Het Grote Register Topic - deel 2

@ Astrawez en @DC bedankt voor de foto,s .

@DC grappig de Rekord C heb je zeker in de buurt van Deurne gespot ? Die is van mij geweest en heb ik aan een vriend uit Deurne verkocht.

@DC Ik had die leuke Impreza al via Flickr voorbij zien komen. ;) Bedankt!

Chrysler PT Cruiser (Oosterhout)
16073480814_28653037c1_c.jpg

Samochód zei:
@ Astrawez en @DC bedankt voor de foto,s .

@DC grappig de Rekord C heb je zeker in de buurt van Deurne gespot ? Die is van mij geweest en heb ik aan een vriend uit Deurne verkocht.

Graag gedaan en nee, de Rekord stond in Sint-Michielsgestel :)

Registerspots van gisteren in Zeeland en Uden:

Deze was al wel bekend zag ik, maar goed, nu is er weer een recente foto.

Dit was de SX-60-PJ..

Zoomzoom.. :)

@ Niels.: geen idee of je er iets aan hebt, maar ik kwam toevallig het kenteken BR-40-HG tegen. Dit is van een Seat Ibiza uit 1986, waarvan de apk in 2005 is verlopen..

Verder had ik deze nog, hij staat bij een handelaar in het plaatsje Zeeland:

Ik kon net eindelijk het kenteken van de witte Colt lezen, XS-22-GG. Die auto rijdt hier in de buurt rond, maar tot nog toe heb ik 'm niet stilstaand kunnen betrappen. Ook gisteren een recent geïmporteerde Visa gezien, de 9-XNN-92, een rode tweecilinder Club. Ik kwam er langsrijden en had geen tijd om te stoppen, en er zat sowieso een brede sloot tussen. Als ik daar nog een keer in de buurt ben probeer ik alsnog een foto te maken, als de auto er tenminste staat.

Klassiekerrijder zei:
Ik kon net eindelijk het kenteken van de witte Colt lezen, XS-22-GG. Die auto rijdt hier in de buurt rond, maar tot nog toe heb ik 'm niet stilstaand kunnen betrappen. Ook gisteren een recent geïmporteerde Visa gezien, de 9-XNN-92, een rode tweecilinder Club. Ik kwam er langsrijden en had geen tijd om te stoppen, en er zat sowieso een brede sloot tussen. Als ik daar nog een keer in de buurt ben probeer ik alsnog een foto te maken, als de auto er tenminste staat.

Bedankt in elk geval voor het kenteken, had ik ook nog niet! Was hij trouwens helderrood of bordeauxrood?

Ik gaf pas de 22-HJ-XX door. Dit is geen Limited Edition, maar een Classic Edition kwam ik vandaag achter.
Foto doe ik even als het weer iets beter is en ik er weer in de buurt ben.

@Astrawez: Wesley bedankt voor de foto's van de 85-67-ZS B-Kadett. Deze stond nog zonder afbeeldingen in het register.....

Ralph

wow een fiat 132 die heeft mijn veder ooit ook nog eens gehad geweldig om te zien!

Bedankt voor de Colt XBXG! Ik had er al een foto van en daarop leek hij in nieuwstaat te verkeren. Dat gaat als ik deze foto zo zie niet helemaal meer op. Goed dat hij nog rijdende is in ieder geval(y).

Voor Samochod: Vandaag in Veghel scheurde deze Omega me voorbij en miste op een haar de voor mij staande Espace. Ik zag hem in mijn spiegels al aankomen, maar ik kon er helaas niet meer van maken dan dit. Het kenteken is 14-GJ-JF.

@XBXG: beetje late reactie, maar bedankt nog voor de Laguna Coupé!!

Nog twee registerspotjes:
Chevrolet Orlando 2.0D LTZ - Scheveningen

Citroën CX 25 D Break - Delft

Bedankt weer voor de grijskentekenhatchbacks, er blijven toch steeds weer wat nieuwe bij komen. Goed werk! (y)

Opel Corsa A in Barneveld:

Opel Kadett B in Barneveld:

VW Polo in Amersfoort:

Chrysler PT Cruiser
IJsselmuiden
RezCIMG9253_zpsi8e7or3x.jpg

Fietsknooppunt 20 stedendriehoek/station Voorst-Empe
RezCIMG9276_zpsxjlmepnc.jpg

RezCIMG9279_zpsoawc4iap.jpg

Hyundai Scoupe
RezCIMG9282_zpssbn61je6.jpg

Mitsubishi Colt C50 (Met I Love Colt-Sticker)
RezCIMG9273_zpsovk6rqcm.jpg

Opel Kadett C
RezCIMG9260_zps5ghgycst.jpg

Tja, het zijn inderdaad niet de meest bijzondere B-Kadett's die jullie gespot hebben (ik bedoel beide mat-zwarte B-Kadett's), maar iedereen moet zelf weten wat ze met hun eigen auto doen! Ik plaats ook deze zwarte dingen gewoon in het kenteken register!

Ralph

Terug
Bovenaan