen.

De volgende spots zijn gemaakt door mijn goede vriend Paul. ;)

Voor 300CE en Jeroen Baur:

Voor XBXG:

Voor ProThijs:

Voor Samochód:

Voor Bas1986

En voor Pobresh:

Als het goed is is alles in Best gespot, behalve de Omega, die is zo te zien in Eindhoven vastgelegd.

Zie hier een vroege d kadett 1.3S van begin 1980
vierdeurs.korte klep, vierkante koplampen.

FT-97-VJ
Foto-MMHVQ86M-D.jpg

Foto-6GML8H46-D.jpg

Dat is een leuke inderdaad! (y) Hij is al wel meerdere malen gespot en heeft een tijdje terug nog op Marktplaats gestaan.
Maar toch bedankt voor deze extra foto's. ;)

Hij staat vlak in de buurt van een kadett C liefhebber, die overigens ook een d kadett bieber heeft/gehad

Iedereen heel erg bedankt voor de spots van de laatste tijd, het register is weer bijgewerkt!:D

Enkele weken niet achter de pc gezeten ivm vakantie en lekker zomerweer,
maar inmiddels weer aan 't werk en ik heb de draad weer opgepakt.
Bedankt voor alle Polo's van 1975 t/m 1990 spots!!!

Voor XBXG , gespot te 's-Gravendeel ,een Classic 2.0L ik denk dat ik hem eerder al doorgegeven heb / gespot heb, maar dan heb je hem nú in ieder geval.
\
20797558798_4fa1c68e57_c.jpg
\

SwedishFrenchDriver zei:
Saab 90 toevoegen aan de lijst!

Klassiekerrijder haalt me de woorden uit de mond. Misschien goed om te weten dat dit topic door een mens wordt bijgehouden, en niet door een robot! :rolleyes:

We hebben hier al heel wat mensen zien komen en gaan, sommigen gedroegen zich zelfs vriendelijker dan jij. Advies: kijk hier voor je met een register begint een paar maanden rond en voorkom dat je een van de velen bent die er na korte tijd mee kappen omdat het enthousiasme (en de betreffende auto) weg is. Mensen moeten namelijk nogal wat moeite doen voor je om jouw register van foto's te voorzien.

Voor het T1-register:
Grotefoto-KHMFJ7OC.jpg

@Klassiekerrijder: dank voor de Polo's.
Nette coupe. De sedan diesel met schade helaas, toenmalige eigenaar had er daardoor geen zin meer in, een tusseneigenaar
heeft er gauw een andere deur ingehangen en doorverkocht => rijdt nu in jouw regio.

Ik heb 'm inmiddels al een paar keer zien rijden inderdaad, het is geen bezoeker.
Lastige schade, herstellen kost veel meer dan de restwaarde.

De coupé is een laat exemplaar met de dunne bumpers, volgens mij heb ik nog niet zo'n late gezien.

@KR; nee, had 'm gemist! Paar jaar geleden nog eens bij wezen kijken, toen als student te weinig centjes. Wel de eigenaar toen geholpen de tellerbak terug te zetten, die was eruit geweest. Betreft overigens de B43724-15, geleverd door Autohaus Gubin in Bochum.

Gr Jeroen

Hij ziet er niet zo geweldig meer uit. De lak is op, het dak is gerepareerd met duct tape en er zit hier en daar wat roest.
Een pagina terug staat trouwens ook nog een E21 Baur.

Audi 80

Achterwielaangedreven Opel

Renault 11 (laatst ook al gespot, maar gaat behoorlijk achteruit)

Rolls-Royce

Volkswagen Polo (of wat er van over is)

@Astrawez: sorry voor mijn late reactie, maar dat maakt de waardering voor de SD1 foto niet minder :). Bedankt!! (y)
Erg gaaf exemplaar, een van de oudsten. Had zelfs het kenteken nog niet in het register, dat zijn de leukste ;)

Voor de geïnteresseerden: ik heb heel de avond gewerkt om alle foto's die ik had in het Kadett Bestel-, Kadett-Combo-, en Astra F Bestel-Register toe te voegen.
Zie HIER!

Kan er iemand me vertellen of het naar behoren werkt met de foto's?

Hmm, vreemd. Ik heb hem nu van het publiceren afgehaald en weer opnieuw gepubliceerd..
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Yyp7JUTBSj1IVR421UxrIdePMcU-wNA0d-18gbtCCOY/pubhtml

Ik loop een beetje achter met foto's uploaden dus hier zijn nog wat registerauto's die op de oldtimerdag in Ruinerwold stonden (PR74 heeft de Audi 80 al gepost):

Voor het Golf-1-Register:
20930607918_a915eac8cc_c.jpg

Voor Baur/300CE:
20497453113_880503d6f3_c.jpg

Voor 300CE:

Voor Samochód/Koen.:

Voor rellie kel:

Voor ProThijs:

Voor Bas1986:

Voor Alfa-Frank:

Voor Astrawez:

(ff doorklikken voor de afzonderlijke foto's)

Voor ginkelvanmichiel:

Voor Stefan-V6:

Voor Volkswouter:

Voor Tussendeoldtimers:

Voor rzasa:

Voor UKkie:

Voor Sjon77:

Iedereen weer bedankt voor de achterwiel aangedreven Opels. (y)

En Astrawez ik heb nog een kenteken voor je VJ-44-JK is niet geldig meer is van 1999 t/m 2001 van mij geweest.

Grotefoto-3BV7IPQO.jpg

Leuke Combo! Dankjewel. (y) Ik ga de foto zeker bewaren, maar voor nu voeg ik alleen nog de exemplaren toe waarvan het kenteken nog bij VWE op te vragen is (ook gedemonteerd en geëxporteerd). Helaas is deze dat niet meer..

Dank voor de Polo's.
Waarom mensen hun auto expres laten roesten of toetakelen zoals die laatste Polo 'steilheck', zal ik waarschijnlijk nooit begrijpen....

Astrawez zei:
Leuke Combo! Dankjewel. (y) Ik ga de foto zeker bewaren, maar voor nu voeg ik alleen nog de exemplaren toe waarvan het kenteken nog bij VWE op te vragen is (ook gedemonteerd en geëxporteerd). Helaas is deze dat niet meer..

Een Oom van mij had vroeger 2 Opel Kadett combo's,een blauwe,SY-99-XF van 1988,en een rode,GP-VB-97 van 1993.
Een andere Oom had vroeger een witte Opel Combo van 1993,de VV-02-RG,alledrie auto's zijn inmiddels gesloopt,maar staan nog wel in de vwe database en bij de kentekencheck van autoweek.

Chrysler PT Cruiser van 2001,gezien in Sneek,een Touring Edition:

ptyzxs2ekwg.jpg

Terug
Bovenaan