Het Grote Register Topic - deel 2

Ik zoek niet verkoopsites of fotosites af op zoek naar PT Cruisers. Anders kost het me veels te veel tijd. ;)

XBXG zei:
Ik zoek niet verkoopsites of fotosites af op zoek naar PT Cruisers. Anders kost het me veels te veel tijd. ;)

Is het dan niet een idee voor jou om zelf een flickr-pagina voor PT Cruisers aan te maken, zoals botep heeft gedaan voor de Audi 100? Dan kunnen de spotters met een flickr-account ze gelijk toevoegen.

Chrysler PTcruiser,de 12-HX-VK:

hmgq73q84s0.jpg

929V6 zei:
XBXG zei:

Is het dan niet een idee voor jou om zelf een flickr-pagina voor PT Cruisers aan te maken, zoals botep heeft gedaan voor de Audi 100? Dan kunnen de spotters met een flickr-account ze gelijk toevoegen.

Nee, dat lijkt me geen goed idee. Een groot deel van de foto's die ik heb opgeslagen zijn niet door mij gemaakt. Die ga ik uiteraard niet online zetten.

Charger zei:

Bedankt. (y) Daar had ik nog geen foto van. Weet je nog in welke plaats je 'm hebt gespot en welke uitvoering het was (Limited, Touring, Classic)?

XBXG zei:
929V6 zei:
XBXG zei:

Nee, dat lijkt me geen goed idee. Een groot deel van de foto's die ik heb opgeslagen zijn niet door mij gemaakt. Die ga ik uiteraard niet online zetten.

Maar dat is ook niet de insteek die ik bedoel, ik had misschien het woord groep moeten noemen.:) Ik denk dat je dat principe wel kent als flickr-gebruiker. Wie een foto van een PT Cruiser op zijn flickr-account heeft gezet kan hem vrijwillig toevoegen aan jouw groep (mits eerst lid geworden) en mocht die persoon de foto weer van zijn account verwijderen, dan verdwijnt hij ook weer uit de groep. Het idee heeft dus alleen betrekking op PT Cruiser spotters met een flickr-account en de anderen kunnen dan gewoon hier hun foto's blijven posten. Het werkt wellicht gemakkelijker en daarom geef ik het als tip, maar het zou ook kunnen dat jij het als lastiger ervaart.

929V6 zei:
XBXG zei:

Ik zal mijn UKkie album op flickr ook eens bijwerken ;)

Deels gedaan. Check UKkies. Heb nog meer. Volgt later.

https://autodeals.nl/occasions/volkswagen/polo/1661298/volkswagen-polo-1300-van-btw-auto.html
BS88PS
image3.jpg&pos2

XBXG zei:
929V6 zei:
XBXG zei:

Charger zei:

Bedankt. (y) Daar had ik nog geen foto van. Weet je nog in welke plaats je 'm hebt gespot en welke uitvoering het was (Limited, Touring, Classic)?

Die PTcruiser heb ik in Sneek gespot,volgens onderdelenzoeker.nl is het een classic uitvoering.

Bedankt Niels, voor het spotten van een zeldzame GLI automaat. Deze was al wel bekend, ik heb zelfs het onderhoudsboekje ervan! Deze probeer ik altijd te bemachtigen als er een Colt te koop staat, zodat er nog iets van over is als ze naar de sloop gaan. Dit exemplaar is vorig jaar van eerste eigenaar gelomen en heeft 150.000 km gelopen.

Chrysler PTcruiser,83-SH-SR,een touring uitvoering,gezien in Bolsward:

yfgo4wgkbch.jpg

bedankt voor alle BX'en en CX'en, voor de spotters met flickr, ik ben daar nu ook te vinden onder de naam tussendeoldtimers.

929V6 zei:
Maar dat is ook niet de insteek die ik bedoel, ik had misschien het woord groep moeten noemen.:) Ik denk dat je dat principe wel kent als flickr-gebruiker. Wie een foto van een PT Cruiser op zijn flickr-account heeft gezet kan hem vrijwillig toevoegen aan jouw groep (mits eerst lid geworden) en mocht die persoon de foto weer van zijn account verwijderen, dan verdwijnt hij ook weer uit de groep. Het idee heeft dus alleen betrekking op PT Cruiser spotters met een flickr-account en de anderen kunnen dan gewoon hier hun foto's blijven posten. Het werkt wellicht gemakkelijker en daarom geef ik het als tip, maar het zou ook kunnen dat jij het als lastiger ervaart.

Ah, op die manier. Ik heb bij mijn komst op Flickr ooit besloten om zelf geen groep te starten. Daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. ;)

Charger zei:
Die PTcruiser heb ik in Sneek gespot,volgens onderdelenzoeker.nl is het een classic uitvoering.

Charger zei:
Chrysler PTcruiser,83-SH-SR,een touring uitvoering,gezien in Bolsward:
https://www.mupload.nl/img/yfgo4wgkbch.jpg

Bedankt. (y)

Opel Ascona Hatchback 1.6S LS - Rotterdam-Katendrecht

Seat Marbella 0.9 Colors - Rotterdam-Katendrecht

Seat Marbella 0.9 Fun - Schiedam

@rellie kel en andere geïnteresserden, de 51-ea-88 is helaas van de nederlandse wegen verdwenen, is gesloopt in eigen beheer

Leuk hè, al die oude beelden. Goede vondst ook die Corsa! Hij rijdt wel lekker rustig voorbij, alleen dan staat die Agent weer in de weg voor een mooi plaatje. o_O

En ook van mijn kant dank, rzasa, dat zijn twee vliegen in een klap :)

En ook bedankt voor de Corsa, Rob! (y)

Opel Ascona C:

hkdb7yehlry.jpg

Chrysler PTcruiser,de 14-HH-RK,gezien in Bolsward,een touring uitvoering:

lhpqzgbeits.jpg

Ik zag pas later dat een gedeelte van mijn vinger er ook op stond.:D

Bij een kleine handelaar in het hoekje een BMW E30
Wit XD-47-XL.
Lijkt volgens rdw de tweede eigenaar, apk verlopen. Ik moet zeggen dat hij er nog goed uitziet.
Als je wil, probeer ik een fotootje te maken

Voor Samochód een verzameling Omega Caravans:

Voor XBXG:

Spotplaats Tilburg

Voor Gijs571:

Voor 300CE:

Voor ginkelvanmichiel:

929V, Gijs571 en Niels. Bedankt! Veel Tourings, die zie ik het liefste!

@ Stif, een foto zou top zijn! Bedankt alvast ;)

Hier mijn opbrengst: (hoe meer ik op register auto's let deste minder ik 'r zie.)

Sportieve Impreza's voor Gijs571:

2.0 WRX AWD, 29-NF-DS, Weert, Limburg:
xm7eqc.jpg

Grijskenteken Hatchback's voor Niels:

205 Commercial 1.6 Terberg, VH-LG-94, Eindhoven, Noord-Brabant:
tafnle.jpg

Gele VW Polo 6N voor Probesh:

1.6, PZ-VD-52, inmiddels gedemonteerd, Weert, Limburg:
2071hfd.jpg

Registerspotters... behalve het feit dat ik misschien heel veel spots op mijn flickr-stream heb staan die voor menigeen aantrekkelijk is. (bij sommigen zijn ze al wel bekend) .

Heb ik een vraag, is er iemand die een register bijhoudt van Volkswagen Polo's? En dan doel ik op het tweede model, geleverd vanaf 1981/82 .

Dit model dus! Dit specifiek model wat op de foto staat is mijn eerste autootje geweest, en ik ben er sinds een ongeveer een uurtje achter dat ie nog leeft! Het lijkt me dus erg leuk om de auto eens weer te zien, maar dat is natuurlijk mission impossible denk ik, vandaar dat ik dacht dat ie misschien in een register zou staan! :D

Bedankt weer voor de leuke Subaru's!

@Pjotr, volgens mij wordt er wel een register van dat model Polo bijgehouden. Ik kan zo gauw alleen niet bedenken wie die bijhield.

Zelf ook nog een registerspotje:
Hatchbacks op grijs kenteken
16363812736_02cfd330d0_c.jpg

Bedankt voor de gele 6N weer! (y)(y)
Stonden allemaal al in het register of op de plank om toe te voegen.

@300CE: foto al eens eerder geplaatst? Heb exact die foto al een tijdje in het register staan namelijk.

@ Probseh, ja die had in inderdaad al een keer gepost maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ook alle foto's niet meer had.

Blijkbaar wel dus, mijn fout. :)

Dank voor de Polo86c-spots.
ik ben niet dagelijks hier online, maar wel bijna dagelijks bezig om de spots te verwerken in m'n register en daarna online te zetten.
Pjötr zei:
Registerspotters... behalve het feit dat ik misschien heel veel spots op mijn flickr-stream heb staan die voor menigeen aantrekkelijk is. (bij sommigen zijn ze al wel bekend) .

Heb ik een vraag, is er iemand die een register bijhoudt van Volkswagen Polo's? En dan doel ik op het tweede model, geleverd vanaf 1981/82 .
*knip foto*
Dit model dus! Dit specifiek model wat op de foto staat is mijn eerste autootje geweest, en ik ben er sinds een ongeveer een uurtje achter dat ie nog leeft! Het lijkt me dus erg leuk om de auto eens weer te zien, maar dat is natuurlijk mission impossible denk ik, vandaar dat ik dacht dat ie misschien in een register zou staan! :D
Yep, ik dus.
De XX37HR had ik nog niet in 't register (maar dat kan ook komen omdat ie pas net oldtimer is).
Ik loop al een 'paar' jaartjes mee in 't Polo-wereldje en volgens mij geen bekende auto.
Leuke striping, geldige apk + WAM verzekerd: doet waarschijnlijk gewoon waar ie voor bedoeld is => rijden ;-)

300CE zei:
@ Probseh, ja die had in inderdaad al een keer gepost maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ook alle foto's niet meer had.

Blijkbaar wel dus, mijn fout. :)

https://gelepolo.pobresh.com
Staat nagenoeg alles tussen (hoewel er op het moment weer een hele rits op de plank staat en nog toegevoegd moeten worden, maar daar heb ik ff geen tijd voor op het moment)

Voor 300CE:

Al bekend:

Voor J. Mulder (op herhaling, ik had al eerder foto's doorgegeven)

Voor Alfa-Frank

Voor Niels. (je had 'm al geliket op Flickr en ik had 'm al aan je groep toegevoegd):

https://www.flickr.com/photos/83468718@N06/16318257442/in/photostream/

Voor TussendeOldtimers

Vers setje foto's:

Voor Aapjeh:

1987 Opel Corsa TR 1.2 S LS

Voor Astrawez een al bekende D-Kadett:

https://flic.kr/p/pZT5Au

Voor Renault 15.17:

Voor JOtter:

Bedankt D-C, voor de Kadett. Ik had hem inderdaad al, maar ik vind het altijd wel leuk om te zien dat sommige exemplaren nog steeds bestaan. Al wordt deze er nog steeds niet beter op.

Ik zie dat Rutger (D-C) al wat registerspots heeft geplaatst die ik ook heb, dus die plaats ik niet.
Hierbij dan de registerspotjes van mijn kant:

Citroën BX 16 TRS - Delft

Peugeot 605 2.0 SRi - Delft

Rolls Royce Silver Shadow 6.8 Saloon Type II - Nootdorp

Terug
Bovenaan