Het Grote Register Topic - deel 2

Alsjeblieft G.Noot, je hebt er misschien niets aan maar deze 100 veroverde nogal wat prijzen bij de cross, in de periode eind jaren 80 begin 90.
Foto-OSWBP7WD-D.jpg

Misschien gewoon leuk, wel een slechte foto....maar ja

Super dat er een nieuw topic is gestart: Ik heb al een aantal keren geprobeerd de spotters van B-Kadett's te bedanken, maar het forum loopt steeds vast. Bij deze: allemaal bedankt voor spotten!

Ralph

@Astrawez:
AL-08-58 > Deze heeft voor een tijd terug op marktplaats gestaan. Heb ik helaas al.
LF-LG-93 > Heb ik al. Zelfs voor gebeld. Plaatwerk allemaal rot. De beste man wou er veel te veel voor hebben (ongeveer 1200 euro, goud zoeker o_O)
Ernaast staat ook nog een Audi 100.. geen kenteken.

@929V6
03-YB-82 > Heb ik al. Auto is gerestaureerd, helemaal in nieuwstaat!
Dan nu de niet meer bestaande exemplaren!! JAAA heel graag.. Deze drie had ik dus nog niet. Bedankt!

@Stif
Zulke plaatjes doen pijn aan mijn ogen. :cry:

@XBXG
44-38-RD > Heb ik al in mijn archief staan.
57-GJ-HS > Heb ik al. Eeuwig zonde!!
43-AV-46 > Heb ik al. Heeft laatste te koop gestaan, geëxporteerd naar Polen.

Iedereen super bedankt!!

@Astrawez > Hier is het plaatjes archief Flickr
Alles word nog geïndexeerd met datum tenaamstelling etc. Daarover later meer.

@ XBXG: Bedankt voor de link. Ik kijk minimaal één keer per dag op Marktplaats, Speurders, en Autoscout24. Deze had ik dus al.
Hij stond een half jaar geleden ook al te koop met zichtbare schades. Nu is alles met een spuitbus weer opgelapt en ziet het er dus helemaal niet meer uit. Toch wordt er nu meer voor gevraagd. Sommige mensen...

@ G. Noot: Ik zet deze link er zolang wel bij dan. (y)

@Astrawez de foto's van de audi's type 44 staan hier https://www.flickr.com/groups/2655101@N20/pool/

en iedereen nog bedankt voor de foto's!!

Astrawez zei:
Bedankt voor je reactie Simcat. Iedereen moet voor zichzelf weten of een register openbaar kan worden gemaakt of niet.
Maar als ik het goed begrijp kan ik dus (in jip-en-janneke-taal) de registers weer in het zwart zetten, zodat er weer foto's van deze merken kunnen worden geplaatst?
Simca heeft heel veel woorden, komma's en schrijffouten nodig om aan te geven dat hij niet begrijpt wat de bedoeling van dit topic is: hij denkt dat hij gegevens moet doorgeven, terwijl er juist wordt aangeboden om voor zijn register spots te plaatsen. Ik zou dus zeggen: verwijder het Simca-register maar uit de lijst. Graag of niet, toch?

Ik ben geruime tijd offline geweest en zal de komende dagen het Manta en Ascona register weer up to date maken, wat nu nog alleen het Manta B register is. Iedereen van het oude register topic nog bedankt!

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bestelauto-s/m882136637-nissan-sunny-2-0-dsl-apk-09-2015.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
$_85.JPG

VP-21-JK
$_85.JPG

En nog een grijs kenteken Hatch voor Niels op Marktplaats:

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m877886259-renault-clio-1-1-rl-van-1e-eig-45000km-dealeronderhouden.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

cj7JSxLAnX1j0TbmhHbeQA==.jpg

2x Gespot te Dordrecht voor XBXG:
16098032545_b4bdcefd76_c.jpg

Bij een autobedrijf, vermoedelijk dus te koop:
16097305962_756f9070d6_c.jpg

En op het plein bij een winkelcentrum:
15911938749_637827ebc0_c.jpg

Voor JOtter:

2010 Saab 9-5 2.0 TiD

2011 Saab 9-5 2.0 TiD

Voor AlfaFrank:

1996 Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark

Voor 300CE:

1989 BMW 316i (E30)

Voor kadert-b20 en Samochod:

1972 Opel Kadett B

Voor Sjon77 een linkje omdat ik niet weet welke Polo's ik niet heb gedeeld in de afgelopen maanden.
Ook voor Samochod een linkje omdat ik goed wat achterwielaangedreven Opel's over het hoofd kan hebben gezien.
De Golfjes II zet ik nog even on hold in afwachting van wellicht een nieuwe registerhouder.

Gijs571 en D-C, dank voor de E30's!

Hier mijn spots van de afgelopen week, allemaal toeval treffers dus allemaal met m'n telefoon gefotograveerd. De kwalitet is niet altijd even denderend maar dat maak weinig uit neem ik aan.. :)

Mitsubishi Colt C50 voor J.Mulder:

Colt MV 1.3 GL, DN-LB-17, Weert:
s26xw2.jpg

Toyota MR voor D'oh

MR2 1.6 Twincam 16, HZ-FX-84, Nederweert:
281yjok.jpg

RWD Opel's, origineel Nederlands voor Samochod:

Omega B 2.0, TN-NR-58, Weert:
vobrpv.jpg

Omega B Caravan 2.2X, 05-DS-ZK, Weert:
bef3ic.jpg

Chrysler PT Cruiser voor XBXG:

2.4 16V Limited, 21-PZ-GX, Weert:
vqmagy.jpg

2.4 16V Touring, 99-RJ-JD, Weert:
2zoknjb.jpg

Bedankt 300CE! Van dit exemplaar had ik nog geen foto en er zijn nog heel erg veel DN-LB-** overgebleven. Weer eentje in de rij erbij dus.

Het is alweer even geleden, maar hierbij mijn register spotjes. Wesley, tof dat je een nieuw topic hebt geopend(y)!

Zoals gewoonlijk; wil je meer foto's? stuur mij maar een PB!

Allereerst nog even voor JOtter:
Saab 9-5 Sedan 2.8T Aero XWD - Den Haag

En de rest:
Datsun 120A - Voorburg

Fiat 132 2000 - Delft

Opel Kadett Coupé 1.2S De Luxe - Rotterdam

Rolls Royce Silver Shadow - Rotterdam

Volkswagen Golf 1.5 ND - Delft

Ik heb nog eens mijn oudere spots bekeken en toen kwam ik nog een paar registerauto's tegen op de achtergrond.

Misschien hebben jullie er wat aan:
Voor 300CE:
XG-JD-74 - BMW 325i Touring - Rotterdam

Voor Samochod:
68-GH-SV - Opel Omega Sedan 2.2i 16V Elegance - Pijnacker

Voor Renault15.17:
9-TJD-90 - Renault Zoe Zen - Rotterdam

Stefan-V6 zei:
@sjoerd95: Ik had ze allebei al (die 132 is een bekende op dit forum ;) ) maar toch bedankt!
You're Welcome :)

Nog een 'achtergrondspot':
Voor Bas1986:
YB-84-JH - Volkswagen Golf GTI 1.8 16V Injection - Rijswijk

Chrysler PT Cruisers
Almere, Touring CRD
RezCIMG9067_zpsd974443d.jpg

Dronten
RezCIMG9070_zpsef1dc1de.jpg

Lelystad, Limited 2.4L
RezCIMG9079_zps190df4dd.jpg

Dronten, GT 2.4 T
RezCIMG9082Rx_zps090cce27.jpg

Almere, Limited 2.4L
RezCIMG9084Rx_zpsf82d005b.jpg

Renault Zoe
RezCIMG9076_zpsba5e865d.jpg

@ D-C en sjoerd95: Bedankt! :)

Nog twee Zoe's op Terschelling en in Harlingen:

DSC_2597-kopie_zps84e6b957.jpg

DSC_1127-kopie_zps41380198.jpg

botep zei:
57-NXK-1 Citroen voor XBXG

55-LL-RX Chrysler te Sint Annaparochie

Bedankt voor de PT Cruiser. (y) Die was nog niet bekend.
Maar ik spaar geen BX'en... ik heb er al een voor de deur staan. ;)

31-NB-VN
PTC touring CRD
Foto-CQRJXSUO-D.jpg

14-PF-DP
PTC Cabrio limited 2.4L
Foto-KIPXUTAL-D.jpg

Beiden gespot in Hoorn nh

Bedankt. (y) Van de eerste had ik nog geen foto en de tweede was nog helemaal niet bekend.

je wordt flink verwend met je PT cruisers....haha..

toch rijden daar nog veel van rond...

@ Probesh: spaar je eigenlijk ook de 6N2? Toevallig zag ik er vanochtend eentje rijden.

Voor UKkie: Daihatsu Charade 1986

Voor Aapjeh: Opel Corsa A2 (volgens mij heb ik deze al eens doorgegeven, alleen kan ik er geen foto meer van vinden, dus voor de zekerheid)

Ik zag vandaag in Rotterdam een Citroën Visa met het kenteken PN-17-ZT, aangezien ik van het bestaan fan deze forumpagina afwist had ik het kenteken maar even genoteerd. Ik heb ook een foto maar die is niet zo duidelijk.

245j7.jpg

Gespot bij het Luxor in Rotterdam. Ik hoop dat de Visa-registreerder er wat aan heeft!

De Registerspots-update:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America - Leidschendam

Citroën BX 1.9D - Voorburg

Citroen AZ U - Rotterdam

Citroën AK400 - Rotterdam

Opel Kadett 2-Deurs 1.1 Standard - Rotterdam

Opel Manta Berlinetta GT/J 2.0S - Rotterdam

Fijn, zo'n nieuw registertopic! Goed werk, Astrawez! (y) En inderdaad ook dank aan Idranor voor de vorige. (y)(y)

Een aantal bijdragen van mij:

Alfa Romeo 164

Opel Ascona A (ik neem aan dat de Voyage hier ook onder valt?)

Opel Corsa A

Volkswagen Polo

Terug
Bovenaan