Het Grote Register Topic - deel 2

Grotefoto-BDSDGYLK.jpg

Weer even een kleine update voor wat betreft het hatchback-grijskenteken-register:
De S is nu klaar. Hierna dus de T van Toyota. Dat zullen er nog eens best veel kunnen zijn...

Seat Ibiza I Van Geldig: 13
Seat Ibiza I Van met Apk: 0

Seat Ibiza II Van Geldig: 3
Seat Ibiza II Van met Apk: 1 (van eerste eigenaar)

Seat Marbella Van Geldig: 2
Seat Marbella Van met Apk: 0

Skoda Favorit Van Geldig: 1
Skoda Favorit Van met Apk: 0

Subaru Justy Van: de enige is in 2014 Gedemonteerd.

Subaru Mini Jumbo Van Geldig: 4
Subaru Mini Jumbo Van met Apk: 3
Van eerste eigenaar: 1

Suzuki Swift I Comm. Geldig: 11
Suzuki Swift I Comm. met Apk: 7
Van eerste eigenaar: 2

Suzuki Swift II Comm. Geldig: 16
Suzuki Swift II Comm. met Apk: 6
Van eerste eigenaar: 3

Die is zeker apart! Het lijkt net origineel zo. Ik hou hier geen register van bij, maar ik ga deze foto zeker bewaren. (y)

Ik vermoed dat ze het derde zijruitje van een stationcar achter de voordeur hebben gemonteerd. Staat eigenlijk best goed.
De grijskentekenauto gebaseerd op een stationcar is aardig achteruit gegaan in populariteit.

Een serie registerspots, allemaal van afgelopen zondag in Den Haag en Scheveningen:

2CV Bestel
id6c8n.jpg

BMW 3-serie Baur
2uji1hx.jpg

Twee (!) Orlando's
2q8yfde.jpg

nwggoj.jpg

Drie PT Cruisers
2vl5x7d.jpg

i2kep3.jpg

rqvyc8.jpg

En tot slot een Suzuki Swift op grijs kenteken. @Astrawez: ik heb indien gewenst 6 foto's in de aanbieding. Dit was een vroeg exemplaar met zelfs nog de oude koplampen
1zczfr6.jpg

Gaaf lijstje weer, Astrawez! Vooral die Ibiza II en Favorit verbazen me, daar heb ik nog nooit plaatjes en/of kentekens van voorbij zien komen. Leuk dat je het zo serieus oppakt! (y)

Bedankt voor de Swift. Ik had er al een foto van schuin van achteren. Dus mocht je nog een foto van de voorkant hebben, dan houd ik mij aanbevolen.

@ Niels.: ik vind het leuk om te doen, alleen kost het wel erg veel tijd om alles uit te zoeken. Ik zoek gewoon bij de gangbare merken op "Bestel", "Van" of "Commercial". Vaak staat dat er niet eens bij en staan ze gewoon als normale benaming tussen de 'gele' kentekens. Dat uitzoeken is het meeste werk.

Astrawez zei:
Bedankt voor de Swift. Ik had er al een foto van schuin van achteren. Dus mocht je nog een foto van de voorkant hebben, dan houd ik mij aanbevolen.
Als je via een pb je e-mailadres aan me doorgeeft zorg ik dat de foto's jouw kant op komen!

Audi typ 44 100, 1984
RezCIMG0536_zpsbphzg8mh.jpg

Chrysler PT Cruiser, 2001, Almere
RezCIMG0576_zpsdfrjgtuj.jpg

Opel Kadett, 1971
RezCIMG0553_zpsnxv9efhr.jpg

Opel Kadett Hatchback 12S, 1981
RezCIMG0540_zpsed606u7v.jpg

Opel Kadett 12N, 1981
RezCIMG0551_zps7piospft.jpg

Porsche 924, 1985
RezCIMG0543_zpsowxjx9lj.jpg

@Astrawez,

Je hebt er misschien niet veel aan zonder foto, maar vanavond zag ik een Peugeot 106 XND rijden, VX-12-FL, kleur Rouge Vallelunga.

Bedankt voor de 924. Ik had 'm al wel, maar het is leuk om te weten hoe hij er nu bij staat. Zo te zien al een tijdje op dezelfde plek... de APK is er ook al ruim 2 jaar af. :(

Voor XBXG gespot in 30877 Bolnuevo een Franse PT Cruiser die geen typeplaatje droeg en wat Franse deukjes had.
22396919470_337cfaff54_c.jpg

Exacte locatie: Calle Junco.

Overigens nog 1 PT Cruiser gespot in Frankrijk, alwaar ik op dat moment helaas geen foto van kon maken.

Dit is meteen ook de enige PT Cruiser(notabene uit Frankrijk) die ik in Spanje aantrof.

929V6 zei:
@Astrawez,

Je hebt er misschien niet veel aan zonder foto, maar vanavond zag ik een Peugeot 106 XND rijden, VX-12-FL, kleur Rouge Vallelunga.

Toch bedankt! Dan kan ik in ieder geval vast de kleur invullen. ;)

Bedankt voor de Laguna Coupé Wouter! Tijd geleden dat er een geplaatst is :)

Dankje beste Charger, leuk om te weten dat ie nog rijd.
Van deze audi 80 CE was ik bijna eigenaar geweest, keurige wagen maar de huidige eigenaar bood iets meer en de verkopende partij ging niet meer overstag....jammer..

Op de dag dat ik de 37-PPX-1 fotografeerde, zag ik er nog een die ik niet kon fotograferen.
Het opvallende is wel dat ik ze tot nu toe alleen maar in Amsterdam heb gezien. Worden ze wel elders verkocht?? o_O

360.jpg
[/img]

[sub]Heb een piepklein vermoeden dat ik deze al eens eerder gepost heb...[/sub]

Wat ziet die Commodore (DN-31-PP) eruit zeg! :eek: Deze heeft nog niet zo lang geleden te koop gestaan in veel betere staat dan hoe hij hier nu staat!

En heel erg bedankt voor de grijze 19! (y)

Astrawez zei:
Wat ziet die Commodore (DN-31-PP) eruit zeg! :eek: Deze heeft nog niet zo lang geleden te koop gestaan in veel betere staat dan hoe hij hier nu staat!
De huidige eigenaar heeft 'm twee dagen (heeft 'm gekocht de dag voor ik 'm op de foto zette!) dus ik denk niet dat hij het op z'n geweten heeft. :) Stond trouwens weer in een groepje met een stuk of tien youngtimers die volgens mij van dezelfde eigenaar zijn.

Ja het is ook niet helemaal mijn koppie thee die nieuwe huisstijl van "mijnalbum".:(o_O
Hou de gebruikers op de hoogte zou ik zeggen!:(:)

On topic, leuk corsa, ook al is de grille rood.

Terug
Bovenaan