Het Grote Register Topic - deel 2

Bedankt voor de Visa, Wesley!

Drie bijdrages van mezelf, waaronder twee nogal donkere maar het is beter dan niks:

Voor ProThijs:
image.php

Voor Renault15.17:
image.php

Voor Samochód:

Bedankt voor de B-Kadettjes. Vooral de gele coupe (65-38-FD) is bijzonder: Typisch voorbeeld van een omgekatte auto. Tot voor kort reed deze auto namelijk zo rond:
65-38-FD_003.jpg

En nu is het opeens een coupe:
65-38-FD_013.jpg

Dit is waarschijnlijk makkelijker dan een LPG installatie inbouwen en op kenteken laten zetten o_O

Ralph

Ik vond hem al verdacht vroeg voor zo'n coupé. Die kwamen toch pas later in '68 of zelfs pas '69? Wel grappig om te zien dat het oorspronkelijke exemplaar op een schrikkeldag op kenteken is gezet.

929V6 zei:
Ik vond hem al verdacht vroeg voor zo'n coupé. Die kwamen toch pas later in '68 of zelfs pas '69? Wel grappig om te zien dat het oorspronkelijke exemplaar op een schrikkeldag op kenteken is gezet.

Klopt! Als het echt een coupe van begin '68 was, zou het een "kiemen coupe" moeten zijn! (Een veel mooier model overigens).

Ralph

Dank je voor die audi echt top, nog nooit gezien deze.
Kenteken, het kontje en de deurrubbers zeggen mij dat het, door mij zeer geliefde facelift model is.
Aan de (amerikaanse) best wel mooi grille zegt me dat het weer een ouder type is. spatbord en voorbumper moet dan ook vervangen worden.
Het kenteken is een serie ,de 07 bestaat ook nog.
Rdw zegt mij dat hij de tweede eigenaar is sinds 2006,en dat is best wel lang.
Wie weet er wat meer?

De eigenaar kwam een paar jaar geleden best vaak op Audi-meetings en heeft deze auto zelf onderhanden genomen. Hij is beplakt in Audi Sport-kleuren en er is technisch ook wat aan gedaan, de motor is vervangen door een 140 pk 2.0 16v.

Bedankt voor de Visa, Wesley! Nog nooit gezien dat exemplaar. De dorpel lijkt helaas weg te zijn, dus er zit niet veel muziek meer in denk ik. Jammer dat ook de originele kleur niet meer zichtbaar is, want dit lijkt me een kleur uit de Renault-catalogus.

Chrysler PT Cruiser van 2001,Limited edition,in Sneek gezien:

kps8o23cdii.jpg

Chrysler PT Cruiser van 2003,Classic,ook gezien in Sneek:

zkmybzywe8s.jpg

Spekky, ook jij weer bedankt voor de PT Cruisers. (y)

Als er nog mensen zijn die weten hoe je een Excel-document kunt openen met Windows 10, gaarne een pb'tje.
Sinds ik mijn nieuwe pc heb, heb ik namelijk geen toegang meer tot het PT Cruiser Register. :cry:

Is er geen mogelijkheid om met Google Docs een xls-bestand te importeren? Op de pc zal het wel lastig worden als je geen Office-pakket hebt geïnstalleerd.

Bedankt weer voor alle mooie foto's van Golfjes 2!

Even een tussenstand na meer dan 3 jaar het register bijgehouden te hebben.

Op basis van de RDW data per 16 mei jl.

- Geldige kentekens: 13.062
- Geldige kentekens met foto: 1.107
- Exemplaren met foto (geldig of niet meer actief): 2.018
- Totaal aantal Golfjes 2 in register: 25.482
- Totaal aantal foto's: 3.020

Prettig om weer eens wat van je te horen, ik dacht al dat je er weer mee gestopt was.

Hier is er nog een, de lelijkste Golf II die ik aan de goede kant van het sloperijhek tegen ben gekomen

540.jpg

Ik heb er ook slechts één. Helaas was het al wat schemerig, wat resulteerde in een niet al te scherpe foto.

bedankt Klassiekerrijder en Astrawez! Die Manhattan ziet er inderdaad triest uit...

@Klassiekerrijder: Door drukte reageer ik hier niet altijd snel, maar ermee stoppen doe ik niet hoor :)(y)

Sinds 1 december 2015 is de RDW Open Data via Azure niet meer actueel, je wordt nu doorverwezen naar Open Data van RDW zelf of Dataoverheid.nl.

Via https://opendata.rdw.nl/browse?tags=kenteken lukt het mij niet om een filtering te doen, hebben anderen daar ook last van? De handleidingen heb je niet veel aan.

Heel erg bedankt voor de Polo Van! (y)
Zou die CorsA nog rijden? Het lijkt me lastig instappen met zo'n klein deurtje. :p

Terug
Bovenaan