Het Grote Register Topic - deel 2

BMW E30
RezCIMG9210_zpsed248989.jpg

Chryslers PT Cruiser, Enkhuizen, Limited 2.4L & Classic Edition
RezCIMG9211Rx_zpsc3903392.jpg

RezCIMG9213Rx_zpsa310ab6e.jpg

Alfa Romeo 164 3.0 V6 - Nootdorp

Chrysler PT Cruiser Cabrio 2.4i Limited - Den Haag

Citroën Visa 11 RE - Rotterdam

Lada Samara 3-Deurs 1.5i - Rotterdam

Peugeot 305 Berline 2.0 GTX - Leiden

Volkswagen Polo 3-Deurs 1.6 Milestone - Rotterdam

Bedankt 929V6. (y)

Voor Niels: een Peugeot 205 van eerste eigenaar, die op bezoek was bij Klokje Rond: filmpje

Voor diverse Opelverzamelaars: een Opel Manta uit 1979.

Voor XBXG: 22-HJ-XX, bruine PT Cruiser. Als ik het goed gezien heb een Limited Edition, weet ik alleen niet zeker.
Helaas geen (nog) foto van maar ik weet waar z'n huis woont.

Bedankt. (y) Bruine PT Cruisers zijn schaars, dus ik hoop dat je 'm nog eens kunt fotograferen.

Vandaag in Uden:

Voor 300CE: BMW E30 Touring

Voor XBXG: PT Cruiser Touring

en een PT Cruiser Cabrio Limited

Voor Aapjeh: Opel Corsa A

Voor Samochod: Opel Diplomat

Voor Niels.: in het kader van "beter iets dan niets" > Peugeot 205 XAD uit 1987 van de eerste eigenaar (BX-26-XY)

Voor Pobresh: VW Polo 6N Harlekin

Bedankt voor de Diplomat en de Manta CC had ze geen van twee nog in mijn bestand. (y)

Onder het moto, "beter iets dan niets"
Een mitsubishi colt
Aan de overkant van het water vol ingezoemt, en via een bewerkingsprogramma weer in gezoemt, nergens is het kenteken te zien.
Maar het kenteken begon met DR, dat kan ik je wel vertellen, en hij had geen glazen dak.
Foto-JR3SQG3A-D.jpg

Stif zei:
Onder het moto, "beter iets dan niets"
Een mitsubishi colt
Aan de overkant van het water vol ingezoemt, en via een bewerkingsprogramma weer in gezoemt, nergens is het kenteken te zien.
Maar het kenteken begon met DR, dat kan ik je wel vertellen, en hij had geen glazen dak.

Bedankt Stif! Het zou de DR-DB-63, DR-GJ-58 of DR-RH-76 kunnen zijn.

Bedankt JOtter voor deze leuke Astra Van! (y) Dit is waarschijnlijk de enige in Nederland met een meegespoten trekhaak. o_O

Heb eindelijk ook eens een spot voor iemand: deze Opel Rekord B, Ik verwacht dat i.i.g Samochod interesse zal hebben, en evt. Aapjeh voor zijn website, de rekord is daar al bekend, maar een foto ontbreekt

Het begint eindelijk een beetje te lopen met de Marbella's, ik dacht even dat ze allemaal van de wegen waren verdwenen. Gisteren toch twee stuks op één dag

Grotefoto-8BWFD7AI.jpg

Grotefoto-BZBCAEGD.jpg

De groene zag er strak uit, de rode was vooral rond de voorschermen aardig rot.

Prachtige Phantom! :eek:

Ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt met het Orlando-register. Sinds ik ermee wilde beginnen kom ik geen enkele meer tegen... :D

Om eerlijk te bekennen heb ik er nog nooit een gezien. Ik had überhaupt nog nooit van het model gehoord... :rolleyes:

Vandaag op TV in een herhaling van oude Blik op de weg-opnamen een paarsmetallic E30 M3, JT-NJ-94. Bijzonder genoeg om te vermelden. APK is een half jaar geleden vervallen.

EDIT: screenshot

Grotefoto-CKA4JLOB.jpg

Voor Alfa-Frank:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America - Nootdorp

Alfa Romeo 75 3.0 V6 America - Nootdorp (Kenteken is TB-13-RB )

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV - Nootdorp

Alfa Romeo 75 2.0 T.Spark - Nootdorp

Alfa Romeo 155 1.7 T.Spark - Nootdorp

Voor Samochod:
Opel Senator 2.8H - Rotterdam

Tussendeoldtimers zei:
Heb eindelijk ook eens een spot voor iemand: deze Opel Rekord B, Ik verwacht dat i.i.g Samochod interesse zal hebben, en evt. Aapjeh voor zijn website, de rekord is daar al bekend, maar een foto ontbreekt

Had deze Rekord B al wel met foto in mijn bestand staan maar toch bedankt (y)

Samochód zei:
Tussendeoldtimers zei:

Had deze Rekord B al wel met foto in mijn bestand staan maar toch bedankt (y)

graag gedaan

Leuk die Marbella's. Die rode zag ik laatst rijden, die groene staat al járen daar. Bijzonder, want er zijn er nog maar weinig over...

Haha. En nog een taxi ook. Superspot. (y)
Schijnt dat die motoren best wel hoge km. standen aankunnen heb ik me laten vertellen.

Als ik die van ons niet meetel is dit de eerste. :p
Ik zou natuurlijk al wel alle kentekens uit RDWData kunnen kopiëren, dan is het alleen nog een kwestie van foto's verzamelen.

Terug
Bovenaan